wordt je daar blij van dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alles ja. Krijg ik nu een standje?
Ja, en een pleister.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wordt je daar blij van dan?![]()
Ik wil anders wel een stickertje in je schrift plakken hoor
het is natquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
die regen! niet normaal!
tot nu toe valt het niet tegen, lekker vlotte browserquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tot nu toe valt het niet tegen, lekker vlotte browser
Fineer van ruim 1cm dik? Dat is geen fineer meer maar een complete plank.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:29 schreef Mex_ het volgende:
Dat fineer van ons is niet het fineer wat SQ in gedachte heeft, is namelijk ruim een centimeter dik en niet 0.1mm
De splinters komen van het stoten van de stofzuiger, dat heb je met massief net zo hard.
quote:Dear colleagues,
It is with much pleasure that I would like to advise you that, from today, we have a new receptionist.
Her name is Amarantha J.. Amarantha’s email address is the same as Nelly’s, Reception@hkj.com.
As you all know, Nelly will be leaving us for New York. Friday is her last day with TopForce.
Amarantha will introduce herself to you in the next days.
ze komt je controlerenquote:
Dan ben je geen oldbiequote:Op woensdag 3 september 2008 16:39 schreef amaranta het volgende:
Ik sta geeneens op die kaart. En die is van mijn tijd. Toen ik net hier kwam.
ik heb alleen deze nogquote:Op woensdag 3 september 2008 18:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heej, post de kaart eens waar wij ook op staan ja
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb alleen deze nog
[ afbeelding ]
Dit topic geef ik lekker niet door aan haarquote:Op woensdag 3 september 2008 18:12 schreef ArTiC het volgende:
DuchessX was maandag jarig...niet dat ze er iets van zegt![]()
Gefeliciteerd DuchessX![]()
ik stuur wel een PM danquote:Op woensdag 3 september 2008 18:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dit topic geef ik lekker niet door aan haar
Ik zal haar PM box in de gaten houdenquote:
doe dat...heb je ook mijn PM's met die onzedelijke voorstellen gelezen?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zal haar PM box in de gaten houden
Wij zijn vlak na elkaar jarig en dat is wel makkelijk, geen gezeik met 2 verjaardagen vieren e.d. (doen wij toch al niet op onze ouders op bezoek laten komen na).
Nee, want die waren er niet volgens DuchessXquote:Op woensdag 3 september 2008 18:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doe dat...heb je ook mijn PM's met die onzedelijke voorstellen gelezen?
oh, dan komen die nogquote:Op woensdag 3 september 2008 18:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, want die waren er niet volgens DuchessX
Uit? Had jij wat dan?quote:Op donderdag 4 september 2008 00:02 schreef r8ality het volgende:
Even twee dingen:
- Het is uit. Ja echt.
- Ik heb een regelrechte nazi-projectgruppe @ de Fontys.
Welterusten
Heej jij, stop eens met die vunzige PM's aan mijn vrouw te sturenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef ArTiC het volgende:
zo eet je wekenlang nauwelijks iets en nu eet ik alles wat los en vast zit
Stabiliteit...een utopie
quote:Op donderdag 4 september 2008 00:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heej jij, stop eens met die vunzige PM's aan mijn vrouw te sturen![]()
Had je een vriendin?quote:Op donderdag 4 september 2008 00:02 schreef r8ality het volgende:
Even twee dingen:
- Het is uit. Ja echt.
- Ik heb een regelrechte nazi-projectgruppe @ de Fontys.
Welterusten
Net of je dat verschil ziet op zo'n kaartjequote:Op donderdag 4 september 2008 07:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Echnie, je woont nu om de hoek.
Barb woonde in dat pand aan de Deken van Somerenstraat.
Zelfs al had ik een vriendin, dan was nog niet zo schokkend als dat het tussen G + F uit isquote:Op donderdag 4 september 2008 07:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Had je een vriendin?![]()
Wat moet ik me voorstellen bij een nazi-gruppe? Of ben je deruit geknikkerd omdat je te weinig deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |