Waarom zijn wijven altijd zo zeikerig??

Ik kan er toch niks aan doen als dat mormel permanent mauwt?
-Ja maar je moet naar de wil van het beestje kijken, zo is een kat nou eenmaal

Helemaal niet, het is gvd mijn huis, ik bepaal hier de regels en al helemaal t.o.v die tering raskat die 350 euro kostte incl. een bochel in zijn staart
Dat kreng wil helemaal niks, als je hem oppakt mauwt hij, als hij 1 minuut in een bepaald vertrek zit mauwt hij omdat ie het dan weer beu is, als je hem aankijkt mauwt hij en als ik hem dan wat minder mauwerig wil maken begint mijn vriendin te mauwen

Vervolgens springt hij ook nog overal op en stinkt hij zo erg dat ik opzoek ben naar een gasmasker voor wanneer dat kreng heeft gescheten, het hele huis vergeven man
Om mijn frustratie te uiten en hem wat meer mans te maken stop ik hem dan bijv in een doos en ga hem dan door wat kleine gaatjes nat spuiten, of ik sluit hem op in zijn kattemandje en zet er dan de douchekop op, moet je hem vervolgens horen tekeer gaan joh

Maar de reactie van mijn vriendin hierop is nogal:

Moet ze lekker zelf weten, eerdaags voer ik dat stinkmauwmonster aan onze hond, die hem nu af en toe al te grazen neemt
Klacht:
Wijven die vinden dat je te rauw met een kat omgaat terwijl die er zelf om vraagt
Moet ik bij haar in bed eens zeggen dat ik iets niet wil (zoals een ongewassen kut met afscheiding beffen), dan is de slaapkamer te klein