Uhm... beide?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:03 schreef PM-girl het volgende:
Is Anna alleen te klein of ook nog steeds te licht?
Poepen lukte bij Juul ook een hele tijd niet. Hij leek het eng te vinden. Nu ineens is ook díe knop om. Sterker nog; het kind poept zich een ongeluk!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:13 schreef Lishe het volgende:
Och, ik had nog niet gejuicht voor Gordon Juul! Knap Renzell. Vind het ook goed dat jullie niet gepushed hebben. Hier was ook ineens de knop om. Nu ga ik op de wc. (Alleen poepen lukt nog steeds niet, dan vraagt ze netjes om een luier en versropt z zich en 2 minuten later kan 'ie af. Een rose microfoon 'waar je echt mee kan zingen mam!' staat in het vooruitzicht. Ik zou het erger vinden als ze helemaal niet meer durfde)
Toen ik 15 was moest ik mijn broertje vaak verschonen (die was toen een jaar of 2 dus...), en die had het ook vaak hoor. Ik vond dat toen vreselijk, dacht dat het aan mij lag, ik durfde 'dat ding' bijna niet meer aan teraken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:00 schreef pinquit het volgende:
k denk dat thies gewoon de uitzondering is hoorhier gebeurt het niet vaak, wel af en toe.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:45 schreef bixister het volgende:
en moonah zit weer op te scheppen, lees ik?![]()
Ik niet heurquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:55 schreef Fuente het volgende:
Aah wat zielig voor Max! krijgen jullie ook van die moordneigingen als je hoort dat een ander ettertje jouw lieve onschuldige kindje geduwd/gebeten/gekrabt heeft? ook al kan je eigen kind vast ook zo'n etter zijn
Of het ligt natuurlijk écht aan jou, met dat walgelijk slanke verleidelijke figuur van jequote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Toen ik 15 was moest ik mijn broertje vaak verschonen (die was toen een jaar of 2 dus...), en die had het ook vaak hoor. Ik vond dat toen vreselijk, dacht dat het aan mij lag, ik durfde 'dat ding' bijna niet meer aan teraken.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |