Het is de leeftijdquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:30 schreef cattie het volgende:
Belana, sterkte. Ive heeft ook van die buien. Huilen om niets en om alles en vooral veel NEE.
mpoet de hydrocortisone gebruiken op de eczeem en als die bijna weg is dan weer die vaselinecreme.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:06 schreef Belana het volgende:
vicky, het is wel hormoonzalf he, ik zou als het ergste weg is proberen of cardiflor ofzo helpt, dat is minder schadelijk en mij helpt het erg goed. sterkte met Amber!
Amber gaat eigenlijk elke dag onder de douche. Vooral als ze na het eten weer eens helemaal onderzit. Soms springt ze er ineens bij als ik of Michel staat te douchen.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:00 schreef Fuente het volgende:
Ik gebruik cardiflor nu vaak als ik kleine plekjes zie. De laatste keer ging het echter zo rap dat niets meer hielpZe is er nu bijna weer vanaf gelukkig.
Vet houden is idd een goede, en niet te vaak in bad, Sara gaat nu om de dag en als haar huid heel droog is maar 2 keer in de week. Altijd met balneum of iets anders vettends. Erna goed insmeren enzo!
Pas na het 4e jaar. Voor die tijd kan er wel getest worden maar heeft de uitslag eigenlijk geen enkele waarde. Kinderarts van Bruno wilde Bruno dus geen allergietest bij een 1/2 jaar aan doen om die reden. We kwamen er met piepende ademhaling die niet door ventolin etc ophield. Bleek uiteindelijk koemelkallergie te zijn, maar de katten hadden ook de boosdoeners kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 07:54 schreef Vicky het volgende:....Vanaf welke leeftijd kunnen ze een allergietest doen? Ik heb het idee dat Amber allergisch is voor beesten. Als we bij mijn ouders vandaan komen heft ze altijd een snotneusje. Mijn ouders hebben een kat.
We houden haar op strak dieet en dat gaat goed, in okt/nov is haar eigen arts weer op het azm, dan wil ik overleggen met haar over de opname wel of niet.quote:Op maandag 8 september 2008 19:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe gaat het nu met Arwen?
Die haar en bodydouchequote:Op maandag 8 september 2008 19:44 schreef Jelief het volgende:
Ik heb bij Emma vanaf het begin de huidverzorgingsprodukten van Weleda. billenzalf, bodycreme en milk en de haar en bodydouche. Ik bener enthousiast over, heb nu omdat het gratis was een flesje van zarqa maar dat ruikt naar niks en ik mis dan toch dat typische geurtje. Ook toen ze een erg droge huid en exceemachtige plekjes had hielp het goed.
-einde reclame-
En zo is het meis! Gewoon niet verantwoorden!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:03 schreef _evenstar_ het volgende:
Als ik die keuze maak, met de volle support van de papa dan is het toch prima? stelletje zeiklui
vrije school staat niet gelijk aan geen structuur of geen regels. De naam vrije slaat niet op vrij van regels etc, misschien dat voor hedentendage de naam wat ongelukkig gekozen is, want de associatie wordt steeds meer gemaakt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:55 schreef YPPY het volgende:
Als een vrije school bij Arwen past is dat toch goed.
Zou niks voor Anna zijn, die heeft echt wel veel regels nodig en iemand die zegt wat ze moet doen.
Hier sluit ik me overigens bij aan. Ik had over het scholenidee heen gelezen. evenstar, als jij er goed over na hebt gedacht en vindt dat deze school goed bij je dochter past, trek je dan niks aan van die mensen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:48 schreef knorretje het volgende:
[..]
vrije school staat niet gelijk aan geen structuur of geen regels. De naam vrije slaat niet op vrij van regels etc, misschien dat voor hedentendage de naam wat ongelukkig gekozen is, want de associatie wordt steeds meer gemaakt.
Jazeker!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:22 schreef YPPY het volgende:
Geen idee of jullie ons gemist hebben, maar Anna is een weekje op vakantie geweest naar een huisje op een bungalowpark. Ze was helemaal hyper en dol.Echt een succes dus.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:48 schreef knorretje het volgende:
[..]
vrije school staat niet gelijk aan geen structuur of geen regels. De naam vrije slaat niet op vrij van regels etc, misschien dat voor hedentendage de naam wat ongelukkig gekozen is, want de associatie wordt steeds meer gemaakt.
ik wou het eerst ook maar laten voor wat het was, maar bleef steeds maar weer terug komen naar dit topic en kon het uiteindelijk niet laten er toch op te reageren. Niet perse om de discussie aan te gaan, niet perse om me gelijk te halen of wat dan ook. Maar zou het jammer gewoon vinden als mensen de vrije school zonder verder er over na te denken van hun lijstje schrappen alleen vanwege de naamassociatie van de school.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:51 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te schrijven omdat ik niet over wilde komen alsof ik zo nodig de discussie aan wilde gaan. Maar als er één systeem is waar juist wel heel veel waarde wordt gehecht aan orde, regelmaat, regels en rituelen dan is het wel op de vrijeschool.
Steeds meer vrijescholen veranderen van naam, trouwens, juist om deze associatie te voorkomen.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:59 schreef _evenstar_ het volgende:
En ja het is eentje die veel hecht aan bepaalde dingen, maar die mij na staan, maar van alle kanten krijg je te horen dat ze als een soort hitlerjugend worden geschooldwant het is antroposofisch , en racisitisch en
maar goed, ik heb via mijn nichtje die op deze school gezeten heeft toen ivm ziekte een periode gezeten, en die periode heeft zo;n positieve indruk op me gemaakt, en mijn nichtje zelf heetf het prima gred, geen spijt gehad dus we gaan er gewoon voor
op de een of andere manier klikt het bij mij niet hier op FOK! en uitgebreid posten over de vrije schoolquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Nee je vervuilt de boel niet knorretje, vind het juist fijn om ervaringsverhalen te horen, en dan met name positieve![]()
Vandaag mijn nichtje gesproken, en die vond het juist weer heel tof, en zei zelf ook als ik ooit mama wordt dan gaat mijn kindje daar ook heen.
Ze zegt zelf alleen maar voordeel te hebben gehad ook op de middelbare school, en alles heel positief ervaren. behalve euritmie dat vond ze niets haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |