Ja, betere temperatuur dan hier hoop ik. Brrr, tis koud.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is het al in de middag he
graadje of dertig, maar wel Ramadan, dus alles is dicht op dit godvergeten eiland direct onder Singapore. Hopelijk is het morgen beter, anders ga ik door naar Jakarta, waar men mijn geloof wel kan respecteren.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, betere temperatuur dan hier hoop ik. Brrr, tis koud.
Thailand jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is toch waar die rellen zijn?
grapjuh!
Zo niet, word je misschien weer je huis in gejoeld.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ga weer eens aan de wandel... dat mag nog wel geloof ik.
Dat krijg je in Singapore hequote:Op dinsdag 2 september 2008 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ga weer eens aan de wandel... dat mag nog wel geloof ik.
Mogguh lekker dingquote:
hoi, doeiquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:34 schreef de_priester het volgende:
Hoi lieverds
ben beetje afwezig geweest, mijn minor is begonnen dus druuukkkk!!! (en ook nieuwe kamer inrichten, ikea bezoek, etc etc)
moet nu weer naar college, u hoort nog meer, dusch zet den koffie alvascht maar klaer.
heeej lieverdquote:
Heeyquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh lekker ding![]()
![]()
![]()
Wat een timing gisteren he![]()
![]()
Heej Marcquote:
quote:
Volgende keer beterquote:
voor sommigen welquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgende keer beter
Ben jij ook gratis?
Nee, dat zou het zijn geweest als hij had gezegd dat hij ook gratis is voor jouquote:
Voorbeeldige kwaliteitsuser dus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |