Ja dat is ook waar ik op doelde in de OP. Die twee zijn toch de grootste transfers, en die zijn nu afgerond.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:31 schreef Schimpie het volgende:
Robinho deal inmiddels afgerond.
Ja klopt, maar niet zo extreem nog. Geweldige soaps levert dit op toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:37 schreef DrDentz het volgende:
Dat is ook wel hoor in FM, de laatste dag heeft extra kllkmomenten.
Je moet dan iets inderdaad, maar meestal heb ik zoveel geld dat ik 't toch wel geef wat ze vragenquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:41 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja klopt, maar niet zo extreem nog. Geweldige soaps levert dit op toch?
Ik doe ook de meest domme aankopen op zulke dagen, daar niet van
Waar zit je op te wachten?quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Berba nog steeds niet 100% definitief, goddomme laat toch es wat horen
Zo'n voorzitter die op 31 augustus een bod accepteertquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je moet dan iets inderdaad, maar meestal heb ik zoveel geld dat ik 't toch wel geef wat ze vragen
quote:2341: Tottenham, you have 19 minutes to replace Dimitar Berbatov
go.
Ja.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:45 schreef Parafernalia het volgende:
Robinho naar City?![]()
Waarom
Had ie geen basisplaats?
Nee, veel problemen met de coach etc dacht ik..quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:45 schreef Parafernalia het volgende:
Robinho naar City?![]()
Waarom
Had ie geen basisplaats?
quote:sickzor:scroch, ти да не си някой мод-датаджия, бре?
Nou nee hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:46 schreef GieJay het volgende:
[..]
Nee, veel problemen met de coach etc dacht ik..
Hij zal wel genoeg zakgeld toegestopt krijgen. Ik zie niet echt 'n winnaar in die jongen eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:50 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Real wilde Ronaldo, maar heel duur
Real wilde Robinho gebruiken als ruilmiddel
Schoot Robinho in verkeerde keelgat
Robinho wil wel graag naar Engeland
Scolari zegt hoi
Robinho wil naar Chelsea
Chelsea wil niet genoeg betalen
1 september
Manchester City wordt overgenomen
Manchester City zegt hoi
Robinho naar Manchester City
alleen het 'waarom' van die laatste regel snap ik nog niet helemaal.
Dan ga ik de hele nacht lachenquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:51 schreef Ludacriss het volgende:
Is Berbatov nou nog steeds niet zeker? Wat nou als Levy dadelijk echt nee heeft gezegd?
Dan vreet ik m'n laptop alsnog op, en nee geen filmpjesquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:51 schreef Ludacriss het volgende:
Is Berbatov nou nog steeds niet zeker? Wat nou als Levy dadelijk echt nee heeft gezegd?
Denk je dat Madrid uberhaupt aan Chelsea wilde verkopen? Gister zei Calderon nog dat niemand de deur uit ging.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:50 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Real wilde Ronaldo, maar heel duur
Real wilde Robinho gebruiken als ruilmiddel
Schoot Robinho in verkeerde keelgat
Robinho wil wel graag naar Engeland
Scolari zegt hoi
Robinho wil naar Chelsea
Chelsea wil niet genoeg betalen
1 september
Manchester City wordt overgenomen
Manchester City zegt hoi
Robinho naar Manchester City
alleen het 'waarom' van die laatste regel snap ik nog niet helemaal.
Waarom niet? Het is hooguit een rivaal voor de CL, dus wat dat betreft maakt het niet veel uit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:54 schreef mcyodogg het volgende:
Denk je dat Madrid uberhaupt aan Chelsea wilde verkopen?
quote:2354: "Tell me something. My fiancee is demanding I go to bed at 12."
Stephen, Chorlton, via text on 81111
Tell her to pipe down
Nou, omdat ze boos op Chelsea waren dat ze aan Robinho trokken, terwijl ze zogenaamd zeiden 'dat hij niet te koop was'. Maar dat zou wel erg hypocriet zijn gezien het hele Ronaldo-verhaal.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:56 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is hooguit een rivaal voor de CL, dus wat dat betreft maakt het niet veel uit.
En Calderón zegt wel meer. Als alles wat die kerel zegt waar zou zijn leefden we in sprookjesland. Ofzo.
Inderdaad, maar de voetbalwereld is hypocriet. Kijk naar United. Ronaldo mocht met niemand praten, evenals Berbatov. En wie is er nu van club veranderd?quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou, omdat ze boos op Chelsea waren dat ze aan Robinho trokken, terwijl ze zogenaamd zeiden 'dat hij niet te koop was'. Maar dat zou wel erg hypocriet zijn gezien het hele Ronaldo-verhaal.
Pond.quote:
oh yeh, das dan weer jammerquote:
Ik stond te pissen op het moment supremequote:Op dinsdag 2 september 2008 01:00 schreef Ludacriss het volgende:
En het is voorbij!
Die jongen gaat daar volgens mij doodongelukkig worden.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:04 schreef jde_kok het volgende:
94000 per week voor Robinho. Aardig salaris waar wij jaren voor werken...
Denk het niet. Heel het team gaat waarschijnlijk om hem en SWP heen gebouwd worden. Wordt nog een leuk team daar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Die jongen gaat daar volgens mij doodongelukkig worden.
Ja, maar nu moet hij binnenkort handschoenen dragen en dat trekt hij niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:09 schreef Ludacriss het volgende:
Denk het niet. Heel het team gaat waarschijnlijk om hem en SWP heen gebouwd worden. Wordt nog een leuk team daar.
25 miljoen en campbell nog niet defenitiefquote:Tottenham Hotspur heeft vlak voor het sluiten van de transfermarkt het bod van Manchester United op Dimitar Berbatov geaccepteerd. Als onderdeel van de overeenkomst vertrekt Fraizer Campell naar de Spurs.
Dat meldt de Daily Mail. Hoewel Manchester City zo'n 42 miljoen euro op tafel wilde leggen voor de Bulgaarse spits, gaf de Londense club Manchester United toch toestemming om te praten met Berbatov. Sleutel in de transfer was de twintigjarige spits Campbell, die naar Tottenham vertrekt.
United betaalt 25 miljoen euro voor Berbatov, die vanavond een gesprek had met United-coach Alex Ferguson. Hij doorstond de medische keuring, waardoor United één van de grootste en langste transferonderhandelingen van deze zomer kon afronden.
Ja ik denk idd ook dat ze in de january window het eens flink laten hangen. Wel apart dat die overname deal pas op de laatste dag tot stand komt; ze hadden bijna geen tijd om spelers aan te trekken...quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:23 schreef venomsnake het volgende:
City is gewoon een mega rijke club nu, die zullen in de winterstop ongetwijfeld weer flink in gaan kopen.
Het gaat uiteindelijk allemaal om de centen.
Alleen mag ie volgens mij niet meer uitkomen voor Everton in de Uefa cup aangezien hij al voorronde CL heeft gespeelt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Fellaini naar Everton is toch wel een flinke aderlating voor Standard. En nog een pikante ook, komende ronde in de UEFA cup Standard - Everton.
Volgens mij tellen voorrondes wel mee. Kan me herinneren dat er in Nederland ook een keer zo'n situatie was. weet alleen niet meer bij wie.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou daar twijfelde ik ook aan inderdaad. Iemand die uitsluitsel kan geven?
Volgens mij mag je 1 speler inschrijven die in een ander UEFA-toernooi heeft meegedaan. En dan ook pas alleen na de winterstop, dacht ik.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:48 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Alleen mag ie volgens mij niet meer uitkomen voor Everton in de Uefa cup aangezien hij al voorronde CL heeft gespeelt.
Lees eens terug danquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:36 schreef One_conundrum het volgende:
Fellaini ook nog een mooie transfer. Niets over gelezen hierzo
Alleen heeft Standard in de deal bedongen dat hij niet Europees uit mag komen, en na de winterstop alleen als Standard uitgeschakeld isquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Fellaini naar Everton is toch wel een flinke aderlating voor Standard. En nog een pikante ook, komende ronde in de UEFA cup Standard - Everton.
Wat ik al zei, volgens mij is dat al een UEFA reglement (op het punt na dat Standard uitgeschakeld moet zijn dan)quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alleen heeft Standard in de deal bedongen dat hij niet Europees uit mag komen, en na de winterstop alleen als Standard uitgeschakeld is
100 miljard invullen, Ruud een contract van een jaar laten tekenen en dan heb je ook nooit meer last van City. Blanco cheque, komop zeg.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Real Madrid zou 'n blanco cheque van City hebben ontvangen voor v. Nistelrooij. Ze zijn er niet op ingegaan.
Die knakkers zijn echt ziek zeg
Chelsea?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat is juist 't probleem, ik lach hier niet (meer) om, of 't moet als 'n boer met kiespijn zijn. Dit gaat gewoon nergens meer over. Over 2 seizoenen hebben ze 'n team toppers (dat waarschijnlijk niet met elkaar kan voetballen).
Ja, volgens mij ook .quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Rosenberg Ajax <-> Bremen, denk ik?
In zo'n vaart zal het niet lopen denk ik. De huidige wereldsterren voelen niets voor City. Hoor ook wat Berbatov zegt: 'City was nooit een optie voor mij'.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat is juist 't probleem, ik lach hier niet (meer) om, of 't moet als 'n boer met kiespijn zijn. Dit gaat gewoon nergens meer over. Over 2 seizoenen hebben ze 'n team toppers (dat waarschijnlijk niet met elkaar kan voetballen).
Chelsea had de 2 beste voetballers daar al lopen.quote:
En niet alleen die twee. Ook Gudjohnsen, Hasselbaink, Gallas, Cudicini en Desailly zaten er al. Daarom konden ze ook meteen een halve finale CL halen. De basis was er al.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Chelsea had de 2 beste voetballers daar al lopen.
Eerst effe de 7 duurste aanvallers kopen.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En niet alleen die twee. Ook Gudjohnsen, Hasselbaink, Gallas, Cudicini en Desailly zaten er al. Daarom konden ze ook meteen een halve finale CL halen. De basis was er al.
City zal zowat haar hele elftal moeten veranderen.
Stel je voor als het gelukt was, Nistelrooy, Huntelaar, Villa, Henry, Berbatov, Gomez ineens op de stoep hehequote:Op woensdag 3 september 2008 13:54 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst effe de 7 duurste aanvallers kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |