google wattes?quote:
Voor mij niet interessantquote:
inderdaad steeds slechter ja. Er zaten ook al toeristen vast, dus dat vakantieland verdwijnt van vele verlanglijstjes vermoed ik zo. Straks is Indonesie nog het stabiele baken in ZO-Azie..quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:00 schreef marcb1974 het volgende:
Indah
Thailand gaat toch niet lekker
Ik betaal ook niet voor mijn notes... als er nou nog wat zinnigs in zou staan...quote:Op dinsdag 2 september 2008 06:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ook niet betalen voor die 5 van mij.
Goedemorgen trouwens.
Nope, gaat vanzelf weer goed daar, dus blijft bovenaan mijn lijstje staanquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inderdaad steeds slechter ja. Er zaten ook al toeristen vast, dus dat vakantieland verdwijnt van vele verlanglijstjes vermoed ik zo. Straks is Indonesie nog het stabiele baken in ZO-Azie..![]()
Smorgensquote:
die van mij waren ook maar een beetje lafjes inderdaad, maar goed.. ik mis die 4.50 incl 19% btw niet verder.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik betaal ook niet voor mijn notes... als er nou nog wat zinnigs in zou staan...
Hoi Marcquote:
strenger qua wat?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, gaat vanzelf weer goed daar, dus blijft bovenaan mijn lijstje staan
Indonesie vind ik echt nog steeds een stuk enger overkomen
Goedemorgen LLquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:10 schreef Ladylike het volgende:
Hello mannen![]()
pff denk dat ik zo maar eens een kopje koffie ga halen..
na 2 pagina's typen heb ik er al genoeg van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |