Terechte klacht! En waarom kun je in de supermarkt geen kilo zakken pistachenoten kopen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Vroeger, niet zo lang geleden, hadden we Pringles. 200 gram per bus, en het leven was goed!
Daarna werd met veel tamtam een prijsverlaging aangekondigd: een paar cent goedkoper! Maar stilletjes ook 15% minder: er zat nog maar 170 gram in een bus... Alsof ik dat niet door heb! De bussen bleven wel net zo groot, dus je kocht meer lucht.
Wat schetst mijn verbazing?! Pringles King Can! 195 gram per bus! Jawel, 5 gram minder dan bij de marktintroductie, en opeens moet het "king can" heten... Voor de verandering is de bus nu wel hoger geworden, zodat er toch nog net zoveel lucht in zit...
Maak GVD eens een 300 grams bus, waar ik mijn hand ook gewoon tot de bodem in kan stoppen!
Er zit geen 13 in ...quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:40 schreef Hymen_Copter het volgende:
Het komt door die code die je gebruikt in je profiel, nu is heel je leven naar de tyfus
Nee, niet in 1 keer! Ik wil gewoon met m'n hand in die bus kunnen!quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:43 schreef Mikkie het volgende:
Driehonderd gram chips in één keer? Damn.
Als je grote handen hebt zoals ik kun je bij de huidige bussen al maar tot de helft, moet je nagaan als je een 300 grams bus hebtquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nee, niet in 1 keer! Ik wil gewoon met m'n hand in die bus kunnen!
Het mag toch duidelijk zijn dat ik een dikkere bus wil, met grotere chippies, i.p.v. een hogere bus...quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je grote handen hebt zoals ik kun je bij de huidige bussen al maar tot de helft, moet je nagaan als je een 300 grams bus hebt.
en je weet wat ze zeggen, grote handen.... grote problemen met kleine gatenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je grote handen hebt zoals ik kun je bij de huidige bussen al maar tot de helft, moet je nagaan als je een 300 grams bus hebt.
Om alvast te oefenen voor je carriere-ontwikkeling?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nee, niet in 1 keer! Ik wil gewoon met m'n hand in die bus kunnen!
Maar dan moet je weer die grotere stapels chips in je bek vrotten, dat is dan weer een nieuwe uitdaging?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het mag toch duidelijk zijn dat ik een dikkere bus wil, met grotere chippies, i.p.v. een hogere bus...
Dan komt het gewoon uit op vaardigheid in je vingers.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en je weet wat ze zeggen, grote handen.... grote problemen met kleine gaten
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:06 schreef Reflectionne het volgende:
Wat krijg ik nu zin in Pringles zeg!![]()
Ga niet naar de winkel fietsen voor alleen een bus Pringles..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |