urrrrr..... hoezo "hedendaags"? De Telegraaf heeft in zijn hele geschiedenis nog niet één fatsoenlijk artikel gehad, heeft niets met hedendaags te maken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 05:48 schreef zkr623 het volgende:
Ik vind de selectie van vele hedendaagse artikelen het niet eens verdienen om op de
krant te zitten.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:55 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt de telegraaf een koppen krant. Handig om even het nieuws te scannen zonder er verder veel van te lezen.
Tja, jij komt anno 2008 met de melding dat de telegraaf een kutblad is. 115 jaar te laat zegmaar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:18 schreef zkr623 het volgende:
idd creatief hoe jullie met dit soort plaatjes opkomen
Hehehehequote:Op dinsdag 2 september 2008 11:06 schreef Karina het volgende:
Dom wijf en de google ad daarbijVaginale droogheid? Niet-hormonale behandeling voor een langdurige vaginale bevochtiging.
Waarom lees je die bagger dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 05:48 schreef zkr623 het volgende:
kijk eens naar dergelijke artikelen...
http://www.telegraaf.nl/b(...)k_via_YouTube__.html
waarom moet de algemene Nederlandse lezer dit te weten komen??
Ik vind de selectie van vele hedendaagse artikelen het niet eens verdienen om op de
krant te zitten.
maar goed ik denk dat dit bijna uitsluitend tot de online versie is beperkt....
er zit wel wat goeie binnen hoor, alleen erger ik me meer aan dan ik daarvan genietquote:Op woensdag 3 september 2008 11:19 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Waarom lees je die bagger dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |