Volgende week woensdag is het Nederland-Zweden, toevalligerwijsquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:41 schreef ennuik het volgende:
Zo, verbouwing gaat nog wat langer durenmaar gelukkig hebben mijn Sven Svensson en ik een apartement gevonden waar we een paar maanden kunnen blijven. Heerlijk: elektra, warm water, een keuken en internet, wat wil een mens nog meer? (Ja, ok, een apartement dat klaar is, geen dubbele huren, een carriere als rockster en een date met 50 Cent zou wel leuk zijn
)
Hebben de Stockholmers zin om binnenkort, bijvoorbeeld volgende week woensdag, ergens een borrel te drinken?
Wordt Nederland - FC Groningen en andere (ex-)Eredivisiespeler en ik ga er naar toequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Volgende week woensdag is het Nederland-Zweden, toevalligerwijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Wat is een goede kroeg/pub om die wedstrijd te kijken in het centrum?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Volgende week woensdag is het Nederland-Zweden, toevalligerwijs
Ik heb wel eens in Gamla Stan voetbal (en ijshockey trouwens) gekeken. Keuze genoeg uit kroegjes daar.quote:Op zondag 16 november 2008 16:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat is een goede kroeg/pub om die wedstrijd te kijken in het centrum?
Ik heb van het voorjaar vaak voetbal gekeken in O'Connels. Best een leuke pub. Loop wel even door naar de kelder, daar heb je het beste zicht op de tv-schermen.quote:Op zondag 16 november 2008 16:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat is een goede kroeg/pub om die wedstrijd te kijken in het centrum?
Turku had vandaag al sneeuw !quote:Op woensdag 19 november 2008 16:15 schreef Stepho het volgende:
Waarom gaat het hier in Stockholm nog niet goed sneeuwen, volgens mij is de sneeuw laat dit jaar.
Gister sneeuwde het de hele dag in Uppsala. Wel natte sneeuw, maar toch. Volgens accuweather.com is het hier vrijdag raak, 3-8 cm!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:15 schreef Stepho het volgende:
Waarom gaat het hier in Stockholm nog niet goed sneeuwen, volgens mij is de sneeuw laat dit jaar.
kijk uit je raam! het sneeuwt nu al!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gister sneeuwde het de hele dag in Uppsala. Wel natte sneeuw, maar toch. Volgens accuweather.com is het hier vrijdag raak, 3-8 cm!
Het sneeuwt niet meer, maar het is wel wittig inderdaad!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
kijk uit je raam! het sneeuwt nu al!
Ja, iets ten zuiden, maar hier sneeuwt het nog. Wordt wel minder jammer genoegquote:Op woensdag 19 november 2008 16:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het sneeuwt niet meer, maar het is wel wittig inderdaad!![]()
![]()
Zeg, waar zit jij eigenlijk? Ook in Uppsala?
hoever ten zuiden? Sunnersta of nog verder? Wat doe je daar? Of heb ik dat gewoon compleet gemist?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja, iets ten zuiden, maar hier sneeuwt het nog. Wordt wel minder jammer genoeg
Ik woon in Årsta, en ben vaak op de uni in Kista.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:06 schreef sweboy het volgende:
Voorspelling voor morgen was ook sneeuw volgensmij.
Waar in Stockholm woon je Stepho?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |