abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61317471
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:52 schreef miss_bleu het volgende:
het leven van een front-end developer word er niet makkelijker op, nog 1 erbij !!
als het goed is hoeft dit dus niet.
Tenmisnte zoals je uit de strip kunt halen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:01:30 #77
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_61317490
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier http://code.google.com/p/chrome/ , hier http://www.google.com/chrome en hier http://googleblog.blogspot.com/ is anders nog niets veranderd...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_61317519
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:47 schreef whoops het volgende:

[..]

Dude, hoe kom je hierbij? Zijn er ergens statistieken, heb je inside info of is het gewoon maar een wilde gok?
Nee, het is toch vrij logisch? Hotmail en Gmail zijn de 2 grootste gratis e-mail aanbieders, waarbij Hotmail a la LLive nog steeds het grootste aandeel heeft. Zeg ik nu iets wat niet waar is ofzo, als ik zeg dat Gmail aardig loopt maar nog steeds niet de marktleider is
quote:
Ik denk dat de revolutie in webbased apps niet komt met de huidige generatie browsers, vanwege hun beperkingen... Dat is juist de reden dat ze dit doen, als je het mij vraagt...
Juist niet; de beperkingen van de huidige browsers zijn blijkbaar niet zo beperkt dat we niet een totale desktop van een gebruiker kunnen namaken. Zolang dat mogelijk is, zal de vraag naar een nieuwe manier van web (zoals Google dat voorsteld) nog steeds mimimaal zijn.
quote:
Het zou dus mooi zijn als de kijk op het web over een aantal jaren gewoon compleet anders is dan nu, want het is momenteel nogal beperkt...
Anders != beter. En daarnaast is het voor Google natuurlijk een zaak van leven en dood om de hegemonie van Internet Explorer te doen doorbreken.

En noem me voor de gein nou eens iets op dat elke gebruiker mist en dat terugkomt in Chrome, iets waar geen enkele gebruiker zonder kan?
quote:
En zonder dit soort initiatieven zal het er echt niet anders op worden.
Dit soort initiatieven moeten gewoon ook kritisch bekeken worden, ook al is het afkomstig van Google, de Apple onder de softwaremakers. Elke Google fan begint gelijk te hijgen zodra er iets nieuws uit de stal komt.
Ik snap dat gewoon niet.
Als Microsoft met dit product gekomen was had elke Google-fan het af lopen kraken. Lekker objectief
pi_61317540
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:07:54 #80
65490 whoops
pi_61317611
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:03 schreef Scorpie het volgende:

Dit soort initiatieven moeten gewoon ook kritisch bekeken worden, ook al is het afkomstig van Google, de Apple onder de softwaremakers. Elke Google fan begint gelijk te hijgen zodra er iets nieuws uit de stal komt.
Ik snap dat gewoon niet.
Als Microsoft met dit product gekomen was had elke Google-fan het af lopen kraken. Lekker objectief
Dit laatste zegt genoeg over jou lieve Scorpie... Toen je gister van het bestaan hoorde zei je direct al 'ik moet het maar zien', niet wetende wat erachter zit... Zet je gekleurde bril eens af, en lees het stuk dan eens goed (dan zie je vanzelf wat hier voor nieuwe dingen in zitten)....

Mijn goed, hoe kon ook ik eigenlijk ook verwachten een zinnige discussie met je te starten...

Lekker objectief jij!
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_61317636
Hij komt overigens vanmiddag uit, niet morgen
pi_61317707
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:07 schreef whoops het volgende:

[..]

Dit laatste zegt genoeg over jou lieve Scorpie... Toen je gister van het bestaan hoorde zei je direct al 'ik moet het maar zien', niet wetende wat erachter zit... Zet je gekleurde bril eens af, en lees het stuk dan eens goed (dan zie je vanzelf wat hier voor nieuwe dingen in zitten)....
Tuurlijk whoops, het feit is en blijft dat je nog steeds niet 1 ding hebt kunnen noemen dat zogenaamd onmisbaar zou zijn voor de gebruikers van IE/FF en wat wel in Chrome zou moeten zitten.
Kortom; je baseert je mening op een stripverhaal wat afkomstig is van Google, en dan noem je mij gekleurd?
pi_61317739
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tuurlijk whoops, het feit is en blijft dat je nog steeds niet 1 ding hebt kunnen noemen dat zogenaamd onmisbaar zou zijn voor de gebruikers van IE/FF en wat wel in Chrome zou moeten zitten.
Kortom; je baseert je mening op een stripverhaal wat afkomstig is van Google, en dan noem je mij gekleurd?
Ook leuk trouwens; het idee dat Google heeft is gebaseerd op bestaande technieken; Chrome komt van Chromeless windows.
http://www.siteexperts.com/tips/techniques/ts05/page1.asp

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2008 12:13:41 ]
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:16:42 #84
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_61317830
quote:
De lamers moddereren er zo te zien ook op los dus een discussie gaat het niet echt worden zo te zien .
phluphy for president!
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:17:52 #85
65490 whoops
pi_61317857
quote:

[..]

Laten we verder gaan in #dig, als je het er nog over wilt hebben....
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ook leuk trouwens; het idee dat Google heeft is gebaseerd op bestaande technieken; Chrome komt van Chromeless windows.
No shit sherlock, je ziet nu al waar de naam van herleid is.... Je bent briljant!

Toevallig hebben ze het daar in hun strip ook over....
pi_61317881
Dat met die screenshots van veel gebruikte sites als 'startpagina' lijkt nogal op die FF-plugins . Oh, en Opera had dat al standaard toch?

Hoop wel dat ze zich inhouden met het verplichten van 'handige features'. 'k Zit niet altijd te wachten op 'suggesties' van sites die ik vast wel zou willen bekijken...

Kan me trouwens de laatste crash van FF3 niet meer herinneren, en van geheugenlek heeft FF3 ook geen last meer hier (FF2 was vreselijk).

Dus tja, ik kan niet echt dingen verzinnen die ik nu qua functionaliteit echt mis ofzo. Maar misschien kwamen de Google apps-ontwikkelaars bij het ontwikkelen van applicaties gewoon veel beperkingen tegen, die nu hiermee kunnen worden opgelost?
pi_61317920
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:17 schreef whoops het volgende:

[..]

Laten we verder gaan in #dig, als je het er nog over wilt hebben....
Of je beantwoord gewoon even mijn vraag, dan zijn we klaar.
Dan kunnen we afwachten TOT HET DAADWERKELIJKE PRODUCT ER IS, in plaats van over een stripverhaal te gaan ouwehoeren.
quote:
No shit sherlock, je ziet nu al waar de naam van herleid is.... Je bent briljant!
So much for the whole renewal part ey.
quote:
Toevallig hebben ze het daar in hun strip ook over....
Je meent het Ik dacht dat het zo revolutionair enzo was?
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:30:33 #88
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_61318104
Ik vond die strip wel interessant (helemaal uitgelezen ), ik ga het zeker proberen maar ik denk niet dat ik over zal stappen.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_61318200
quote:

[..]

Nowai! "Chrome" is de term die gebruikt wordt voor de frame UI. Ik zie niet direct wat jouw link te maken heeft met het idee achter Google Chrome.
Oh, and that's a bad miss!
pi_61318434
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:35 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Nowai! "Chrome" is de term die gebruikt wordt voor de frame UI. Ik zie niet direct wat jouw link te maken heeft met het idee achter Google Chrome.
Het feit dat ze een revolutionair concept hebben wat al langer bestaat met betrekking tot het skinnen van hun uiterlijk.

Voor een bedrijf dat zich in een stripverhaal zo op de borst klopt vanwege hun vernieuwende technieken en designs, zie ik (ook in de screenshots) weinig terug. Zal wel aan mij liggen
pi_61318492
Ik ga hem wel even proberen denk ik. Maar wat ik tot nu toe aan screenshots heb gezien vind ik 'm er niet erg praktisch uitzien. Ik ben meer van de 300knopejs bovenin mijn browser zodat ik ieder willekeurig moment met één klik overal heen kan.
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:55:29 #92
10710 gday
propria cures
pi_61318649
quote:

[..]

Chromeless windows is gewoon een truc in javascript?

Denk echt niet dat het daar vandaan komt hoor.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_61318662
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het feit dat ze een revolutionair concept hebben wat al langer bestaat met betrekking tot het skinnen van hun uiterlijk.

Voor een bedrijf dat zich in een stripverhaal zo op de borst klopt vanwege hun vernieuwende technieken en designs, zie ik (ook in de screenshots) weinig terug. Zal wel aan mij liggen
Mja, ik zie eigenlijk nergens dat die chromeless windows als revolutionair worden aangedragen en slechts een heel klein gedeelte van het verhaal gaat hier ook over. Ik zie zelf veel meer potentie in de scheiding dmv processen en de verbeterde javascript-verwerking, maar ik kan me idd voorstellen dat dit geen zaken zijn waar de gemiddelde gebruiker zijn huidige browser voor zal verlaten.
Oh, and that's a bad miss!
pi_61318701
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:56 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Mja, ik zie eigenlijk nergens dat die chromeless windows als revolutionair worden aangedragen en slechts een heel klein gedeelte van het verhaal gaat hier ook over. Ik zie zelf veel meer potentie in de scheiding dmv processen en de verbeterde javascript-verwerking, maar ik kan me idd voorstellen dat dit geen zaken zijn waar de gemiddelde gebruiker zijn huidige browser voor zal verlaten.
Dat denk ik dus ook niet. Maar we zullen het zien.
pi_61318809
Doch wel tof dat ze de voorzet geven.

Javascript is al gigasnel in fx3.0, nu dat scheiden van processen nog voor firefox 4
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:20:08 #96
10710 gday
propria cures
pi_61319154
Ja, dat scheiden van processen vind ik wel een groot voordeel. Ik erger me nog regelmatig aan dat ik m'n browser compleet moet killen omdat in een of andere tab iets hangt ofzo. Begreep sowieso nooit waarom ze anno 2008 nog steeds alles single-threaded doen.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_61319182
quote:

[..]

Chrome maakt gebruikt van "SANDBOX TABS", als er dus een pagina in een tab vastloopt, loopt niet gelijk je hele browser vast, maar alleen deze tab, die je vervolgens gewoon kunt sluiten.
pi_61319194
Nou kan ik me niet herinneren dat ooit gehad te hebben sinds ik Fx3b4 installeerde, maar zeker met multi-cores lijkt het me idd wel een voordeel de boel op te splitsen.
pi_61319353
Dat met die verschillende processen, dat klinkt wel goed. Ik ben geen expert, maar het klinkt wel goed.

Voor de rest:

Leuke Firefox-theme. Ik ga 'm proberen, maar ik zie weinig verschil met Firefox.
pi_61319719
nou tvp, ben benieuwd wanneer we er mee kunnen spelen
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')