Hier is de eerste!quote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef Smash-it het volgende:
Wat is jong? Tot welke leeftijd?
Ik ben ook bang voor spinnen, ja.
Weet ik veel, van 10 tot 16 ofzoquote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef Smash-it het volgende:
Wat is jong? Tot welke leeftijd?
Ik ben ook bang voor spinnen, ja.
Gelukkig. Ik val buiten je doelgroep.quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef afcajos het volgende:
van 10 tot 16 ofzoEn dan zijn er ook nog van die hippe 30+ers met een vlot, pittig kapsel
Pics van je zusje?quote:Op maandag 1 september 2008 22:40 schreef afcajos het volgende:
Mijn zusje was vroeger altijd zo extreem bang voor spinnetjesDus ja, dan ga je expres spinnen naar haar gooien enzo
Ik ving ze vroeger altijd en stopte ze in potten om er urenlang naar te kijken wat ze gingen doen en zo. Een keer heb ik zo een pot over m'n vervelende overbuurmeisje uitgekiept.quote:Op maandag 1 september 2008 22:40 schreef afcajos het volgende:
Mijn zusje was vroeger altijd zo extreem bang voor spinnetjesDus ja, dan ga je expres spinnen naar haar gooien enzo
quote:
En dan komt de echte vogelspin pas tevoorschijnquote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef gers het volgende:
die meisjes willen gewoon dat jij ze beschermt zodat ze je kunnen belonen met seks
Dat verklaart waarom jij je laat nemen?quote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef gers het volgende:
die meisjes willen gewoon dat jij ze beschermt zodat ze je kunnen belonen met seks
Wat een anti-climax hequote:Op maandag 1 september 2008 22:44 schreef Hymen_Copter het volgende:
Waarom is jou TT altijd hoopvol en je topic altijd verkankerd![]()
?
quote:Op maandag 1 september 2008 22:43 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
En dan komt de echte vogelspin pas tevoorschijn
Dat doen mannen toch ook weleens?quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Banger voor mij? Eén zakte lekker relax aan zijn draadje naar beneden op mij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |