Studeren.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zelfs al had ik een vriendin, dan was nog niet zo schokkend als dat het tussen G + F uit is.
En nee, (het schooljaar is pas 3 dagen oud), maar ik krijg nu al een (te uitgebreide) mail van de secretaris van de projectgroep hoe we EXACT met de gezamenlijke werkruimte om moeten gaan, we niet zonder overleg mappen aan mogen maken en uitleg die zelfs de gemiddelde MBO-er nog begrijpt. Nazi's!
En nu maak jij kans bij Gurlie?quote:Op donderdag 4 september 2008 11:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zelfs al had ik een vriendin, dan was nog niet zo schokkend als dat het tussen G + F uit is.
En nee, (het schooljaar is pas 3 dagen oud), maar ik krijg nu al een (te uitgebreide) mail van de secretaris van de projectgroep hoe we EXACT met de gezamenlijke werkruimte om moeten gaan, we niet zonder overleg mappen aan mogen maken en uitleg die zelfs de gemiddelde MBO-er nog begrijpt. Nazi's!
Ik koop nog liever een Fleshlightquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik koop nog liever een Fleshlight.
Reageer je alleen nog in smileys of watquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:10 schreef febster het volgende:
[..]
Reageer je alleen nog in smileys of wat?
Bedankt voor de mededeling.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:20 schreef febster het volgende:
Mocht ooit iemand denken; laat ik eens mijn oranje wax voor mijn Venetiaanse leeuw zegel uitproberen in een schaaltje voordat je het doet op een handgemaakt italiaanse enveloppe doet, doe het niet! Het gaat er namelijk niet/nauwelijks meer vanaf
ff niet nee...ben eindelijk thuis...dat wel.quote:
ik weet niet wat voor drugs jij gebruikt maar ik wil het ookquote:Op donderdag 4 september 2008 19:20 schreef febster het volgende:
Mocht ooit iemand denken; laat ik eens mijn oranje wax voor mijn Venetiaanse leeuw zegel uitproberen in een schaaltje voordat je het doet op een handgemaakt italiaanse enveloppe doet, doe het niet! Het gaat er namelijk niet/nauwelijks meer vanaf
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor drugs jij gebruikt maar ik wil het ook
Niet eens gratis gekregen, tsssquote:Op donderdag 4 september 2008 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ff niet nee...ben eindelijk thuis...dat wel.
was vandaag bij een klant...een slijter...nieuwe fles whisky gekocht![]()
denk dat ik morgen ook maar weer gewoon ga drinken in de kroeg
eerst ff douchen nu...voel me vies
dan een borrel
dan had ik die fles van 235 euro wel uitgezochtquote:
Het klinkt erg intellectueelquote:Op donderdag 4 september 2008 19:20 schreef febster het volgende:
Hebbertquote:Op donderdag 4 september 2008 20:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan had ik die fles van 235 euro wel uitgezocht
Handleidingen doen we niet aan, weet je nogquote:Op donderdag 4 september 2008 20:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het klinkt erg intellectueel.
enne, lees je de volgende keer eerst even in hoe het verzegelen met van die wax uberhaupt werkt.
Maar ist een mooie zegel die eruit komt?
Volgende keer misschien eerst de was op de brief laten druppen voordat jij de ring erin duwt?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:45 schreef febster het volgende:
[..]
Handleidingen doen we niet aan, weet je nog?
Het is wel een mooie zegel idd, staat ook erg mooi in een wit schaaltje
.
oh..ik zie het nu pasquote:
Doe mij G maar danquote:Op donderdag 4 september 2008 15:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik koop nog liever een Fleshlight.
Sowieso, waarom een envelop.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef ArTiC het volgende:
waarom je envelop verzegelen? er zit toch een plakrand op
in een ouderwetse envelop zit geen spywarequote:Op donderdag 4 september 2008 21:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Sowieso, waarom een envelop.
We leven in 2008 for god sake. Maak daar gebruik van.
Nee hoor, ik zie 13 mensen en 1 Postbank bot onlinequote:Op donderdag 4 september 2008 21:33 schreef ArTiC het volgende:
ligt er ergens een MSN server uit ofzo? ik ben de enige die online is?
ik zie jou niet?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie 13 mensen en 1 Postbank bot online
ik ben blondquote:
Een kaartje sturen/krijgen op z'n tijd is veel leukerquote:Op donderdag 4 september 2008 21:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Sowieso, waarom een envelop.
We leven in 2008 for god sake. Maak daar gebruik van.
<?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:55 schreef bleiblei het volgende:
Graaaah, mijn php code doetut nie.
je mag de mijne hebben, die zijn niet onlinequote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een kaartje sturen/krijgen op z'n tijd is veel leuker
En ik heb msn, eindelijk.
Alleen geen contactpersonen
Plaats een oproep op een datingsite?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een kaartje sturen/krijgen op z'n tijd is veel leuker
En ik heb msn, eindelijk.
Alleen geen contactpersonen
Nee.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Plaats een oproep op een datingsite?
ah, de jaarlijkse snelheidscontrole is weer geweest dusquote:Op donderdag 4 september 2008 22:17 schreef Juup© het volgende:
Beginnend bestuurder rijdt 242 km/u
Dat is wat anders dan 180
Zonde van de S8quote:Op donderdag 4 september 2008 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah, de jaarlijkse snelheidscontrole is weer geweest dus
Ah, we hebben hier een PHP koningquote:Op donderdag 4 september 2008 22:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
<?
if($user == bleiblei)
{ echo "FAIL";
}
?>
en ik wil de data uit de array ophalen.quote:SELECT a.*, b.*
FROM a, b
WHERE a.id = b.id
werkt niet.quote:while ($rij = mysql_fetch_array($result)) {
$id = $rij['a.id'];
het is een eeuw geledenquote:Op donderdag 4 september 2008 22:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier een PHP koning.
Kan je mij een antwoord geven op de volgende simpele vraag?
als ik deze query heb:
[..]
en ik wil de data uit de array ophalen.
Hoe moet dat dan?.
Ik krijg het nergens gevonden en:
[..]
werkt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |