Als vriend febster een AdBlocker gebruikt of minimaal een Basic abonnement heeft op FOK! dan ziet hij die Ads sowieso niet als hij dat wilt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:03 schreef Mex_ het volgende:
Het is meer het idee dat ze gebruikers niet een leuke nieuwe frisse browser willen geven maar een gegevensverzamelaar waar ze geld aan kunnen verdienen.
Ah, vriend Feb zit 3 uur per week op de pagina van de hengelclub, laten we 'm tijdens het fok'n eens vishengelad's geven ipv rare textbased ad's waar hij toch nooit op klikt.
Is de zondag niet burgerlijk genoeg voor je? Moet je nu ook door de week gaan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
We zouden naar Goossens gaan, maar nu regent het![]()
Ja waar moet ik anders meubels kopenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is de zondag niet burgerlijk genoeg voor je? Moet je nu ook door de week gaan.
Ik herken je niet meer. Waar is de SQ waarvoor ik viel
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:19 schreef amaranta het volgende:
Goossens zijn eppows, maar helaas is er niks beters hier in de omgeving.
Zie je wel dat je een hollander bentquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef amaranta het volgende:
Omdat ze geen korting geven al koop je daar heel je inboedel + reserve + extras.
"Nee wij zijn al de goedkoopste"
wedden dat ik er korting krijgquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef amaranta het volgende:
Omdat ze geen korting geven al koop je daar heel je inboedel + reserve + extras.
"Nee wij zijn al de goedkoopste"
ook niet omdat ik iemand ken die er werkt?quote:
Mja, bij de baby dump geven ze ook geen korting. ook niet aan mensen die mensen kennen. geen cent. dus hoogstens als die persoon het op zijn naam bestelt, maar dat is valsspelenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook niet omdat ik iemand ken die er werkt?
Waarmee vergeleken zijn ze duur dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ze geven geen korting. En zijn best duur vind ik.
Nee maar bij de babydump krijg je wel een gratis babyfoon of autostoeltje ofzo. Bij goossens niet eens een plant ofzo.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, bij de baby dump geven ze ook geen korting. ook niet aan mensen die mensen kennen. geen cent. dus hoogstens als die persoon het op zijn naam bestelt, maar dat is valsspelen
Met de winkels met lelijke meubels.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarmee vergeleken zijn ze duur dan?
Ik vind het een normaal geprijsde winkel, niet heel goedkoop en ook niet heel erg duur.
Nou, die verkoopster raadde ons aan om uiterlijk vandaag te bestelllen, want je kreeg 3% korting op alles. Want het waren waanzinnige woonweken ofzo.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee maar bij de babydump krijg je wel een gratis babyfoon of autostoeltje ofzo. Bij goossens niet eens een plant ofzo.
Owja, dan krijg je ongeveer een maand na je aankopen zo'n bon van 10% korting.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, die verkoopster raadde ons aan om uiterlijk vandaag te bestelllen, want je kreeg 3% korting op alles. Want het waren waanzinnige woonweken ofzo.
Ik zo van: ja nee, daar overtuig je mensen mee!!!
Want?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:40 schreef amaranta het volgende:
Ja, op onze meubels na dan.
Hm, dat is wel pet ja.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:41 schreef amaranta het volgende:
Omdat het slechte meubels zijn. Overal springen er spatjes 'hout' af. Oookal ben je voorzichtig. De tafelpoten ook.
Heb dr achteraf best spijt van.
Eikenfineer ofzo? Dus alleen toplaag van hout.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm, dat is wel pet ja.
Bij de tafel die wij hebben uitgezocht maak ik me daar overigens geen zorgen om.
Wat voor hout is het?
Idd!quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:48 schreef amaranta het volgende:
Volgende keer koop ik dus echt hout. Da mag leven .Nu ziet het er niet uit en zie je onder het fineer gewoon de spaanplaat.
later als ik groot ben koop ik wel echte meubelsquote:
Och jee, ik heb mijn hele leven al fineer en het spat aan alle kanten open en de vochtbulten zitten er in. Boeit me geen flikker. Maar als je zoals amaranta erg veel geld uitgeeft aan nieuwe meubels, kan ik me voorstellen dat het wat zuurder isquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
later als ik groot ben koop ik wel echte meubels
arme amarantaquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och jee, ik heb mijn hele leven al fineer en het spat aan alle kanten open en de vochtbulten zitten er in. Boeit me geen flikker. Maar als je zoals amaranta erg veel geld uitgeeft aan nieuwe meubels, kan ik me voorstellen dat het wat zuurder is
Dat dus. En nu mag Eva er lekker op raggen. (Met beleid en zonder pen uiteraard).quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och jee, ik heb mijn hele leven al fineer en het spat aan alle kanten open en de vochtbulten zitten er in. Boeit me geen flikker. Maar als je zoals amaranta erg veel geld uitgeeft aan nieuwe meubels, kan ik me voorstellen dat het wat zuurder is
ook al!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:07 schreef amaranta het volgende:
En waarschijnlijk ook bloedarmoede
jij krijgt ook alles tegelijkertijd ineensquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:07 schreef amaranta het volgende:
En waarschijnlijk ook bloedarmoede
Nee, met die tietenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook al!
heeft dat ook met die bloedingen te maken?
Denk het wel. Dokter wilde vorige week niet testen maar ik ben vandaag 2 keer bijna out gegaan. Gelukkig was mijn moeder erbij. Maar was ff helemaal vande wereld.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook al!
heeft dat ook met die bloedingen te maken?
Alles ja. Krijg ik nu een standje?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij krijgt ook alles tegelijkertijd ineens
Zijn die bloedingen trouwens al over / minder?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Denk het wel. Dokter wilde vorige week niet testen maar ik ben vandaag 2 keer bijna out gegaan. Gelukkig was mijn moeder erbij. Maar was ff helemaal vande wereld.
Had na de bevalling ook laag ijzergehalte en dat is ook een kenmerkt.
Dus morgen ff vragen of ze bloed willen prikken.
Nee. Het is 2 dagen weggeweest en nu weer terug. Het is niet heel veel, maar wel gnoeg om het te moeten 'opvangen'. Ben ook erg licht in mn hoofd en beetje dizzy.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn die bloedingen trouwens al over / minder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |