abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61507497
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
The event’s wrapping up, but you should head over to Gizmodo for the rest of the day to see our updates, hands ons and impressions.

Dus, dit was 't? Nou, ik hoop dat Slarioux nog is gaan zwemmen: dit was wel teleurstellend.
Wel begrijpelijk zo voor de feestmaanden, de timing is zoals altijd weer perfect. De firstbuyers kunnen nu de blits gaan maken zodat de menigte die dingen weer koopt zo rond de kerst
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 9 september 2008 @ 20:02:21 #227
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_61507505
quote:
Dus, dit was 't? Nou, ik hoop dat Slarioux nog is gaan zwemmen: dit was wel teleurstellend.
Vond ik ook. Ik miste echt iets speciaals.....
  dinsdag 9 september 2008 @ 20:02:30 #228
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61507508
quote:
Tja, dat jij je op laat fokken...

't was al bekend dat het gewoon een iPod even zou wezen natuurlijk.
Ik ga naar huis.
pi_61507513
Hopelijk komt die Nike+ intergratie ook beschikbaar in de iPhone met die update. Of het moet echt iets hardwarematigs zijn, maar dat hoop ik niet.
pi_61507619
Het is afgelopen...
pi_61507718
Sjonge jonge...nog geen twee pagina's in de SC volgeluld.
Calmer than you are
pi_61507741
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Sjonge jonge...nog geen twee pagina's in de SC volgeluld.
Zoveel was er ook niet te lullen. Zelfs de Apple site is nog niet geupdate
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_61507775
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_61507786
Ik wil iTunes 8 downloaden, nu!!!
pi_61507807
Misschien heb ik het gemist, maar wanneer is iTunes 8 te downloaden?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_61507826
Is het nog steeds bezig?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_61507847
En iPhone Software 2.1 op vrijdag zuigt... Dan ga ik op vakantie en kan ik dus 'pas' het weekend erop updaten! Wat gebeurt er als ik m'n iPhone aan m'n MacBook ipv m'n gebruikelijke iMac hang? Die gaat namelijk wel mee.
pi_61507861
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:02 schreef nicomart het volgende:
Hopelijk komt die Nike+ intergratie ook beschikbaar in de iPhone met die update. Of het moet echt iets hardwarematigs zijn, maar dat hoop ik niet.
"The receiver is built in, you just need the transmitter for your shoe."
pi_61507896
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:11 schreef Jarno het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar wanneer is iTunes 8 te downloaden?
Ik denk vandaag nog?
pi_61508025
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:13 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:

[..]

"The receiver is built in, you just need the transmitter for your shoe."
Dat is wel zonde, maar misschien kunnen ze daar niet gewoon de gps, wifi of bluetooth ontvanger voor gebruiken? Maar dat zal wel niet.
pi_61508044
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:14 schreef magnifor het volgende:

[..]

Ik denk vandaag nog?
Dat was wel de bedoeling..

Die titel is ook een beetje gaar op Gizmodo:
Phone 2.1 Update Coming Friday: Less Call Drops, Crashes, Faster Sync, Better Battery Life

Alsof de 2.1 firmware ook crashes levert
pi_61508156
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef nicomart het volgende:

[..]

Dat is wel zonde, maar misschien kunnen ze daar niet gewoon de gps, wifi of bluetooth ontvanger voor gebruiken? Maar dat zal wel niet.
Via Bluetooth zou eigenlijk wel logisch zijn. Sterker nog, je zou eigenlijk gek zijn als je een receiver dingskie gaat maken dat met iets anders dan BT gaat kletsen. BT is redelijk simpel en goedkoop voor handen. Wie weet zit Nike+ dus ook in de 2.1 update voor de iPhone!
pi_61508327
quote:
We stellen het op prijs dat u voor de online Apple Store hebt gekozen.
pi_61508356
Whoa. 'k Wilde net Spore gaan kopen in de App Store, verscheen deze waarschuwing opeens:

'k Heb zo'n idee dat iTunes accountjes met eBay gift cards binnenkort history zijn... Dit is dus nog in de oude iTunes versie trouwens.
pi_61508365
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Via Bluetooth zou eigenlijk wel logisch zijn. Sterker nog, je zou eigenlijk gek zijn als je een receiver dingskie gaat maken dat met iets anders dan BT gaat kletsen. BT is redelijk simpel en goedkoop voor handen. Wie weet zit Nike+ dus ook in de 2.1 update voor de iPhone!
Ja maar de beperkte functionaliteit van de iPhone is nou al zo'n groot issue. Daarom lijkt het me sterk dat ze dat nu voro Nike+ wel hebben veranderd.
  dinsdag 9 september 2008 @ 20:57:19 #246
11697 Junkie
VideoFreak :)
  dinsdag 9 september 2008 @ 20:58:25 #247
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_61509285
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:28 schreef Jarno het volgende:
Whoa. 'k Wilde net Spore gaan kopen in de App Store, verscheen deze waarschuwing opeens:

[ afbeelding ]

'k Heb zo'n idee dat iTunes accountjes met eBay gift cards binnenkort history zijn... Dit is dus nog in de oude iTunes versie trouwens.
Ik ben inderdaad benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik heb toch al wel wat dollars uitgegeven.
pi_61509432
Jezus, hij kon nog kleiner.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_61509434
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:58 schreef Junkie het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik heb toch al wel wat dollars uitgegeven.
Check. Hier ook. Ga echt niet blij zijn als ze dit gaan enforcen.
pi_61509474
Nou, ik heb ondertussen al een nieuwe Front Row en een nieuwe Quicktime te pakken, maar nog geen iTunes in de Software Update.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')