quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:14 schreef Missy-Q het volgende:
Mensen die zomaar sexdate's met mij willen afsprekenik ben een heel lief meisje die niet aan dat soort dingen doet, foei jullie
![]()
Klacht: Heren die sex met mij willen
Subklacht: Ik heb een paar wijntjes teveel op
Ikkuh!quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:19 schreef Salvad0R het volgende:
Wie dan ! Misschien is ie wel getrouwd, dan kunnen we hem publiekelijk aan de schandpaal nagelen.
quote:
Weet je dat heel zeker, die boslucht is toch ook enigszins opwindend?quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:34 schreef bof het volgende:
De behoefte. Die doe je.
Daarvoor hoef je geen vreemd, ver bos op te zoeken.
Pas als ze manipulatief en obsessief zijn, dan mag je ze posten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:38 schreef Missy-Q het volgende:
[..]
Dat zou lullig zijn... toch?![]()
![]()
nee doe ik niet, ik ben lief
Pussy.quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:38 schreef Missy-Q het volgende:
[..]
Dat zou lullig zijn... toch?![]()
![]()
nee doe ik niet, ik ben lief
Zeker in de herfst. Oude, bruine, natte bladeren, waar je dan als vrouw met je blote, rode en koude kont op ligt om de kortstondige hitte te ontvangen. Waarna je met je tweedehands auto weer huiswaarts keerts. Boordevol schuldgevoel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker, die boslucht is toch ook enigszins opwindend?
Eens.quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:44 schreef nietzman het volgende:
Zo'n slet die wel geilt op de aandacht, maar daar een vent nooit de vruchten van laat plukken. Het ergste soort.
Posten die hap, anders lieg je.quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:30 schreef Missy-Q het volgende:
sex is helemaal niet vies![]()
maar toch, zomaar denken dat je mij je bed in kan trekken... pfffff
tussenstand,, 4 pm's![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:42 schreef bof het volgende:
[..]
Zeker in de herfst. Oude, bruine, natte bladeren, waar je dan als vrouw met je blote, rode en koude kont op ligt om de kortstondige hitte te ontvangen. Waarna je met je tweedehands auto weer huiswaarts keerts. Boordevol schuldgevoel.
GHB doet wonderen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:30 schreef Missy-Q het volgende:
Jup. Totale kloon van een latente flikker/nsb'er.quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:40 schreef PP. het volgende:
Wat dan wel weer typisch is, dit is TS d'r eerste post en topic in KLB, maar wel gelijk een volledig standaard oppo met klacht en subklacht eruit persen.
die moeten wel bezopen of wanhopig zijn danquote:Op dinsdag 2 september 2008 02:30 schreef Missy-Q het volgende:
Hey Salv, kutkneus, hoe gaat ie met jou?quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jup. Totale kloon van een latente flikker/nsb'er.
ah, hier hebben we de eerste PM'er al.quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hey Salv, kutkneus, hoe gaat ie met jou?
Ik heb maar 2 bier vandaag gedronken. o_Oquote:Op dinsdag 2 september 2008 02:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ah, hier hebben we de eerste PM'er al.
hoeveel liter? kan me niet voorstellen dat het bij 1 glas is gebleven.
niet erg kieskeurig of wel?quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 bier vandaag gedronken. o_O
wat en hoeveel ik ook drink, dat gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Dunno, TS, gaan we nog sexen?
Damnit, ik vroeg me altijd al af wat het zou zijn om sex te hebben met een aap..quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat en hoeveel ik ook drink, dat gaat nooit gebeuren.
maar volgens mij bloeide er al wel wat leuks tussen jou en TS.
Post die PM's!!!11!!:D:D!!quote:
quote:De inbox "missy-q" is niet beschikbaar
Is je andere inbox beschikbaar? Ik heb genoeg 'm te vullen..quote:
WIJN EN PIEMELSquote:Op dinsdag 2 september 2008 03:27 schreef zarGon het volgende:
MISSY-Q IS NIET VIES VAN PIEMELS..
.
.
.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:14 schreef Missy-Q het volgende:
Mensen die zomaar sexdate's met mij willen afsprekenik ben een heel lief meisje die niet aan dat soort dingen doet, foei jullie
![]()
Klacht: Heren die sex met mij willen
Subklacht: Ik heb een paar wijntjes teveel op
dat moet je ook niet in je fotoboek zetten.quote:Lena
19 jaar
Amsterdam
Fitness-instructrice
bel je moeder.quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:19 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Damnit, ik vroeg me altijd al af wat het zou zijn om sex te hebben met een aap..
mooi karakter was t toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:33 schreef rinzzz het volgende:
je hebt een leuk innerlijk
en ik zeker niet,quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:59 schreef afcajos het volgende:
FAP FAP FAP
[ afbeelding ]
Ik betwijfel ten zeerste of dit account echt is, maar ik zou je zeker wel doen hoor
of gewoon geen smaak in vrouwen??quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:59 schreef afcajos het volgende:
FAP FAP FAP
[ afbeelding ]
Ik betwijfel ten zeerste of dit account echt is, maar ik zou je zeker wel doen hoor
Misschien valt hij alleen op blanke vrouwen, de racistquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:55 schreef afcajos het volgende:
Jouw vriendin is fotomodel? Post eens een foto?
tja hoefde ik ook niet naar de foto te kijken om achter te halenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien valt hij alleen op blanke vrouwen, de racist.
haha, zelfs na 10 keer lezen voel ik nog met je mee!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:21 schreef zkr623 het volgende:
[..]
tja hoefde ik ook niet naar de foto te kijken om achter te halen
dat dit om geen blanke vrouw ging...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |