`quote:die tering raskat die 350 euro kostte incl. een bochel in zijn staart
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:50 schreef Strani het volgende:
Ik ga er gemakshalve maar van uit dat jij geen vriendin hebt, en deze ook niet snel zal krijgen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:50 schreef Strani het volgende:
Ik ga er gemakshalve maar van uit dat jij geen vriendin hebt, en deze ook niet snel zal krijgen.
idd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:21 schreef Mustard_Man het volgende:
Wat voor zelfrespecterende man heeft nou een kat in huis?
Hehe.. Ik moest wel lachen om je. Dus dat is weer mooi meegenomen. Verder kan ik je weinig advies geven wat betreft je kat. Binnenkatten zijn nou eenmaal niet relaxed. Die van ons woont buiten en komt af en toe binnen even eten en kroelen. Tópkat!quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:48 schreef Pidgeon het volgende:
Dat kreng wil helemaal niks, als je hem oppakt mauwt hij, als hij 1 minuut in een bepaald vertrek zit mauwt hij omdat ie het dan weer beu is, als je hem aankijkt mauwt hij en als ik hem dan wat minder mauwerig wil maken begint mijn vriendin te mauwen![]()
Bij deze, graag gedaanquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had gelachen als je kat had vervangen door poesje in je TT
Doe eens filmpjes hiervan makenquote:Op dinsdag 2 september 2008 01:48 schreef Pidgeon het volgende:
Om mijn frustratie te uiten en hem wat meer mans te maken stop ik hem dan bijv in een doos en ga hem dan door wat kleine gaatjes nat spuiten, of ik sluit hem op in zijn kattemandje en zet er dan de douchekop op, moet je hem vervolgens horen tekeer gaan joh![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:59 schreef NiGeLaToR het volgende:
Om mijn frustratie te uiten en het wat meer mans te maken stop ik het dan bijv in een doos en ga hem dan door wat kleine gaatjes onder spuiten, of ik sluit het op in zijn kuttemandje en zet er dan de douchekop op, moet je hem vervolgens horen tekeer gaan joh
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:28 schreef Scherpkoekje het volgende:
Als je s'nachts slaapt geeft die kat de poes van je vriendin van jetje
quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:28 schreef Scherpkoekje het volgende:
Als je s'nachts slaapt geeft die kat de poes van je vriendin van jetje
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:40 schreef Scherpkoekje het volgende:
Die kat is de enige poes die jij onder mag spuiten
Spannend!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:30 schreef Pidgeon het volgende:
oke mensen, ik zal een filmpje gaan maken van de kat onder de douche in zijn kattemandje, moet alleen wachten tot vriendin weg is...
Stoere jongen hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:30 schreef Pidgeon het volgende:
oke mensen, ik zal een filmpje gaan maken van de kat onder de douche in zijn kattemandje, moet alleen wachten tot vriendin weg is...
tvpquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:30 schreef Pidgeon het volgende:
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:30 schreef Pidgeon het volgende:
Daarom zit ik ook niet bij jouquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:48 schreef Misstique het volgende:
Ik had je er trouwens allang uitgegooid als je op zo'n wijze met mijn kat om zou gaan.
Leer lezen, dat beest gedraagt zich zo en VERVOLGENS doe ik dit..quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:46 schreef Dagonet het volgende:
Je mishandelt dat beest en gaat dan klagen dat het een kutbeest is? Ja, erg logisch.
Malloot.
Plaats ook maar geen filmpjes, ik ben niet zo'n fan van dierenmisbruik.
Oh, en wat dat stinken betreft, geef dat beest eens wat anders te eten, ander voer kan heel erg helpen in hoe de kattebak stinkt.
Ik had jou er allang uitgegooid als je een kat aan me opdrongquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:48 schreef Misstique het volgende:
Ik had je er trouwens allang uitgegooid als je op zo'n wijze met mijn kat om zou gaan.
Hij mauwt en hij stinkt volgens jou.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:51 schreef Pidgeon het volgende:
Leer lezen, dat beest gedraagt zich zo en VERVOLGENS doe ik dit..
Bovendien is het geen dierenmisbruik en je hoeft het filmpje toch niet te bekijken?![]()
Op je tere kattehartje getrapt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij mauwt en hij stinkt volgens jou.
Dat is idd reden genoeg voor mishandeling.
Kneus.
Meneer wist vantevoren dat de vriendin met kat kwam. Dan had hij nķet moeten gaan samenwonen met haar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik had jou er allang uitgegooid als je een kat aan me opdrong
Nee hoor, ik heb gewoon een hekel aan dierenmishandeling. Of dat nou mishandeling van honden, katten of paarden is, maak ik geen onderscheid tussen.quote:
Waar staat dat mijn vriendin die kat al had?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Meneer wist vantevoren dat de vriendin met kat kwam. Dan had hij nķet moeten gaan samenwonen met haar.
Ow, jullie hebben gezamenlijk besloten om een kat in huis te nemen dus?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:55 schreef Pidgeon het volgende:
Waar staat dat mijn vriendin die kat al had?![]()
Ik zet ook wel eens een paard onder de douche. Niks mishandeling.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon een hekel aan dierenmishandeling. Of dat nou mishandeling van honden, katten of paarden is, maak ik geen onderscheid tussen.
Ze heeft haar zin gekregen jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow, jullie hebben gezamenlijk besloten om een kat in huis te nemen dus?
Aanvaard dan ook de consequenties van die keuze.quote:
Lees ff terug. Dat filmpje komt hier niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:58 schreef Homdeck het volgende:
laat je vriendin even boodschappen gaan doen ofzo. ik wil dat filmpje zien
Ja, dat is ook een heel logische manier van handelen en een heel goede manier om het probleem te verhelpen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:51 schreef Pidgeon het volgende:
[..]
Leer lezen, dat beest gedraagt zich zo en VERVOLGENS doe ik dit..
Spelen is het ook niet he, een beest opsluiten en moedwillig doen waar het beest een hekel aan heeft, ergo misbruik/mishandeling.quote:Bovendien is het geen dierenmisbruik en je hoeft het filmpje toch niet te bekijken?![]()
Neuh want de eigenschappen van deze raskat komen totaal niet overeen met wat ze moeten zijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Aanvaard dan ook de consequenties van die keuze.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lees ff terug. Dat filmpje komt hier niet.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:59 schreef Pidgeon het volgende:
Mensen die het mishandeling vinden wanneer een kat onder de douche wordt gezet in een mandje![]()
![]()
Duidelijk mishandeling dus.quote:of ik sluit hem op in zijn kattemandje en zet er dan de douchekop op, moet je hem vervolgens horen tekeer gaan joh
Nope, dan worden ze volledig verdoofd.quote:En castreren is dan zeker geen mishandeling he???![]()
Zal ik doen, iedereen die het filmpje wilt moet me maar een pm sturenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:01 schreef Homdeck het volgende:
PVDD stemmers hier![]()
Zet dan maar op youtube en PM me even een linkje
Jij moet eens leren lezen, ze heeft hem haar wil opgelegd en dus wel degelijk zo een rotkat opgedrongen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Aanvaard dan ook de consequenties van die keuze.
Ow, dan is je gedrag idd compleet te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:00 schreef Pidgeon het volgende:
Neuh want de eigenschappen van deze raskat komen totaal niet overeen met wat ze moeten zijn![]()
Ja en de gevolgen van castreren zijn ook net zo groot als van douchen he??quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk mishandeling dus.
[..]
Nope, dan worden ze volledig verdoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |