ah, hier hebben we de eerste PM'er al.quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hey Salv, kutkneus, hoe gaat ie met jou?
Ik heb maar 2 bier vandaag gedronken. o_Oquote:Op dinsdag 2 september 2008 02:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ah, hier hebben we de eerste PM'er al.
hoeveel liter? kan me niet voorstellen dat het bij 1 glas is gebleven.
niet erg kieskeurig of wel?quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 bier vandaag gedronken. o_O
wat en hoeveel ik ook drink, dat gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Dunno, TS, gaan we nog sexen?
Damnit, ik vroeg me altijd al af wat het zou zijn om sex te hebben met een aap..quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat en hoeveel ik ook drink, dat gaat nooit gebeuren.
maar volgens mij bloeide er al wel wat leuks tussen jou en TS.
Post die PM's!!!11!!:D:D!!quote:
quote:De inbox "missy-q" is niet beschikbaar
Is je andere inbox beschikbaar? Ik heb genoeg 'm te vullen..quote:
WIJN EN PIEMELSquote:Op dinsdag 2 september 2008 03:27 schreef zarGon het volgende:
MISSY-Q IS NIET VIES VAN PIEMELS..
.
.
.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:14 schreef Missy-Q het volgende:
Mensen die zomaar sexdate's met mij willen afsprekenik ben een heel lief meisje die niet aan dat soort dingen doet, foei jullie
![]()
Klacht: Heren die sex met mij willen
Subklacht: Ik heb een paar wijntjes teveel op
dat moet je ook niet in je fotoboek zetten.quote:Lena
19 jaar
Amsterdam
Fitness-instructrice
bel je moeder.quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:19 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Damnit, ik vroeg me altijd al af wat het zou zijn om sex te hebben met een aap..
mooi karakter was t toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:33 schreef rinzzz het volgende:
je hebt een leuk innerlijk
en ik zeker niet,quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:59 schreef afcajos het volgende:
FAP FAP FAP
[ afbeelding ]
Ik betwijfel ten zeerste of dit account echt is, maar ik zou je zeker wel doen hoor
of gewoon geen smaak in vrouwen??quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:59 schreef afcajos het volgende:
FAP FAP FAP
[ afbeelding ]
Ik betwijfel ten zeerste of dit account echt is, maar ik zou je zeker wel doen hoor
Misschien valt hij alleen op blanke vrouwen, de racistquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:55 schreef afcajos het volgende:
Jouw vriendin is fotomodel? Post eens een foto?
tja hoefde ik ook niet naar de foto te kijken om achter te halenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien valt hij alleen op blanke vrouwen, de racist.
haha, zelfs na 10 keer lezen voel ik nog met je mee!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:21 schreef zkr623 het volgende:
[..]
tja hoefde ik ook niet naar de foto te kijken om achter te halen
dat dit om geen blanke vrouw ging...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |