Maar die kan niet in zijn eentje 24 per dag online zijnquote:
Voor die 2 uurtjes komt postmortum prima tot z'n recht als watchdog.quote:Op maandag 1 september 2008 22:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar die kan niet in zijn eentje 24 per dag online zijn
Het is ook maar een gerucht hequote:
Ja, gewoon objectief neutraal modden kunnen zequote:Op maandag 1 september 2008 22:26 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Op StormFront kandidaten genoeg hoor!
Heb jij zijn avatar ook op posterformaat boven je bed?quote:Op maandag 1 september 2008 22:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is ook maar een gerucht he![]()
Ik wil even weten wat mensen er van vinden als het gebeurd, want persoonlijk ben ik wel een fan van hem.
Best knap, van een geanimeerde gif een poster maken.quote:Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb jij zijn avatar ook op posterformaat boven je bed?
Ja want heee open eens een gif in een willekeurig bewerkingsprogramma en vergroot deze eens 1000 xquote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Best knap, van een geanimeerde gif een poster maken.
Ik heb een naaktfoto als tattoo op mijn buik, dus als ik in de spiegel kijk krijg ik meteen een erectiequote:Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb jij zijn avatar ook op posterformaat boven je bed?
Overdag heb ik wel tijd opzich, maar savonds ben ik vaak weg en in de weekenden (als er het meest gebaggerd wordt) ben ik er eigenlijk ook nietquote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Afcajos & chriz2k erbij als mod, ik zou ervoor tekenen!
Ik heb ook nog deze foto van Biogarde in mijn kamer hangen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb een naaktfoto als tattoo op mijn buik, dus als ik in de spiegel kijk krijg ik meteen een erectie
Die heb ik op mijn kuitbeenquote:Op maandag 1 september 2008 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb ook nog deze foto van Biogarde in mijn kamer hangen. [ afbeelding ]
Die van mij is was al aardig versleten, bedankt!quote:Op maandag 1 september 2008 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb ook nog deze foto van Biogarde in mijn kamer hangen. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2008 22:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die van mij is was al aardig versleten, bedankt!
Ga jezelf aftrekken ofzoquote:Op maandag 1 september 2008 22:59 schreef beertenderrr het volgende:
Bio, sluit dit topic eens fatsoenlijk nu het nog kan
[ afbeelding ]
Kutkick, niemand weet het. Vraag het in FBquote:
Jij overdag en ik 's avonds doordeweeksquote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Overdag heb ik wel tijd opzich, maar savonds ben ik vaak weg en in de weekenden (als er het meest gebaggerd wordt) ben ik er eigenlijk ook niet
Gast, wat heb je met je ondertitel gedaan..?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:25 schreef de_boswachter het volgende:
Dan moeten jullie het maar met mij doen he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
forum @ fok hequote:
ik maak toch niet echt een kans hequote:
Schattig, zo'n sprankeltje hoopquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik maak toch niet echt een kans he![]()
Gewoon proberenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Schattig, zo'n sprankeltje hoop.
maar je gaat toch niet echt weg hequote:Op vrijdag 5 september 2008 18:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gewoon proberen
Zeg nooit nooit.
ik ken nog zo iemand die geen schijn van kans maaktequote:Op vrijdag 5 september 2008 18:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
Je bent blauwquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar je gaat toch niet echt weg he
Kansloosquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:39 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat ik wel een goede mod zou zijnstreng en onrechtvaardig precies wat fok nodig heeft.
Wat vinden jullie?
quote:
Godzijdank, ik had bijna KLB weggegooid uit mijn AT.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Goed bewaren dan, hij gaat alweer op zwart.![]()
Bedankt pm, je was een goeie.
Doe alsnog maar, je bent een vervelend pisventje.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Godzijdank, ik had bijna KLB weggegooid uit mijn AT.
Haha.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe alsnog maar, je bent een vervelend pisventje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |