abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:45:14 #226
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62214789
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Moonah het volgende:
Gadver, dat klinkt goor.
Grapje skattie, grapje
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:48:29 #227
1762 YPPY
Yppiaans
pi_62214908
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:03 schreef PM-girl het volgende:

Is Anna alleen te klein of ook nog steeds te licht?
Uhm... beide?

Maar we krijgen er verder geen opmerkingen meer over, ze blijft wel consequent onder hetzelfde lijntje.

Gaan jullie nu weer opscheppen over het grote apparaat van jullie kerels? Daar willen meisjes moeders helemaal niks over horen!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62216504
dag Kai, tot morgen bij de kleuters!

Wat doen al die dreumesmama's hier nou weer
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:00:46 #229
56471 pinquit
oh my lama!
pi_62223720
k denk dat thies gewoon de uitzondering is hoor hier gebeurt het niet vaak, wel af en toe.

Max heeft gisteren voor het eerst gespuugd zo zielig is dat!!! hij is op de PSZ van het glijbaantrapje afgeduwd ze weten niet door wie, en ze weten ook niet hoe hij is geland dus wie weet komt het daarvan. hij ging ook ineens smiddags 3 uur slapen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_62225635
He bah, wat naar Pinq. Heeft hij er later nog last van gehad? Misschien heeft hij wel een hersenschudding?
Sterkte iig.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:46:43 #231
56471 pinquit
oh my lama!
pi_62226198
Na het spugen ging het heel snel eigenlijk weer goed, hij heeft daarna zelfs nog wat lichte dingen gegeten (kaasstengeltjes enzo) en gedronken en lekker gespeeld. Niet echt meer last gehad dus.
Hij wist gelukkig nog alles van het 'ongeluk' en hij ging pas 12 uur erna slapen dus ik heb hem niet meer hoeven wekken. Het zou inderdaad een hersenschudding kunnen zijn, maar hij is de laatste dagen ook een beetje ziekig geweest, dus het is gewoon heel vervelend dat ze niet hebben gezien of ie op zn hoofd is gevallen hij heeft wel lang gehuild erna en hij liet zich troosten, dat is bij max een teken dat het heftig is.
We zien het verder wel, hij heeft nu nergens meer last van, dus het zal wel weer meevallen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_62226442
Dat soort dingen zijn altijd naar, gelukkig lijken die kleintjes altijd weer snel te herstellen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 11:08:35 #233
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62226737
Ach arme Max, gelukkig heeft hij nu nergens meer last van!

Ik ben 'blij' te lezen dat er meer moeders zijn die de kinders wel achter het behang kunnen plakken, Tobias was van de week een echte draak. Het gepiep is niet van de lucht hier, niet luisteren, stoute dingen doen, de poezen plagen, gek word ik er af en toe van. We weten waar het aan ligt voor een groot gedeelte (ik 4 weken thuis geweest nu op andere tijden aan de slag, zijn vader al 5 weken fulltime thuis maar druk aan de studie dus veel meer aandacht van hem dan normaal) dan ga je je afzetten natuurlijk.
Het is ook wel de leeftijd, hij is nu echt voor het eerst aan het uitproberen en grenzen aan het opzoeken.
Hopelijk kan Lautie weer snel aan de slag en normaliseert de situatie hier zich dan weer. Ik moet wel zeggen dat gister echt goed ging en vandaag mag ik ook zéker niet klagen. Wie weet hebben we het alweer een beetje in de hand nu
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 8 oktober 2008 @ 11:50:41 #234
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62227977
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:13 schreef Lishe het volgende:
Och, ik had nog niet gejuicht voor Gordon Juul! Knap Renzell. Vind het ook goed dat jullie niet gepushed hebben. Hier was ook ineens de knop om. Nu ga ik op de wc. (Alleen poepen lukt nog steeds niet, dan vraagt ze netjes om een luier en versropt z zich en 2 minuten later kan 'ie af. Een rose microfoon 'waar je echt mee kan zingen mam!' staat in het vooruitzicht. Ik zou het erger vinden als ze helemaal niet meer durfde)

Poepen lukte bij Juul ook een hele tijd niet. Hij leek het eng te vinden. Nu ineens is ook díe knop om. Sterker nog; het kind poept zich een ongeluk! Goor man; 5 keer per dag een pot met een drol erin door de wc spoelen. Ik kan er maar niet aan wennen, krijg de hele tijd kokhalsneigingen.Kortom; het geeft een geheel nieuwe dimensie aan het hele poepgebeuren!

Wat een goed cadeau; een roze microfoon waar je écht door kan zingen!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 11:50:42 #235
105888 renzell
pi_62228124
Aah wat zielig voor Max! krijgen jullie ook van die moordneigingen als je hoort dat een ander ettertje jouw lieve onschuldige kindje geduwd/gebeten/gekrabt heeft? ook al kan je eigen kind vast ook zo'n etter zijn
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:32:07 #237
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62229157
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:00 schreef pinquit het volgende:
k denk dat thies gewoon de uitzondering is hoor hier gebeurt het niet vaak, wel af en toe.
Toen ik 15 was moest ik mijn broertje vaak verschonen (die was toen een jaar of 2 dus...), en die had het ook vaak hoor. Ik vond dat toen vreselijk, dacht dat het aan mij lag, ik durfde 'dat ding' bijna niet meer aan teraken.
Maar goed, dan krijg ik nu natuurlijk hier te horen dat die erecties op jonge leeftijd genetisch bepaald zullen zijn.
Suug en Bix, red mij uit deze penibele ( ) situatie....

Maar hoe is het nu met Max? Wat beterderder?
Haha, Renzell, je omschrijft het poepgebeuren erg gezellig!
En PM, ik lees nu pas over Simons lengte en de extra controles...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:11:48 #238
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62230111
Moonah, hier ook een jongetje met snelle/makkelijke erecties. En dan heel hard roepen; 'Kijk mama!! Hij groeit!! Hij heeft goed gegeten mijn plasser . Knap hè mama?!'
met dank aanhet zandkasteel; als je goed eet, dan groei je ook goed En geen idee hoe het genetisch zit
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_62230604
Kan je hem niet gewoon op de wc laten poepen Renz? Met zo'n brilverkleiner bijvoorbeeld.
pi_62233191
Hier ook hoor, Moonah. Als hij bij het plassen maar iets tegen de rand van zijn potje komt of zo, is hij daar al...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:22:47 #241
108648 cattie
lieve moeder
pi_62233640
Voor Max en Pinquit is het een beetje mosterd naar de maaltijd, maar even in het algemeen:
Nadat Ive van de trap was gevallen is ons door de arts verteld dat 1x spugen na een klap oke is, bij vaker spugen direct naar een arts toe gaan, dat is niet goed.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:23:30 #242
105888 renzell
pi_62235324
Hè bah Pinq, wat vervelend zeg!

@Snoop; ehm... nee, dat gaat (nog) even niet. Juul heeft namelijk een waterbreuk, al best wel lang. Dat is net zoiets als een liesbreuk, maar in dit geval zakt niet de buikinhoud, maar, je raadt het al; een sloot water in de balzak. Het is niet schadelijk, maar hij heeft wel een, laat ik het beschaafd houden, ietwat opgezet zaakje. Hierdoor is dat gehannes op zo'n wc echt onhandig. De boel raakt dan een beetje bekneld. Juul vindt het zelf daarom echt fijner om lekker in z'n blote kont op die pot te zitten. Dus moeders moet de weerzin maar even overwinnen ben ik bang.

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 08-10-2008 16:29:29 ]
pi_62240302
ah, zo leer ik weer eens wat. En gaat dat uiteindelijk vanzelf over?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:43:33 #244
105888 renzell
pi_62240453
Volgens de huisarts en chirurg wel. Gemiddeld is zo'n 16 tot 18 maanden. Hij heeft het nu al bijna een jaar. Maar ik ben tóch al 3 keer terug gegaan. Ik kon me gewoon níet voorstellen dat het écht geen kwaad kon. Het duurde even, maar inmiddels ben ik overtuigd.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:40:52 #245
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62242276
Simon zag vandaag ineens zijn kans om onder een 'bevel' (raap je speeltje eens op) uit te komen: hij keek, lachte sneaky en riep hard DOOOEEEIII en rende weg Wij lachten eerst ook in een hoekje, om vervolgens weer zo te kijken en toen deed meneer wat we vroegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door PM-girl op 08-10-2008 21:48:40 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62244708
haha die simon!

renzell, de baby van m'n vriendin heeft dat ook, ziet er niet fijn uit he! maar ook daar wordt gezegd dat 't hoogstwaarschijnlijk vanzelf overgaat.

en moonah zit weer op te scheppen, lees ik? ik heb even teruggelezen wat nou precies de vraag was maar vivi, volgens mij varieert dat gewoon heel erg. ik kan me niet precies herinneren wanneer dat bij piet begon, maar die was er ook niet zo heel vroeg bij hoor.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:46:43 #247
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62244777
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:45 schreef bixister het volgende:
en moonah zit weer op te scheppen, lees ik?
Grr. Mijn reputatie, daar gaat 'ie...

PM, sterkte met het opvoeden van je peuter.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:48:37 #248
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62244847
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:55 schreef Fuente het volgende:
Aah wat zielig voor Max! krijgen jullie ook van die moordneigingen als je hoort dat een ander ettertje jouw lieve onschuldige kindje geduwd/gebeten/gekrabt heeft? ook al kan je eigen kind vast ook zo'n etter zijn
Ik niet heur .
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:49:42 #249
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62244882
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:32 schreef Moonah het volgende:

[..]

Toen ik 15 was moest ik mijn broertje vaak verschonen (die was toen een jaar of 2 dus...), en die had het ook vaak hoor. Ik vond dat toen vreselijk, dacht dat het aan mij lag, ik durfde 'dat ding' bijna niet meer aan teraken.

Of het ligt natuurlijk écht aan jou, met dat walgelijk slanke verleidelijke figuur van je .
pi_62249010
Goede actie Simon! Maar ik vertel het niet aan Anna, die zou het na gaan doen en ze is al zo peuterpuberig. Morgen weer zwemmen. Wens me sterkte.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')