quote:
Ik vond de overstap van 5 naar 6 al een drama, omdat ik niks meer terug kon vinden...quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet écht even upgraden hoor. Op z'n minst naar PS7
De overstap valt mee hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond de overstap van 5 naar 6 al een drama, omdat ik niks meer terug kon vinden...
Mw. MM werkt met CS3 en vervloekt het...quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De overstap valt mee hoor
Maar na 7 heb je al CS, CS2 en CS3.
al heel lang geloof ikquote:
Ik heb me nog niet aan 3 gewaagd. Ik zit nu met 2 en die doet het prima voor mijquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM werkt met CS3 en vervloekt het...
Ook vanwege het gebruik van Indesign wat, volgens haar, bagger is in vergelijking met Quark Xpress...
Dat is wel een stuk interessanter dan ik dacht dat het zou zijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:08 schreef MaJo het volgende:
Mijn vak Heilige Boeken is echt hallelujah vetDe eerste vier weken behandelen we hoe het nieuwe testament ontstaan is
Wie deze samengesteld heeft, waarom bepaalde dingen missen en andere dingen er wél instaan, en wie de schrijvers zijn. Vette shit
Er schiet me hierdoor ineens een anekdote te binnen:quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:08 schreef MaJo het volgende:
Mijn vak Heilige Boeken is echt hallelujah vetDe eerste vier weken behandelen we hoe het nieuwe testament ontstaan is
Wie deze samengesteld heeft, waarom bepaalde dingen missen en andere dingen er wél instaan, en wie de schrijvers zijn. Vette shit
Mw. MM doet o.a veel opmaak en daarin loopt Indesign mijlen achter t.o.v. Quark Xpress.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet aan 3 gewaagd. Ik zit nu met 2 en die doet het prima voor mij
Maar Mw. MM gebruikt waarschijnlijk wat andere functies dan ik.
Grafisch ontwerper...quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:16 schreef wyccie het volgende:
Wat doet je vrouw, MM?
Laat me radenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:08 schreef MaJo het volgende:
...De eerste vier weken behandelen we hoe het nieuwe testament ontstaan isWie deze samengesteld heeft, waarom bepaalde dingen missen en andere dingen er wél instaan, en wie de schrijvers zijn.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Laat me raden
iemand zoog heel erg hard op zn duim....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |