Dat snapte van Geel niet. Die dacht alleen maar aan de boekhouding bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:35 schreef Yi-Long het volgende:
Blin is ook niet compleet gek. Die snapt ook wel dat als HIJ huntelaar laat gaan, dat HIJ dan straks verantwoordelijk wordt gehouden voor een lagere plaats op de ranglijst.
Hij zorgt er gewoon voor dat die verantwoordelijkheid puur bij Van Basten blijft liggen, en straks dus niet zomaar op hem kan worden afgeschoven.
Ja tuurlijk! Maar als het 1-1 staat tegen WillemII kun je niet achterover gaan hangen en wachten op een counter. Dan moet je wel een verdediger doorschuiven om een wedstrijd te doen kantelen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:37 schreef Chadi het volgende:
Je kan niet 90 minuten vooruit verdedigen. Daarom heb je als je onder druk komt een goede organisatie nodig . Die heeft Ajax niet gehad de afgelopen jaren. Geen speler die de tegenstander vertraagt en spelers weten niet wat ze moeten doen in zulke situaties om tijd te winnen zodat er weer een organisatie komt te staan achter ze.
quote:En ook dat verdedigers in eerste plaats moeten voorkomen dat de tegenstander een goal maakt in plaats van dat ze als middenvelder moeten fungeren.
Roda valt vaak weinig plezier aan te beleven. Ik ben al blij met een minimale overwinning.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:34 schreef Enchanter het volgende:
Bobby![]()
Ben benieuwd met wat voor opstelling Bassie komt tegen Roda
Tegen Willem2 stond het middenveld niet goed op positie. En was het enige wat we verdedigend hoefden te doen iemand voor de spits zetten zodat die lastiger aangespeeld kon worden. Dat was vorig jaar al een moeilijke taak voor Ajax en is nog steeds blijkbaar een moeilijke taak.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:39 schreef toma het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Maar als het 1-1 staat tegen WillemII kun je niet achterover gaan hangen en wachten op een counter. Dan moet je wel een verdediger doorschuiven om een wedstrijd te doen kantelen.
[..]
Vorig jaar was het een van de leukere thuiswedstrijden. Gek genoeg met Luque als uitblinker.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Roda valt vaak weinig plezier aan te beleven. Ik ben al blij met een minimale overwinning.
Dit is toch onzin? Ajax heeft het maximum van 3 spelers toch al bereikt?quote:Ajax kan de Kameroenese jeugdinternational zonder transferkosten overnemen van Ajax Cape Town.
Misschien liep zijn contract bij Cape Town af?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit is toch onzin? Ajax heeft het maximum van 3 spelers toch al bereikt?
Dat ziet er goed uit maar ik denk dat vd Wiel defensief gezien een stuk kwetsbaarder is dan Vermaelen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:44 schreef Nashje het volgende:
--------------------- Stekelenburg ---------------------
Silva ---------- Oleguer --- V/d Wiel ---- Vertonghen
------------------ Gabri ------ Lindgren ---------------
Suarez --------------- Aissati -------------- Sulejmani
----------------------- Huntelaar ------------------------
Silva en Vertonghen kunnen opstomen over de flank -> Gabri of Lindgren die dan achterin blijven.
V/d Wiel laten opbouwen -> Gabri of Lindgren die zijn positie overnemen.
Hele rechterkant spreekt Spaans.
Aissati die een lekkere vrije rol heeft achter Huntelaar, met daarachter het blok Gabri Lindgren. Hij kan en mag dus fouten maken.
Ik denk juist het tegenovergestelde volgens mij zou hij het echt beter doen op die plekquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:50 schreef toma het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit maar ik denk dat vd Wiel defensief gezien een stuk kwetsbaarder is dan Vermaelen.
Ik denk dat dat best zal meevallen. Ik heb geen hoge pet op van Vermaelen. Fysiek zeer slapjes. V/d Wiel wil zich bewijzen, zoals eerder, en dat pakte goed uit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:50 schreef toma het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit maar ik denk dat vd Wiel defensief gezien een stuk kwetsbaarder is dan Vermaelen.
In potentie heb je aan Vermaelen ook een goede maar hij verzaakt zovaak. Zoals tegen Willem2 dat eerste doelpunt.. dat mag gewoon niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best zal meevallen. Ik heb geen hoge pet op van Vermaelen. Fysiek zeer slapjes. V/d Wiel wil zich bewijzen, zoals eerder, en dat pakte goed uit.
En dat terwijl hij normaal gesproken ieder kopduel wint.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
In potentie heb je aan Vermaelen ook een goede maar hij verzaakt zovaak. Zoals tegen Willem2 dat eerste doelpunt.. dat mag gewoon niet.
Volgens mij is Van der Wiel en Vermaelen op dit moment het beste, en meest complementaire, verdedigingsduo. Laat Oleguer nog maar even wennen voorlopig.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:50 schreef toma het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit juist de derde was.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit is toch onzin? Ajax heeft het maximum van 3 spelers toch al bereikt?
Ik vond Vermaelen de 2e helft nogal onzeker en schutterend overkomen de 2e helft tegen Willem II afgelopen Zaterdag.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij is Van der Wiel en Vermaelen op dit moment het beste, en meest complementaire, verdedigingsduo. Laat Oleguer nog maar even wennen voorlopig.
Pienaar, Lewis en Claasen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit juist de derde was.
Vermaelen vond ik zaterdag ook de zwakste schakel in de verdediging, met Silva op een goede tweede plaats.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vond Vermaelen de 2e helft nogal onzeker en schutterend overkomen de 2e helft tegen Willem II afgelopen Zaterdag.
Denk dat v.d. Wiel opbouwend ook een heel stukje beter is dan Vermaelen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |