quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:49 schreef vamperotica het volgende:
Monteur al geweest?
Nadat ik de tweede keer gebeld had werd ik gelijk teruggebeld door een mevrouw die vertelde dat ze vergeten was me te bellen (en bedankt) en ze had dinsdag nog wel een gaatje om iemand langs te sturen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
En ook nog niet gebeld dus ik ga zo nog een keer bellen.
knap werk van die hondquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dieven die niet luisteren naar de pliesie
er was weer wat te doen!
btw goede actie om die hond erop af te sturen!
*pakt een grote zak hondenkoeken in....quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dieven die niet luisteren naar de pliesie
er was weer wat te doen!
btw goede actie om die hond erop af te sturen!
* Crazy-M doet er een paar botten bij vers van de slagerquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
*pakt een grote zak hondenkoeken in....
Idd.quote:
van Vught rijd hier nu net de plaats afquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nadat ik de tweede keer gebeld had werd ik gelijk teruggebeld door een mevrouw die vertelde dat ze vergeten was me te bellen (en bedankt) en ze had dinsdag nog wel een gaatje om iemand langs te sturen...
[insert paniekaanval]
Nadat ik verteld had dat ik niet kon douchen ging ze toch maar even met één van de monteurs overleggen. Ze vergat de telefoon in wachtstand te zetten dus ik kon mooi meeluisteren en nadat ze het aan de vriendelijke meneer had uitgelegd heeft hij mij er nog tussen gepropt.
Er zit nu een gat in mijn nog geen twee jaar oude rioolbuis met een netjes geïmproviseerd mofje erom...
ik kan weer douchen en doorspoelen
![]()
voor de mannen van "van Vught rioleringen"
(nog vijf uur om het hele huis weer fris en aan kant te krijgen voor mijn schoonouders, die komen logeren, hier zijn)
* SuperrrTuxxx rolt ook net uit bed.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:32 schreef Basp1 het volgende:
Wat lekker om nu net uit mijn bed te komen en hier te zien dat er mensen bijna 4 uur eerder al aan het werk waren.
*mompelt iets over een ochtendstond en goud*quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:32 schreef Basp1 het volgende:
Wat lekker om nu net uit mijn bed te komen en hier te zien dat er mensen bijna 4 uur eerder al aan het werk waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |