Houd toch eens op met het zeiken, wanneer iedereen weet waarom Feijenoord nagenoeg niet in staat is spelers te halen. Maar nee, je blijft maar doorkankeren. Of je leest selectief of je bent gewoon te dom om te begrijpen wat er staat.quote:Op maandag 1 september 2008 20:52 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Hou toch eens op met alles geweldig vinden wat Bosz doet.
Het is ook godsgeklaagd.quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, niets halen daar kom je ver mee. Ik had ook liever Pieters of Janmaat gezien, maar ja ze zouden eens een groot talent halen.
Die zijn jullie ook weer kwijtquote:ARNHEM - Vitesse huurt Nicky Hofs voor de rest van dit seizoen van Feyenoord.
De Arnhemmer was bij de Rotterdamse club niet langer verzekerd van een basisplaats. De 25-jarige Hofs wordt voor een seizoen gehuurd van Feyenoord.
Nicky Hofs debuteerde in 2002 in het betaald voetbal voor Vitesse tegen NEC. De aanvallende middenvelder werd in zijn carriere meerdere getroffen door zware knieblessures. In 2004 dwong hij een transfer af naar Feyenoord, waar hij debuteerde met een doelpunt tegen Vitesse. In 2006 speelde Hofs een interland
Omroep Gelderland
Volgens mij is het gewoon een infiltrant vanuit Amsterdam.quote:Op maandag 1 september 2008 21:02 schreef Emimich het volgende:
Peter Bosz, wie kent hem niet, Peter Bosz, Peter Bosz is een echte Ajacied!
quote:Als dit bericht niet correct wordt weergegeven, kunt u hier klikken om de browser te starten.
Beste Legioenpashouder,
De organisatie van het Feest van de Eeuw, de stichting Geen Woorden Maar Daden, heeft veldkaarten ter beschikking gesteld voor aangesloten supporters bij Het Legioen. Omdat u tot deze supporters behoort, kunt u twee gratis veldkaarten aanvragen voor het historische Eeuwfeest op zaterdag 6 september in De Kuip. Reageer snel, want de voorraad is beperkt. Op is op!
Wat moet u doen?
Als u ook gratis naar het Feest van de Eeuw wilt, dient u vóór woensdag 3 september een mail met het onderwerp 'Kaarten Feest van de Eeuw' te sturen naar hetlegioen@feyenoord.nl met daarin de volgende gegevens: Naam, Adres, Geboortedatum, Telefoonnummer
U kunt maximaal 2 kaarten bestellen.
Zodra uw mail is binnengekomen, controleren wij uw gegevens en worden de kaarten verstuurd. Alle aanvragen die na 3 september binnenkomen, kunnen helaas niet meer in behandeling worden genomen.
Met vriendelijke groet,
Projectteam Het Legioen
N.B. Reeds gekochte kaarten kunnen niet omgewisseld worden voor een ander vak en/of ingeruild worden voor geld.
© Feyenoord Rotterdam N.V. 2008
Deze mailing wordt automatisch verstuurd door Feyenoord m.b.v. de e-sites e-sender.
wijzig uw gegevens | afmelden
wat minder? ervaring?quote:Op maandag 1 september 2008 21:08 schreef koningdavid het volgende:
Van Dijk? Aai... dat is wel even wat minder dan Tim Krul.
Krijg je ervan als Ajacieden de Feyenoord-TT's gaan bedenken!quote:Op maandag 1 september 2008 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een kut tt
alleen verdienen ze er weer niks aanquote:Op maandag 1 september 2008 21:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die zijn jullie ook weer kwijt
Alweer verhuurquote:Op maandag 1 september 2008 21:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jaaaa, hebben we straks naast geen aanvallers, geen verdedigers en geen keepers ook geen aanvallende middenvelders meer over.quote:Op maandag 1 september 2008 21:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Mijn god. Belachelijk gewoon. Ongelofelijk. Wat een zwakzinnigen in het bestuur.quote:Op maandag 1 september 2008 21:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hebbie het tegen mij?quote:Op maandag 1 september 2008 21:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Happel, wel een beetje laat mailtje van Feyenoord als dat feest zaterdag al is...
Ow sorry, ik keek verkeerd. Ja ik had het tegen jou!quote:Op maandag 1 september 2008 21:12 schreef ruud_fr het volgende:
hebbie het tegen mij?
ja, zo zijn ze dan ook wel weer
Hahahahaha, eerst zit iedereen te zeuren dat hij wegmoet. Nou gaat hij weg, ook al is het via verhuur. Is het weer niet goed. Wat een stel droeftoeters hier.quote:Op maandag 1 september 2008 21:11 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Jaaaa, hebben we straks naast geen aanvallers, geen verdedigers en geen keepers ook geen aanvallende middenvelders meer over.
Hofs kon hartstikke nuttig zijn dit seizoen, had voor een leuk bod mogen vertrekken maar wat heb je nou weer aan zo'n verhuur?
Onzin, Hofs hoeft helemaal niet weg, alleen bij een goed bod. Greene, Buijs en Biseswar, dát zijn de spelers die op moeten tiefen, niet Hofs. Hoe kun je dit blijven verdedigen Happel.quote:Op maandag 1 september 2008 21:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Hahahahaha, eerst zit iedereen te zeuren dat hij wegmoet. Nou gaat hij weg, ook al is het via verhuur. Is het weer niet goed. Wat een stel droeftoeters hier.
Wat schieten wij op met verhuur? Geen loonkosten meer, verder niets. Je moet spelers verkopen, niet verhuren. En aan het einde van het seizoen komt de prutser weer terug.quote:Op maandag 1 september 2008 21:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Hahahahaha, eerst zit iedereen te zeuren dat hij wegmoet. Nou gaat hij weg, ook al is het via verhuur. Is het weer niet goed. Wat een stel droeftoeters hier.
oh jawel hoorquote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef Lastpost het volgende:
Wat een tyfusdrama weer.
Valt me mee dat de term vriendje van bosz nog niet gevallen is trouwens.
Jou pro Bosz gebeuren begint nu wel extreme vormen aan te nemen. Dit kan zels jij niet goed praten.quote:Op maandag 1 september 2008 21:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Pcies en sowieso is Nicky net als andere maar 15 wedstrijden per jaar fitquote:Op maandag 1 september 2008 21:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat schieten wij op met verhuur? Geen loonkosten meer, verder niets. Je moet spelers verkopen, niet verhuren. En aan het einde van het seizoen komt de prutser weer terug.
Als verhuur de enige optie is omdat je hem niet verkocht krijgt is dit toch beter dan niets lijkt me...?quote:Op maandag 1 september 2008 21:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat schieten wij op met verhuur? Geen loonkosten meer, verder niets. Je moet spelers verkopen, niet verhuren. En aan het einde van het seizoen komt de prutser weer terug.
dan legt hij er wel 8 in, met 10 assistsquote:Op maandag 1 september 2008 21:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Pcies en sowieso is Nicky net als andere maar 15 wedstrijden per jaar fit
Wat wil je anderrs dan? Niemand wil hem kopen, dat lijkt me wel duidelijk. Niemand wil Hofs, Greene, Buijs etc Wat moet Bosz dan doen? Tonnen aan oprotpremies geven, zodat ze alsnog oprotten? Zonder die inkomsten zijn er nauwelijks mogelijkheden om twee of drie spelers te kopen. Wanneer begrijpen jullie dat nou eens?quote:Op maandag 1 september 2008 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat je Bosz nog kan blijven verdediggen Happel! Ongelovelijk![]()
Dat is absoluut waar!!!quote:Op maandag 1 september 2008 21:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan legt hij er wel 8 in, met 10 assists
Ik kan me voor 100% vinden in jou verhaalquote:Op maandag 1 september 2008 21:19 schreef Superfast het volgende:
Begin me steeds meer te schamen voor het feit dat ik Feyenoorder ben........
Waar is het harde werk? Waar zijn de talenten? De toppers ?
Ik maak me ook zorgen om het beleid en de spelers die aangetrokken worden.
Landzaad , Tomasson , Makaay , Hofland , De Cler , Lucius , Mols , V Dijk best leuke spelers opzich maar ze hebben bijna allemaal in het buiteland aan het grote geld geroken dus kwa salaris kosten ze een vermogen!
Waarom niet i.p.v. deze spelers een paar goede talenten DESNOODS uit de eerste divisie kopen en dan op die manier bouwen aan een nieuw Feyenoord??
Kapitaal vernietiging met al die (semi) bejaarden , ze zijn de helft van het seizoen geblesseerd + Feyenoord gaat om die spelers maar aan te kunnen trekken geld lenen van "fans" via het spelerpoules ! ALSOF gasten zullen zeggen ach die paar ton mag je houden???
Als je ziet wat Ajax en PSV aan nieuwe spelers hebben kunnen aantrekken dan vind ik niet dat het reeel is om te zeggen dat Feyenoord ALIJD moet mee doen voor de titel wel kwa grote en aantal fans echter financieel en sportief gezien zit het gewoon minder goed in elkaar als bij een Twente een Heerenveen een AZ etc etc.
Nee hoor gewoon een paar jaartjes rustig aan en accepteren dat het wat minder gaat en dan daarna hopelijk met een gezonde begroting en een aantal goed gemotiveerde jonge gasten weer aanhaken bij de top!
Trouwens met deze selectie zullen ze net als de afgelopen 2 jaar ook met een beetje mazzel 7e worden maar dan wel een salarisbudget dat uitgegeven word 5 x Twente of Heerenveen (terwijl deze clubs gewoon boven Feyenoord staan)
KutBeleid! Bosz oprotten!
Ik vind dat hier nogal sprake is van armoede. Een talent ruilen voor een 39-jarige doelman.quote:Op maandag 1 september 2008 20:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een grafbeleid. Mark my words; Mitchel Poldervaart over twee jaar voor 10 miljoen naar een topclub. Godverdomme.
Rob van Dijk.Dieptriest.
Accepteren dat het minder gaat. Heb je dit topic wel eens gelezen?quote:Op maandag 1 september 2008 21:19 schreef Superfast het volgende:
Nee hoor gewoon een paar jaartjes rustig aan en accepteren dat het wat minder gaat en dan daarna hopelijk met een gezonde begroting en een aantal goed gemotiveerde jonge gasten weer aanhaken bij de top.
Hofs hoort niet in dat rijtje thuis.quote:Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat wil je anderrs dan? Niemand wil hem kopen, dat lijkt me wel duidelijk. Niemand wil Hofs, Greene, Buijs etc
In het geval van Hofs hem gewoon als nuttige invalkracht gebruiken?quote:Wat moet Bosz dan doen? Tonnen aan oprotpremies geven, zodat ze alsnog oprotten?
Die paar ton heb je toch niets aan, pas als er een leuk bod op Hofs kwam was het verstandig om hem weg te doen. Een doelpunt of 7 (gemiddelde van Hofs per seizoen) zijn meer waard.quote:Zonder die inkomsten zijn er nauwelijks mogelijkheden om twee of drie spelers te kopen. Wanneer begrijpen jullie dat nou eens?
Waarom lukt het Ajax dan wel om zijn afdankertjes te verkopen? Zelfs Colin krijgen ze verkocht.quote:Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat wil je anderrs dan? Niemand wil hem kopen, dat lijkt me wel duidelijk. Niemand wil Hofs, Greene, Buijs etc Wat moet Bosz dan doen? Tonnen aan oprotpremies geven, zodat ze alsnog oprotten? Zonder die inkomsten zijn er nauwelijks mogelijkheden om twee of drie spelers te kopen. Wanneer begrijpen jullie dat nou eens?
Ik begin me steeds meer te schamen dat ik Feyenoorder ben omdat ik vergeleken ga worden met mensen zoals jij.quote:Op maandag 1 september 2008 21:19 schreef Superfast het volgende:
Begin me steeds meer te schamen voor het feit dat ik Feyenoorder ben........
Waar is het harde werk? Waar zijn de talenten? De toppers ?
Ik maak me ook zorgen om het beleid en de spelers die aangetrokken worden.
Landzaad , Tomasson , Makaay , Hofland , De Cler , Lucius , Mols , V Dijk best leuke spelers opzich maar ze hebben bijna allemaal in het buiteland aan het grote geld geroken dus kwa salaris kosten ze een vermogen!
Waarom niet i.p.v. deze spelers een paar goede talenten DESNOODS uit de eerste divisie kopen en dan op die manier bouwen aan een nieuw Feyenoord??
Kapitaal vernietiging met al die (semi) bejaarden , ze zijn de helft van het seizoen geblesseerd + Feyenoord gaat om die spelers maar aan te kunnen trekken geld lenen van "fans" via het spelerpoules ! ALSOF gasten zullen zeggen ach die paar ton mag je houden???
Als je ziet wat Ajax en PSV aan nieuwe spelers hebben kunnen aantrekken dan vind ik niet dat het reeel is om te zeggen dat Feyenoord ALIJD moet mee doen voor de titel wel kwa grote en aantal fans echter financieel en sportief gezien zit het gewoon minder goed in elkaar als bij een Twente een Heerenveen een AZ etc etc.
Nee hoor gewoon een paar jaartjes rustig aan en accepteren dat het wat minder gaat en dan daarna hopelijk met een gezonde begroting en een aantal goed gemotiveerde jonge gasten weer aanhaken bij de top!
Trouwens met deze selectie zullen ze net als de afgelopen 2 jaar ook met een beetje mazzel 7e worden maar dan wel een salarisbudget dat uitgegeven word 5 x Twente of Heerenveen (terwijl deze clubs gewoon boven Feyenoord staan)
KutBeleid! Bosz oprotten!
En welke toppert moet er voor in de plaats komen dan?quote:Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom lukt het Ajax dan wel om zijn afdankertjes te verkopen? Zelfs Colin krijgen ze verkocht.
Saidi, Ekramy, Buijs, Hofs, Tiendalli, Greene, Derijck.......
Bosz lukt het niet!
Oprotten met die debiel die nu bij Feyenoord het beleid bepaald
Als je weet dat er op andere posities onderbezetting is dan weet je van te voren al dat er geen rechtsback komt als er voor die positie al te veel spelers in de selectie zitten. Dat een stelletje dombo's dan een rechtsback gaan eisen, daarvoor mogen ze alleen bij zichzelf te raden gaan.quote:Op maandag 1 september 2008 20:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
lucius, buijs en greeneen jij snapt niet waarom wij een rechtsback willen
Ze hebben een jaar lang de tijd gehad om een rechtsback te scouten. Als het goed is zijn daar tientallen mensen mee bezig dag in dag uit.quote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
En welke toppert moet er voor in de plaats komen dan?
Als je het salaris (+ de kleine transfersommetjes samen) van al die spelers bij elkaar optelt heb je komende zomer een erg leuk bedrag te besteden.quote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
En welke toppert moet er voor in de plaats komen dan?
eeuh tientallen mensen?? Hoeveel scouts denk je dat Feyenoord heeftquote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze hebben een jaar lang de tijd gehad om een rechtsback te scouten. Als het goed is zijn daar tientallen mensen mee bezig dag in dag uit.
Ik denk meer als jij denkt.quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef Juk het volgende:
[..]
eeuh tientallen mensen?? Hoeveel scouts denk je dat Feyenoord heeft
Interesseert me ook weinig, leveren hun salaris nog niet eens op (noem eens 1 goed gescoutte speler in de afgelopen 4 jaar) dus we kunnen het net zo goed zonder scouts doen en Jansen op pad sturen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef Juk het volgende:
[..]
Rellen bij het feest van de eeuw of wa?quote:Op maandag 1 september 2008 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De pleuris zal zondag wel weer uitbreken.
Zie je quote.quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef Juk het volgende:
[..]
Als er tientallen mensen naar een RB zoeken (minimaal 20 dus) en er vanuit gaande dat ze niet met hun hele scoutingsapparaat rechtsbacks aan het bekijken zijn (waar komen anders Erasmus en Mantiega vandaan) hebben ze dus minimaal zo'n 50 scouts ofzo?quote:
zaterdag bedoel je?quote:Op maandag 1 september 2008 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vervanger voor Bosz vraag ik om. Zie je wel, je leest niet goed.quote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Als je het salaris (+ de kleine transfersommetjes samen) van al die spelers bij elkaar optelt heb je komende zomer een erg leuk bedrag te besteden.
Wat denk je er mee te bereiken?quote:Op maandag 1 september 2008 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dan nog is 50 scouts overdrevenquote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zie je quote.![]()
Niet alleen die oud-Feyenoorderspelers die je af en toe eens hoort scouten, al zou je het af en toe wel zeggen als je na zoveel tijd nog geen fatsoenlijke back heb kunnen kopen.
Ja, de laatste jaren hebben we op de laatste transferdag altijd goed aankopen gedaan natuurlijk. Hoe we op de valreep Charisteas en Lee binnen haalden de afgelopen jaren, staaltje vakwerk!quote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Jorwol het volgende:
Nou ja, optimistisch blijven
Om veel kneuzen kwijt te raken!!quote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Jorwol het volgende:![]()
![]()
![]()
Huilen met de pet op weer... Nou ja, optimistisch blijven, we hebben nog 2 uur en 23 minuten!!
Kunnen ze nog net een ongewenste Ajacied op het laatste moment aantrekken!quote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Jorwol het volgende:![]()
![]()
![]()
Huilen met de pet op weer... Nou ja, optimistisch blijven, we hebben nog 2 uur en 23 minuten!!
Dat het besteur in het vervolg geen opmerkingen meer maakt van we hebben 20 miljoen beschikbaar voor transfers en bosz zeggen dat er maandag nog wel wat spelers komen. Dat irrieteert me wel het meeste zeg dan gewoon na tomasson en el ahmadi er komt niemand meer.quote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef Happel het volgende:Wat denk je er mee te bereiken?
Jongen, Bosz stapt toch niet op en ontslaan is geen optie. Hij is niet de enige schuldige aan dit wanbeleid.quote:
quote:ajax fans: Bommenshirt opnieuw in verkoop
ajax fans zijn opnieuw gestart met de verkoop van het zogenaamde bommenshirt. Feyenoord en ajax treffen elkaar op zondag 21 september in De Kuip. Enige weken geleden staakten de fans de verkoop van het gewraakte shirt. Mede vanwege de commotie die erdoor ontstond moest men op zoek naar een nieuwe drukker en werd de verkoop gestaakt. Vandaag staat op afca.nl te lezen dat het shirt weer verkrijgbaar is.
Feyenoord heeft eerder al aangekondigd dat supporters die het bewuste shirt dragen De Kuip niet zullen inkomen. Enkele jaren geleden stuurde burgemeester Ivo Opstelten de twee supporterstreinen al terug naar amsterdam. De Rotterdamse burgervader zal een dergelijke maatregel opnieuw niet schuwen.
Laten we die oud-politiechef nog maar eens porren voor een wat langduriger verblijf, toeval of niet maar toen hij er zat zag je de verbetering en toen hij weg ging leek het wel nergens op in het maasgebouw.quote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Vervanger voor Bosz vraag ik om. Zie je wel, je leest niet goed.
Man had al een seizoenkaart toen jij nog in je luier lag te schijten!quote:Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik begin me steeds meer te schamen dat ik Feyenoorder ben omdat ik vergeleken ga worden met mensen zoals jij.
Je verhaal zit zo vol met feitelijke onjuistheden dat ik ze niet eens ga verbeteren.
Het enige waar ik me aan stoor is dat er verschillende keren geroepen is dat er nog wel wat gaat komen maar dat blijkt nu dus gewoon gelul geweest. (nouja, ze hebben nog 2½ uur)
Met de huidige selectie moet je gewoon 3de kunnen worden. Eigenlijk is er dus niet veel aan de hand.
Wederom zet je exact mijn gedachte hier neer.quote:Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef Superfast het volgende:
[..]
Man had al een seizoenkaart toen jij nog in je luier lag te schijten!
Ik zat bij een thuiswedstrijd in 1983 ten tijde van de HCS crisis met 2000 man op de tribune naar degradatie voetbal te kijken!
Feitelijke onjuistheden? noem eens wat dan?
Je snapt het niet he? De Concurrenten van Feyenoord spelen OF Champions League OF ze verkopen zelf opgeleide spelers voor tientallen miljoenen naar Europese topclubs. En wat doet die Bosz?? Die gaat op zn gemak spelers aantrekken die een godsvermogen aan loon kosten maar nooit meer (met winst)door verkocht kunnen worden aan andere (grotere) Europese clubs!
Als enige clubliefde in je lijf hebt zitten moet je niet zo vreselijk dom lullen maar de stront uit je ogen wrijven en accepteren hoe de dagelijkse realiteit op dit moment is!
Lees dit artikel op de fanatic maar eens goed door en ga dan dom lullen dat we wel ff 3e worden met dit bejaarden elftal!
http://www.fr-fanatic.com/2006/08/24/2494/
Idd, echt in dat half jaar dat Vogelenzang er zat ging alles prima. En dat terwijl die man nauwelijks verstand van voetbal heeft. Die Gudde heeft werkelijk nog niets (zichtbaar) nuttigs gedaan, behalve opscheppen over het nieuwe stadion.quote:Op maandag 1 september 2008 21:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Laten we die oud-politiechef nog maar eens porren voor een wat langduriger verblijf, toeval of niet maar toen hij er zat zag je de verbetering en toen hij weg ging leek het wel nergens op in het maasgebouw.
Woerts?quote:Alles op Bosz afschuiven vind ik 'te gemakkelijk' om eens iemand te quoten, maar dat die vent de ballen verstand heeft van de taken die hij moet uitvoeren is me allang duidelijk en niet enkel door het uitblijven van versterkingen of het niet kunnen slijten van de zooi die gehaald is in eerdere periodes.
Vervanging van Bosz zelf zal niet zozeer iets opleveren, Woerts is naar mijn mening (van de poppetjes mét gezicht binnen het maasgebouw) de enige die écht iets probeert te doen aan de puinzooi en die wandelende rekenmachine waar ie altijd mee rondloopt heb ik echt geen vertrouwen in.
Nee, als je dat denkt ben je echt dom. Verbeek zei dat er alleen nog een keeper kwam, en die is er.quote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Verwachten er hier nog mensen serieus aankopen (besides Van Dijk) voor 12 uur?
quote:Op maandag 1 september 2008 21:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Laten we die oud-politiechef nog maar eens porren voor een wat langduriger verblijf, toeval of niet maar toen hij er zat zag je de verbetering en toen hij weg ging leek het wel nergens op in het maasgebouw.
Alles op Bosz afschuiven vind ik 'te gemakkelijk' om eens iemand te quoten, maar dat die vent de ballen verstand heeft van de taken die hij moet uitvoeren is me allang duidelijk en niet enkel door het uitblijven van versterkingen of het niet kunnen slijten van de zooi die gehaald is in eerdere periodes.
Vervanging van Bosz zelf zal niet zozeer iets opleveren, Woerts is naar mijn mening (van de poppetjes mét gezicht binnen het maasgebouw) de enige die écht iets probeert te doen aan de puinzooi en die wandelende rekenmachine waar ie altijd mee rondloopt heb ik echt geen vertrouwen in.
Hoe dan ook, ooit komt het goed.
quote:
Dat vind ik te gemakkelijk...
De nieuwe rechtsback natuurlijkquote:Op maandag 1 september 2008 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
De Zeeuw naar Feyenoord gerucht van vannacht. Dat red jhe niet met die 1,7 die voor Krul geboden is gok ik En daarbij is het WEER een middenvelder
Tuurlijk.Dan heeft Bosz groots werk verricht.Ik vind dat Bosz het zeker niet slecht doet de afgelopen 2 jaar.quote:Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef Juk het volgende:
Wat zou er gebeuren hier als er zometeen ineens bekend wordt dat er een spits en een rechtsback aan zijn getrokken van grote naam.
Zou in 1 uur tijd dan het hele "ontboszen" sfeertje omslaan?
Opmerking v/d dag.quote:Op maandag 1 september 2008 20:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
In welke talentenpool zit Rob van Dijk?
Geloof toch dat dit meer kwam door het geweldige beleid van die kale destijds waardoor we uiteindelijk vele miljoenen in de min stonden, als je dan ook nu gewoon weer een speler van een aardig kaliber kunt overnemen na vorig seizoen al aardig te hebben ingekocht kun je toch niet zeggen dat hij slecht werk aflevert.quote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef Dr.Crane het volgende:
Woerts?Er is geen cent te besteden... Daar is hij eindverantwoordelijk voor.
5 euro geboden.quote:Op maandag 1 september 2008 21:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik heb gvd voor niks een kaart gekocht.
Als je in '83 al in het stadion zat heb je een leeftijd waarop als je nog dingen roept als je zat in je luier te schijten en je loopt dom te lullen ik je sowieso niet serieus ga nemen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef Superfast het volgende:
[..]
Man had al een seizoenkaart toen jij nog in je luier lag te schijten!
Ik zat bij een thuiswedstrijd in 1983 ten tijde van de HCS crisis met 2000 man op de tribune naar degradatie voetbal te kijken!
Feitelijke onjuistheden? noem eens wat dan?
Je snapt het niet he? De Concurrenten van Feyenoord spelen OF Champions League OF ze verkopen zelf opgeleide spelers voor tientallen miljoenen naar Europese topclubs. En wat doet die Bosz?? Die gaat op zn gemak spelers aantrekken die een godsvermogen aan loon kosten maar nooit meer (met winst)door verkocht kunnen worden aan andere (grotere) Europese clubs!
Als enige clubliefde in je lijf hebt zitten moet je niet zo vreselijk dom lullen maar de stront uit je ogen wrijven en accepteren hoe de dagelijkse realiteit op dit moment is!
Lees dit artikel op de fanatic maar eens goed door en ga dan dom lullen dat we wel ff 3e worden met dit bejaarden elftal!
http://www.fr-fanatic.com/2006/08/24/2494/
Als ik m niet kwijtraak mag je m gratis hebbenquote:
Die willen niet naar Feyenoord. En als ze wél willen kunnen we hun loon niet betalen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom heeft Bosz niet geprobeerd spelers te huren die bij topclubs niet aan het spelen toe komen?
Dat bedoel ik dus!quote:Op maandag 1 september 2008 21:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Dit feyenoord zal na 2 jaar helemaal weg vallen hebben geen vervangers klaar als tomasson, makaay, van bronkhorst, en landzaat stoppen. Dus maar hopen dat ze nu nog een beetje presteren het zal over 2 jaar nog minder worden dan het nu al is.
Ja zoals wie?quote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom heeft Bosz niet geprobeerd spelers te huren die bij topclubs niet aan het spelen toe komen?
Er spelen genoeg spelers bij topclubs in het 2de elftal, die wij erg goed zouden kunnen gebruiken.quote:
Nu noem je echt net de verkeerden.quote:Op maandag 1 september 2008 21:55 schreef MarkNMGN het volgende:
Spelers als John, Wilkshire en Verheagh behoren of behoorden gewoon tot de mogelijkheden, dan is dat jammer dat we die niet gehaald hebben.
Dat is allemaal te danken aan die kale knakker, die voordat Bosz kwam, de club naar de rand van de afgrond bracht. Hij heeft ervoor gezorgt dat het gat met psv en ajax tot grote proporties is gegroeit, niet Bosz.quote:Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef Superfast het volgende:
cziommer wilde een paar jaar geleden toch niet naar Feyenoord.Hij koos toen toch voor schalke?quote:Op maandag 1 september 2008 21:54 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
cziommer wat dacht je daar van goede speler voor feyenoord
Waarom? Met John heb je een jeugdige stand-in voor Makaay of Tomasson waar Verbeek echt wel wat mee kan.quote:Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nu noem je echt net de verkeerden.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:54 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
cziommer wat dacht je daar van goede speler voor feyenoord
Juistem. Zéker John. Zoveel talenten in de spits hebben we niet..quote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarom? Met John heb je een jeugdige stand-in voor Makaay of Tomasson waar Verbeek echt wel wat mee kan.
Wilshire of Verheagh zijn beiden rechtsbacks die beter zijn dan Greene.
Bosz had dat gat na 3 jaar bijna moeten dichten.quote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is allemaal te danken aan die kale knakker, die voordat Bosz kwam, de club naar de rand van de afgrond bracht. Hij heeft ervoor gezorgt dat het gat met psv en ajax tot grote proporties is gegroeit, niet Bosz.
Hahahahahahquote:
quote:
Ik noem een Janota en Erasmus voor Tomasson en Makaay.quote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef Superfast het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus!
Zag van het weekend bij Sparta en bij Ado een aantal nieuwe jongens lopen net als bij Heerenveen en Nec , geen wereldspelers maar WEL jonge spelers met potentie !
Als je zulke gasten bij Feyenoord aantrekt en ze met hulp van geroutineerde spelers als Makaay , Gio en de Cler de ruimte geeft om te groeien dan kun je misschien nog eens wat geld cashen bij een eventuele transfer.
Oude spelers en routine is belangrijk , maar er moet wel een zekere balans in het elftal zijn dat geld op een voetbalveld maar ook in elke willekeurige andere sport of werplek
Dat laat precies zien wat er mis is met feyenoord ze beloven iets wat ze niet kunnen waarmaken. Maak die opmerkingen dan niet.quote:
En nog spelers die Greene en alle andere matige voetballers gaan vervangen?quote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik noem een Janota en Erasmus voor Tomasson en Makaay.
Een El Ahmadi voor van Bronckhorst.
Dan hebben we Vlaar, Fer, Bruins, Wijnaldum en de Guzman nog....
We hebben zelf wel jeugd die minimaal even goed is.quote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarom? Met John heb je een jeugdige stand-in voor Makaay of Tomasson waar Verbeek echt wel wat mee kan.
Dat is m'n oma ook.quote:Wilshire of Verheagh zijn beiden rechtsbacks die beter zijn dan Greene.
Weinig lange, balvaste spitsen hebben. Alhoewel ik niet veel weet over Schet.quote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
We hebben zelf wel jeugd die minimaal even goed is.
Je zegt toch net dat we derde moeten kunnen worden of ben je dat alweer vergeten??quote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef Juk het volgende:
[..]
Als je in '83 al in het stadion zat heb je een leeftijd waarop als je nog dingen roept als je zat in je luier te schijten en je loopt dom te lullen ik je sowieso niet serieus ga nemen.
En wat heeft een bijna faillissement in 2004 te maken met of we derde kunnen worden in 2008 (nooit gezegd dat dat even ging gebeuren)Die link kan ik echt niet maken.
Feit is dat we dus die schuld grotendeels hebben afbetaald en we dus weer het cijfer 1 hebben gekregen. Feit is ook dat Milaan met een gemiddelde leeftijd van ver in de dertig de CL heeft gewonnen, dus oude spelers betekend niet dat ze niet kunnen voetballen.
Daarbij lopen er genoeg spelers rond die aan het "zelfopgeleidde" kenmerk voldoen wat jij noemt.
Alstjeblieft zet die speler in het 2e. Hopen op een mooi buitelandse club haha buiijs naar het buitenlandquote:Buijs: "Ik zie volgend jaar wel weer"
Danny Buijs sloeg maandag een transfer naar FC Twente af. Dat omdat de middenvelder annex verdediger voor zich zelf al de beslissing had genomen nog een jaar bij Feyenoord te blijven.
Ook in de winterstop zal hij Feyenoord niet verlaten. "Ik heb geen zin om halverwege een seizoen te vertrekken, dus je kunt er vanuit gaan dat ik hier nog een jaar zit. Daarna ben ik transfervrij, misschien dat ik daarvan kan profiteren", denkt hij hardop in Sportweek.
In mei dacht hij nog rond deze tijd al lang vertrokken te zijn. "Technisch directeur Peter Bosz heeft toen in een gesprek aangegeven dat Feyenoord in principe niet meer op mij rekende en dat de kans op speeltijd voor mij miniem zou zijn. Dat was een jaar eerder en in de afgelopen winterstop óók al het geval."
"Beide keren heeft trainer Bert van Marwijk echter aangegeven dat hij me er per se bij wilde houden. Daarom heeft Peter na vorig seizoen gezegd: ‘We hebben nu al twee keer beloftes dat je weg mocht moeten intrekken, dus nu werken we mee aan een vertrek.’"
Buijs hoopte lange tijd op een buitenlands avontuur, maar een mooie club kwam niet langs. "Er is aan het begin van de voorbereiding wel een Noorse club voor me gekomen, maar daar wilde ik niet heen." Vorige week deed de mogelijkheid te vertrekken opnieuw voor, FC Twente meldde zich. "Maar toen had ik al besloten om mijn contract uit te dienen. En dan zie ik volgend jaar wel weer wat er op me af komt."
QFTquote:Op maandag 1 september 2008 22:08 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Alstjeblieft zet die speler in het 2e. Hopen op een mooi buitelandse club haha buiijs naar het buitenland
Waarom Hofs verhuren.Het is toch een speler die wel z'n goaltjes meepikt. ALs je hem kan verkopen oke maar verhuren slaat nergens op.quote:Nicky Hofs komt dit seizoen op huurbasis uit voor Vitesse. Feyenoord bereikte daarover maandagavond een akkoord met de Gelderse club. De nog altijd in Arnhem woonachtige middenvelder keert daarmee terug naar de club waar hij opgeleid werd. Hofs (25), die bij Feyenoord nog een contract heeft tot de zomer van 2010, kwam niet voor in de plannen van trainer Gertjan Verbeek voor dit seizoen en wilde zelf graag elders aan spelen toekomen.
‘Ik wil dit seizoen gewoon lekker aan voetballen toekomen en dat kan bij Vitesse’, liet Nicky Hofs maandagavond weten. ‘Maar ik wil op deze plaats wel alle supporters van Feyenoord alvast enorm bedanken voor hun steun tot dusver. Die is voor mij erg belangrijk geweest en ik zal dat nooit vergeten.’
Nicky Hofs werd in januari 2005 overgenomen van Vitesse. Sindsdien speelde hij in vier seizoenen 86 officiële wedstrijden voor Feyenoord, waarin hij 24 keer wist te scoren.
Feyenoord.nl
Helemaal mee eens. Buijs.quote:Op maandag 1 september 2008 22:08 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Alstjeblieft zet die speler in het 2e. Hopen op een mooi buitelandse club haha buiijs naar het buitenland
Ja dat gaat niet 1 2 3 he, speel jij toevallig 1 of andere vage voetbalsim ofzo? Het is echt niet zo dat 1 telefoontje genoeg is om spelers te kunnen verkopen/kopen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En nog spelers die Greene en alle andere matige voetballers gaan vervangen?
En daarna? Heeft Vitesse een optie tot koop?quote:Op maandag 1 september 2008 22:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Vitesse huurt Nick Hofs voor de rest van dit seizoen van Feyenoord. De Arnhemmer was bij de Rotterdamse club niet langer verzekerd van een basisplaats. De 25-jarige Hofs wordt voor een seizoen gehuurd van Feyenoord. "Wij zijn blij dat hij weer naar Arnhem komt. Hij is voor ons een hele goede speler, met een echte drive. Het is belangrijk voor hem dat hij weer aan spelen toe komt. Het waren lange onderhandelingen, maar we zijn er gelukkig uitgekomen."
"Ik wilde alleen maar aan Vitesse worden verhuurd en voor mij is dit weer een mooie kans om veel aan spelen toe te komen", aldus Nick Hofs.
Dat vroeg ik me ook al af ja.quote:Op maandag 1 september 2008 22:10 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En daarna? Heeft Vitesse een optie tot koop?
Je hebt geen idee wat Jorien voor de club Feyenoord betekend heeft he?quote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is allemaal te danken aan die kale knakker, die voordat Bosz kwam, de club naar de rand van de afgrond bracht. Hij heeft ervoor gezorgt dat het gat met psv en ajax tot grote proporties is gegroeit, niet Bosz.
Dus we zijn nu geheel schulden vrij? Om ons vervolgens vanaf volgend jaar weer in de schulden te werken om spelers als Makaay, Gio, Landzaat, Timmer en Tomasson te vervangen?quote:Op maandag 1 september 2008 22:09 schreef Juk het volgende:
[..]
Zoals net te lezen was in dat fanaticverhaal waren er grote schulden. Die zijn nu dus weggepoetst.
30 Miljoen euro wegpoetsen kost vaak 30 miljoen euro. Dat is dus ergens verdient en vervolgens niet in spelersmateriaal gestopt maar in saneringen.
Wel goed onderbouwd voor een Marktplaats-advertentie.quote:
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:10 schreef Superfast het volgende:
Feyenoord is onder zijn leiding uitgegroeid van een op sterven na dood vogeltje tot een gezonde onderneming die niet afhankelijk is van de poen en de grillen van zijn voorzitter.
En je zit net een link neer te kalken dat Feyenoord in 2004 bijna failliet was....... Toen zat jou held er nog hoor....quote:Op maandag 1 september 2008 22:10 schreef Superfast het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat Jorien voor de club Feyenoord betekend heeft he?
Als Jorien destijds Feyenoord niet financieel geholpen had speelden we nu waarschijnlijk tegen Veendam in de Jupiler League!
Feyenoord is onder zijn leiding uitgegroeid van een op sterven na dood vogeltje tot een gezonde onderneming die niet afhankelijk is van de poen en de grillen van zijn voorzitter. Zegt de naam Den Braven je nog iets, of de naam Molenaar, Renze de Vries, die hebben allemaal een hoop geld gestoken in hun club!
Wij hebben Greene, Bahia, Timmer en Lucius die vaak in de basis bij ons starten. Dat soort spelers heeft Groningen of Twente echt niet in de basis staanquote:Op maandag 1 september 2008 22:14 schreef Juk het volgende:
[..]
En ik heb gezegd dat we derde KUNNEN! worden. Met de huidige spelers doen we niks onder voor Twente en de rest van de subtop.
Ja en gelukkig nu Jorien weg is gaat het financieel en sportief een stuk beter met Feyenoord héquote:
Wat zeggen ze dan, er is een tijd van komen ...quote:Op maandag 1 september 2008 22:10 schreef Superfast het volgende:
[..]
Als Jorien destijds Feyenoord niet financieel geholpen had speelden we nu waarschijnlijk tegen Veendam in de Jupiler League!
Feyenoord is onder zijn leiding uitgegroeid van een op sterven na dood vogeltje tot een gezonde onderneming die niet afhankelijk is van de poen en de grillen van zijn voorzitter. Zegt de naam Den Braven je nog iets, of de naam Molenaar, Renze de Vries, die hebben allemaal een hoop geld gestoken in hun club!
Hoe kom je d'r op heyquote:Op maandag 1 september 2008 22:01 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
HahahahahahGrappig, wel origineel als je zoiets kunt bedenken! Een trainer of TD op marktplaats zetten, hahahaha
.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er nog wel wat stond. Maar zoals op die fanatics site (nog bedankt voor de link trouwens) al aangegeven staat zitten we momenteel in klasse 1, kans op faillissement is dus verwaarloosbaar.quote:Op maandag 1 september 2008 22:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus we zijn nu geheel schulden vrij? Om ons vervolgens vanaf volgend jaar weer in de schulden te werken om spelers als Makaay, Gio, Landzaat, Timmer en Tomasson te vervangen?
Het feit dat Twente interesse had in Buijs zegt wat dat betreft ook weer genoeg.quote:Op maandag 1 september 2008 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij hebben Greene, Bahia, Timmer en Lucius die vaak in de basis bij ons starten. Dat soort spelers heeft Groningen of Twente echt niet in de basis staan
Mijn excuses voor de slappe onderbouwing, ben nogal moe.quote:Op maandag 1 september 2008 22:16 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ja en gelukkig nu Jorien weg is gaat het financieel en sportief een stuk beter met Feyenoord hé
Ik weet dondersgoed wat hij heeft betekent voor de club, toen hij die redde begin jaren negentig. Hij heeft dat echter goed weten te verneuken na de UEFA cup winst in 2002. Daarom is hij er in 2006 terecht uitgegooid. En als we juist ergens afhankelijk van waren, dan was het wel van Van den Herik. Door hem zitten we nu in deze situatie, niet door die koekebakker Bosz.quote:Op maandag 1 september 2008 22:10 schreef Superfast het volgende:
[..]
Tsja er is 1 keer verloren he en gelijk iedereen is over de zeik. Feit is dat Feyenoord geen centen heb, als je dan spelers als Tomasson ken aantrekken doe je het niet slecht. Ook al is die in de 30...quote:Op maandag 1 september 2008 22:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het feit dat Twente interesse had in Buijs zegt wat dat betreft ook weer genoeg.![]()
Laten we ons vooral niet kleiner gaan voelen dan we zijn, we hebben gewoon een betere selectie dan 15 andere ploegen in de Eredivisie.
Bahia is zo slecht nog niet. Vaak wordt hij alleen gebruikt als zone-dekker en dat kandie nou eenmaal niet.quote:Op maandag 1 september 2008 22:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij hebben Greene, Bahia, Timmer en Lucius die vaak in de basis bij ons starten. Dat soort spelers heeft Groningen of Twente echt niet in de basis staan
Heb jij vijf jaar onder een steen geleefd? Onder hem hadden we een schuld van ruim dertig miljoen euro.quote:Op maandag 1 september 2008 22:16 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ja en gelukkig nu Jorien weg is gaat het financieel en sportief een stuk beter met Feyenoord hé
Hoe groot is de schuld nu nog? 20 mln?quote:Op maandag 1 september 2008 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb jij vijf jaar onder een steen geleefd? Onder hem hadden we een schuld van ruim dertig miljoen euro.
En jij denkt dat dat door Jorien kwam of had dat iets met ene meneer Gullit te maken die tientallen buitelandse spelers aantrok om zo zijn morele verplichtingen aan bevriende louche zaakwaarnemers na te komen?quote:Op maandag 1 september 2008 22:14 schreef Juk het volgende:
[..]
En je zit net een link neer te kalken dat Feyenoord in 2004 bijna failliet was....... Toen zat jou held er nog hoor....
En ik heb gezegd dat we derde KUNNEN! worden. Met de huidige spelers doen we niks onder voor Twente en de rest van de subtop.
En als jij denkt dat ik gebouwen ga bezetten en met de ME ga rellen... ik weet niet waar je dat op baseert maar dat gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Het mooiste is nog dat hij mij naar een link stuurt waarin staat dat onder vd Herik de club bijna failliet wasquote:Op maandag 1 september 2008 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb jij vijf jaar onder een steen geleefd? Onder hem hadden we een schuld van ruim dertig miljoen euro.
En dat had Jorientje niet tegen kunnen houden? Ze zijn die rotzooi van die spelers nu nog aan het opruimen. Spelers die gekomen zijn onder het bewind van ome Jorien.quote:Op maandag 1 september 2008 22:24 schreef Superfast het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat door Jorien kwam of had dat iets met ene meneer Gullit te maken die tientallen buitelandse spelers aantrok om zo zijn morele verplichtingen aan bevriende louche zaakwaarnemers na te komen?
Jorien was sinds 1984 bij Feyenoord betrokken en is altijd bezig geweest om de belangen van Feyenoord te behartigen!
En ondanks alle stront en doodsbedreigingen die die over zich heen heeft gekregen heeft die volgens Rob Jansen (toen zaakwaarnemer van o.a. Makaay en Hofland) achter de schermen een belangrijke rol gespeeld bij het aantrekken van deze spelers!
Volgens mij bepaalde Gullit het beleid niet bij Feyenoord hoor. Er is toch iemand die daar boven moet staan en die gene was op dat moment eindverantwoordelijk...quote:Op maandag 1 september 2008 22:24 schreef Superfast het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat door Jorien kwam of had dat iets met ene meneer Gullit te maken die tientallen buitelandse spelers aantrok om zo zijn morele verplichtingen aan bevriende louche zaakwaarnemers na te komen?
Jorien was sinds 1984 bij Feyenoord betrokken en is altijd bezig geweest om de belangen van Feyenoord te behartigen!
En ondanks alle stront en doodsbedreigingen die die over zich heen heeft gekregen heeft die volgens Rob Jansen (toen zaakwaarnemer van o.a. Makaay en Hofland) achter de schermen een belangrijke rol gespeeld bij het aantrekken van deze spelers!
D-K was het 2 keer 100% met deze man eens... Is het niet gewoon zijn kloon? Er komt in ieder geval dezelfde onzin uit.quote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Volgens mij bepaalde Gullit het beleid niet bij Feyenoord hoor. Er is toch iemand die daar boven moet staan en die gene was op dat moment eindverantwoordelijk...
Ik dacht iets van ¤10 miljoen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe groot is de schuld nu nog? 20 mln?
Spelers aantrekken met via een talentenpool geleend geld en een 39 jarige keeper als stand -inn voor Timmer aantrekken duidt volgens jou dus op een financieel gezonde club?quote:Op maandag 1 september 2008 22:24 schreef Juk het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat hij mij naar een link stuurt waarin staat dat onder vd Herik de club bijna failliet was
Dat vraag ik me nog steeds af. Maar dat betekend wel dat ie terug kan naar Feijenoord na een seizoen. Want ik denk wel dat ie het daar goed gaat doen.quote:
Als je geen geld heb wie moet je dan halen? Volgens mij is Darley ook nog aangetrokken als talent...quote:Op maandag 1 september 2008 22:31 schreef Superfast het volgende:
[..]
Spelers aantrekken met via een talentenpool geleend geld en een 39 jarige keeper als stand -inn voor Timmer aantrekken duidt volgens jou dus op een financieel gezonde club?
Euhm, leg even uit wat er 'geleend' is aan de talentpool?quote:Op maandag 1 september 2008 22:31 schreef Superfast het volgende:
[..]
Spelers aantrekken met via een talentenpool geleend geld en een 39 jarige keeper als stand -inn voor Timmer aantrekken duidt volgens jou dus op een financieel gezonde club?
Iets met een klok en klepelquote:Op maandag 1 september 2008 22:31 schreef Superfast het volgende:
[..]
via een talentenpool geleend geld
In je eigen linkje staat ook dat Feyenoord nu in dezelfde financiële klasse zit als PSV en Ajax. Namelijk klasse 1, dus ja, het is een financieel gezonde club.quote:Op maandag 1 september 2008 22:31 schreef Superfast het volgende:
[..]
Jesus hé, jij snapt er echt geen klote van hé.quote:Op maandag 1 september 2008 22:31 schreef Superfast het volgende:
[..]
De technisch directeur idd..........quote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Volgens mij bepaalde Gullit het beleid niet bij Feyenoord hoor. Er is toch iemand die daar boven moet staan en die gene was op dat moment eindverantwoordelijk...
Dan moet ik je toch echt verwijzen naar de link van Superfast, waarvan hij ongetwijfeld al spijt heeft datie hem heeft neergezet.quote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jesus hé, jij snapt er echt geen klote van hé.![]()
Dankzij die GK(EX)L moeten we inventief zijn om én uit de financieële schulden te komen, leningen af te lossen, hetzij onder betere voorwaarden opnieuw afsluiten én om toch een Feyenoord op de mat te tonen waarbij we tenminste op papier nog het idee hebben dat er iets te winnen valt.
Tuurlijk zijn we niet financieël gezond te noemen, dat krijg je nou eenmaal als je ruim 40 miljoen schuld moet zien op te lossen en tevens bijna 80 (!) contractspelers heb moeten lozen in een jaar of 2/3 tijd.
Lekker boeiend wie die stand-in is trouwens, blunderend talent als Ekramy - wie zegt dat Krul het makkelijk krijgt als ie wordt aangekeken door 45.000 man - of een ervaren keeper die echt nog wel wat kan, je moet toch wat hé.
En wie staat daar boven ....quote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef Superfast het volgende:
[..]
De technisch directeur idd..........
Haha! Louche zaakwaarnemers? Hoe zat het bij Jorien ook al weer toen we inene 5 Zuid-Amerikanen kregen en nog wat oostblokkers..quote:Op maandag 1 september 2008 22:24 schreef Superfast het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een pool gevormd om oude spelers zonder restwaarde te kunnen kopen dus als die talenten niet aan de bak komen door die oudere spelers, tja dan is nog maar de vraag of de opbrengsten genoeg zijn om de investeerders te kunnen aflossen of terugbetalenquote:Op maandag 1 september 2008 22:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm, leg even uit wat er 'geleend' is aan de talentpool?
Janotaquote:Jong Feyenoord heeft vanavond opnieuw een zege geboekt. Na de overwinning op rivaal Ajax vorige, werd nu AZ aan de kant geschoven. De mannen van Alex Pastoor wonnen met 1-3 van de Alkmaarders. Overigens werden alle doelpunten in de tweede helft gemaakt. Opvallend was ook het aantal kaarten dat scheidsrechter Bakkelo uitdeelde. Maarliefst acht gele prenten werden uitgedeeld, waarvan er zeven voor AZ waren.
Scoreverloop:
1-0 Mitchell Schet
2-0 Manteiga (pen.)
2-1 Van der Velden (AZ)
3-1 Michal Janota
Jorien was voorzitter he, geen td.....quote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef Superfast het volgende:
[..]
De technisch directeur idd..........
Mij hoef je niet te vertellen hoe we er voor staan hoor als club zijnde.quote:Op maandag 1 september 2008 22:38 schreef Juk het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch echt verwijzen naar de link van Superfast, waarvan hij ongetwijfeld al spijt heeft datie hem heeft neergezet.
Euhm nee, als de spelers gratis de deur uit lopen krijgen ze niks. Het risico is voor de investeerder. Als De Guzman voor ¤15 miljoen verkocht wordt, wordt er 25% daarvan uitgekeerd aan de investeerders.quote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Superfast het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een pool gevormd om oude spelers zonder restwaarde te kunnen kopen dus als die talenten niet aan de bak komen door die oudere spelers, tja dan is nog maar de vraag of de opbrengsten genoeg zijn om de investeerders te kunnen aflossen of terugbetalen
Tenminste iemand die zaken nog weet te relativeren.quote:Op maandag 1 september 2008 22:29 schreef TC03 het volgende:
Iedereen reageert wel erg overtrokken, nogal wat mensen zijn een paar feiten uit het oog verloren. Van Dijk wordt de tweede of derde keeper, Timmer is de vaste keeper voor het komende seizoen. Dat was al lang bekend. Ik had veel liever Krul gezien, maar deze doelman heeft weinig te maken met de prestaties voor het komende seizoen. Ik denk dat de overdreven reacties vooral komen omdat men gehoopt had op Krul, en dat er daarom veel teleurstelling heerst.
Ten tweede, men doet hier net alsof er een derde rampseizoen op komst. Hier is, ondanks de nederlaag tegen Heracles, nog weinig aanleiding voor. Het vorige seizoen stonden we na 16 wedstrijden min of meer gelijk met PSV en Ajax, en ook in een direct duel was Feyenoord Ajax de baas in de eigen Kuip. Sindsdien is de situatie op meerdere fronten verbeterd:
- Er is een nieuwe trainer aangetrokken, in wie iedereen veel meer vertrouwen heeft (terecht lijkt me)
- Er is een meer dan bruikbare spits bij gekomen genaamd Tomasson
- El Ahmadi is aangekocht
Helaas zijn we nu geplaagd door blessures, maar met een beetje geluk is iedereen op Makaay na present tegen Ajax, en dan staat er toch een team dat wellicht geen landskampioen wordt, maar toch gewoon met PSV en Ajax mee zou moeten kunnen komen.
Het enige nadeel is dat we niet weten wanneer iedereen fit is en we een volwaardig elftal op het gras kunnen zien spelen.
De tering zeg, het mot toch niet gekker worden.quote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Superfast het volgende:
tja dan is nog maar de vraag of de opbrengsten genoeg zijn om de investeerders te kunnen aflossen of terugbetalen
Heb je een bron waar ik meer kan lezen over dat "klasse 1"verhaal?quote:Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef Juk het volgende:
[..]
In je eigen linkje staat ook dat Feyenoord nu in dezelfde financiële klasse zit als PSV en Ajax. Namelijk klasse 1, dus ja, het is een financieel gezonde club.
Er bestaat alleen ook het verschil tussen financieel gezond en rijk.
Dat er meer geld wordt gegenereerd op een creatieve manier is alleen maar te prijzen.
Punt 1, de investeerders krijgen 25% van de verkoop. Dat wil zeggen dat ze misschien wel eens verlies kunnen leiden maar dat is het risico dat je loopt voor je club.quote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Superfast het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een pool gevormd om oude spelers zonder restwaarde te kunnen kopen dus als die talenten niet aan de bak komen door die oudere spelers, tja dan is nog maar de vraag of de opbrengsten genoeg zijn om de investeerders te kunnen aflossen of terugbetalen
Waarom zou je dat willen verbloemen? Iedereen weet dat er jarenlang wanbeleid is geweest..quote:Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef Staanplaats het volgende:
Toch moet ik Superfast wel gelijk geven wbt tot talenten pools. Het is gewoon een ongezonde manier van financieren/beleid. En moet eigenlijk jarenlange wanbeleid verbloemen.
Enkele pluspunten noemen kan ik ook wel, die zijn er ook gewoon. Er is echter gewoon nog erg veel aan te merken op het beleid van de afgelopen zomer.quote:Op maandag 1 september 2008 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Tenminste iemand die zaken nog weet te relativeren.
Natuurlijk is het een ongezonde manier die je niet consequent moet gaan toepassen, maar persoonlijk heb ik het idee dat Feyenoord hiermee vorig seizoen wel 'gered' is. In mei 2007 was de situatie zo slecht, het spelersmateriaal was belabberd. Als de vier grote spelers toen niet waren gekomen, had Feyenoord nu echt niet El Ahmadi en Tomasson kunnen aantrekken, en ook GJV had zijn neus opgehaald. Dan hadden we nu een team met Ernie Brandts, Nedved en Theo Janssen ipv GJV, Makaay, Tomasson en Van Bronckhorst.quote:Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef Staanplaats het volgende:
Toch moet ik Superfast wel gelijk geven wbt tot talenten pools. Het is gewoon een ongezonde manier van financieren/beleid. En moet eigenlijk jarenlange wanbeleid verbloemen.
Nu zal Bosz en consorten moeten bewijzen dat ze visie hebben, anders was het idd gewoon uitstel van executie.
Vind ik wel meevallen, het grote probleem is dat er geen spelers verkocht zijn. Waarom dit gebeurd is weet niemand, maar dat had beter gemoeten. Men moet alleen bij Feyenoord een keer hun mond zien te houden. Zie het debacle Arneutovic en 'Feyenoord gaat iedereen verrassen deze zomer'. Dat is gewoon oerdom, aangezien iedereen die langer dan 1 dag het voetbal volgt weet dat iets pas zeker is als er een contract getekend is.quote:Op maandag 1 september 2008 22:46 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Enkele pluspunten noemen kan ik ook wel, die zijn er ook gewoon. Er is echter gewoon nog erg veel aan te merken op het beleid van de afgelopen zomer.
Dat dus ja. Ik had een stuk of 4 spelers op willen zien rotten en nog 2 of 3 talentvolle spelers willen zien komen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, het grote probleem is dat er geen spelers verkocht zijn. Waarom dit gebeurd is weet niemand, maar dat had beter gemoeten.
Speciaal voor jou heb ik even je eigen link nog een keer erbij gepakt... (lees voortaan die dingen zelf als je iemand erop wijst, prutser)quote:Op maandag 1 september 2008 22:43 schreef Superfast het volgende:
[..]
Heb je een bron waar ik meer kan lezen over dat "klasse 1"verhaal?
Met het huidige salarishuis en de jonge talenten die ze aangetrokken hebben gaat het vast goedkomen met de financieele situatie van feyenoord
In zomer 2005 dus een 4, eind 2006 dus een 1.quote:Dun&Bradstreet � d� autoriteit op het gebied van bedrijfsanalyses � gaf Feyenoord in z�n analyse een 4 � wat zoveel betekent als een zeer grote kans om failliet te gaan. Ajax en PSV kregen in hetzelfde boekjaar een 1 � een verwaarloosbare mogelijkheid op een faillissement. Het bedrijf heeft onlangs het cijfer van Feyenoord overigens bijgesteld. De club heeft nu dezelfde status gekregen als de andere twee grootmachten.
Er valt niks aan te merken op afgelopen zomer. Je weet namelijk helemaal niet wat er allemaal heeft gespeelt en wat er allemaal van waar was. Op het gedoe rond Arnautovic en Contrao na. Wat allebei buiten Feijenoord's schuld om is foutgelopen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:46 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Enkele pluspunten noemen kan ik ook wel, die zijn er ook gewoon. Er is echter gewoon nog erg veel aan te merken op het beleid van de afgelopen zomer.
Het feit dat Jorien van der Herik nog altijd door 'het Maasgebouw' wordt geprezen leek mij verbloemen meer op z'n plaats. Het is gewoon kwestie van pure armoe dat je dit soort constructies moet verzinnen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen verbloemen? Iedereen weet dat er jarenlang wanbeleid is geweest..
Bosz had wel zijn mond moeten houden.quote:Op maandag 1 september 2008 22:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Er valt niks aan te merken op afgelopen zomer. Je weet namelijk helemaal niet wat er allemaal heeft gespeelt en wat er allemaal van waar was. Op het gedoe rond Arnautovic en Contrao na. Wat allebei buiten Feijenoord's schuld om is foutgelopen.
Maar om om die rede nou gelijk het hoofd van Bosz te eisen is erg kort door de bocht vind ik.quote:
Jorien liet Mark Wotte en Ruud Gullit de vrije hand, dat is zijn grote fout geweest. Hij is verantwoordelijk, Gullit en Wotte hebben het persoonlijk verziekt.quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Het feit dat Jorien van der Herik nog altijd door 'het Maasgebouw' wordt geprezen leek mij verbloemen meer op z'n plaats. Het is gewoon kwestie van pure armoe dat je dit soort constructies moet verzinnen.
Maar volgens sommige moet Jorien nog altijd 'ere-herstel' krijgen..
Even wat humor tussendoor.quote:Tiago maakte zich al niet geliefd bij de clubleiding met zijn weigering aanbiedingen van andere clubs serieus te bekijken. De Portugees kon het niet verkroppen dat de club hem kwijt wilde. Uit woede sloot hij voorzitter Giovanni Cobolli Gigli op in het toilet.
'Het verhaal klopt', aldus Gigli. 'Het is jammer dat het naar buiten is gekomen. Ik had het in vertrouwen aan een vriend verteld. Maar dat terzijde, Alessandro del Piero kwam op mijn geklop af en bood aan de deur in de trappen.'
Gigli wees de hulp van de Juventus-aanvoerder gedecideerd van de hand. 'Ik vertelde hem dat hij beter iemand anders kon roepen aangezien hij niet geblesseerd moest raken voor de wedstrijd tegen Fiorentina.'
Jorien heb genoeg fouten gemaakt, het feit al dat je een TD en trainer gelijk aanstelt klopt al niet. Maar op niet technisch vlak hebben we veel meer missers gemaakt.quote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jorien liet Mark Wotte en Ruud Gullit de vrije hand, dat is zijn grote fout geweest. Hij is verantwoordelijk, Gullit en Wotte hebben het persoonlijk verziekt.
Spelers waar we het écht in zien zitten LMAOquote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jesus hé, jij snapt er echt geen klote van hé.![]()
Dankzij die GK(EX)L moeten we inventief zijn om én uit de financieële schulden te komen, leningen af te lossen, hetzij onder betere voorwaarden opnieuw afsluiten én om toch een Feyenoord op de mat te tonen waarbij we tenminste op papier nog het idee hebben dat er iets te winnen valt.
Tuurlijk zijn we niet financieël gezond te noemen, dat krijg je nou eenmaal als je ruim 40 miljoen schuld moet zien op te lossen en tevens bijna 80 (!) contractspelers heb moeten lozen in een jaar of 2/3 tijd.
Hoe dan ook zitten we nu wel in de positie dat we mee kunnen bieden om spelers waar we het écht in zien zitten en kunnen we het salaris ook nog eens betalen van spelers die nou eenmaal van buiten-eredivisie niveau zijn.
Lekker boeiend wie die stand-in is trouwens, blunderend talent als Ekramy - wie zegt dat Krul het makkelijk rijgt als ie wordt aangekeken door 45.000 man - of een ervaren keeper die echt nog wel wat kan, je moet toch wat hé.
Gast dat stuk wat ik had gepost was uit 2006 , dat is volgens mijn berekeningen toch 2 jaar geledenquote:Op maandag 1 september 2008 22:51 schreef Juk het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik even je eigen link nog een keer erbij gepakt... (lees voortaan die dingen zelf als je iemand erop wijst, prutser)
Dit volgende is een quote van jou link:
[..]
In zomer 2005 dus een 4, eind 2006 dus een 1.
Loovens en Lazovic hadden allebei een tussenstap nodig, niet iedereen redt het in 1 keer. Wat ken jij kortzichtig zijn zeg niet normaal...quote:Op maandag 1 september 2008 23:00 schreef Superfast het volgende:
[..]
Spelers waar we het écht in zien zitten LMAO
Noem jij naast Makaay en de Cler eens een van die spelers die het echt WAARMAKEN op dit moment??
Al die routine en ervaren spelers en aan het einde van het liedje worden we weer gewoon 7e ofzo?
Ekramy was ooit ook een talent , net als v Persie waar Feyenoord ook halsoverkop vanaf moest.....
Lazovic te licht voor Feyenoord , bij PSV gewoon in de basis........?
Ken je Loovens nog, staat in de belangstelling van diverse premier-league clubs........
Waar je aan voorbij gaat is dat al die zogenaamde "ervaring " bakken geld kost en wekelijks een wanprestatie van jewelste neerzetten!
Een elftal waar we op papier mee kunnen wat een gelul zeg, kan mij dat schelen wat voor "namen"er staan.
Zelfs jonge spelers als Eemnes en Arnautovic kiezen niet meer voor Feyenoord!
Nee het echte probleem zit hem in het feit dat Feyenoord niet met talenten om kan gaan.
De Guzman grootste talent van Feyenoord zal eerdaags ook wel voor een schijntje naar een Fullham of Besiktas vertrekken om vervolgens voor tientallen miljoenen 2 jaar later naar een Europese topclub te vertrekken![]()
Dat het financieel allemaal niet zo simpel ligt en waar dit het gevolg van is interesseert me minder , maar als je al weinig te besteden hebt geeft je centjes dan uit aan echt goede spelers en geen types als Landzaad , Hofland en Lee
Alleen jammer dat sommige mensen dat niet snappen...quote:Op maandag 1 september 2008 23:04 schreef Sloggi het volgende:
Nou maar hopen dat het rustig wordt de komende tijd, achterlijk gelul als dat van de mensen hier kan Feyenoord dus echt niet gebruiken de komende weken. De groep heeft al genoeg druk op zich met de UEFA Cup en Ajax voor de boeg.
Vergeet je niet de Guzman te vermelden?quote:Op maandag 1 september 2008 22:29 schreef TC03 het volgende:
Iedereen reageert wel erg overtrokken, nogal wat mensen zijn een paar feiten uit het oog verloren. Van Dijk wordt de tweede of derde keeper, Timmer is de vaste keeper voor het komende seizoen. Dat was al lang bekend. Ik had veel liever Krul gezien, maar deze doelman heeft weinig te maken met de prestaties voor het komende seizoen. Ik denk dat de overdreven reacties vooral komen omdat men gehoopt had op Krul, en dat er daarom veel teleurstelling heerst.
Ten tweede, men doet hier net alsof er een derde rampseizoen op komst. Hier is, ondanks de nederlaag tegen Heracles, nog weinig aanleiding voor. Het vorige seizoen stonden we na 16 wedstrijden min of meer gelijk met PSV en Ajax, en ook in een direct duel was Feyenoord Ajax de baas in de eigen Kuip. Sindsdien is de situatie op meerdere fronten verbeterd:
- Er is een nieuwe trainer aangetrokken, in wie iedereen veel meer vertrouwen heeft (terecht lijkt me)
Helaas zijn we nu geplaagd door blessures, maar met een beetje geluk is iedereen op Makaay na present tegen Ajax, en dan staat er toch een team dat wellicht geen landskampioen wordt, maar toch gewoon met PSV en Ajax mee zou moeten kunnen komen.
Het enige nadeel is dat we niet weten wanneer iedereen fit is en we een volwaardig elftal op het gras kunnen zien spelen.
Heel goed, ik zal deze quote vaker gaan aanhalen denk ik.quote:Op maandag 1 september 2008 22:29 schreef TC03 het volgende:
Dat ben ik met je eens hij had de eindverantwoording en teveel vertrouwen gegeven aan bovengenoemden waardoor Feyenoord financieel in zwaar weer is gekomen , echter ben ik wel van mening dat hij ook superveel goede beslissingen heeft genomen voor Feyenoord .quote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jorien liet Mark Wotte en Ruud Gullit de vrije hand, dat is zijn grote fout geweest. Hij is verantwoordelijk, Gullit en Wotte hebben het persoonlijk verziekt.
quote:Feyenoord en Karim Saidi hebben overeenstemming bereikt over directe ontbinding van het contract van de Tunesische verdediger. Die verbintenis liep nog tot de zomer van 2009. Karim Saidi kwam in 2004 naar Feyenoord. Na een prima eerste seizoen kwam de klad in de prestaties van de international en verloor hij zijn basisplaats. Saidi werd in 2006 een half jaar verhuurd aan het Italiaanse Lecce en in 2008 aan het Turkse Sivasspor. Door de ontbinding van het contract heeft Saidi, die in totaal 59 officiële wedstrijden voor Feyenoord speelde, zijn handen vrij om een nieuwe werkgever te vinden.
‘Dit is voor alle partijen de beste oplossing´, aldus een opgeluchte Karim Saidi maandagavond. ´Het is jammer dat ik niet eerder een club heb gevonden zodat Feyenoord er nog wat aan had kunnen verdienen, maar zo is het nu eenmaal gelopen. Ik heb hier een heel mooi eerste jaar gehad en ik vind het spijtig hoe het daarna is gelopen. Maar dat is voetbal. Ik wens iedereen bij Feyenoord in ieder geval heel veel succes.´
quote:Feyenoord zal geen nieuwe spelers meer aantrekken en er zal ook niemand meer vertrekken. De lijst met de spelers die gaan uitkomen voor Feyenoord in het Uefa Cup toernooi (met nieuwkomer Rob van Dijk en zonder Nick Hofs) is volgens Radio 1 zojuist gefaxt naar de Uefa.
Ja, en Vlaar zal waarschijnlijk ook niet fit zijn. Maar op het middenveld heb je dan nog steeds Van Bronckhorst, Landzaat, Bruins en El Ahmadi.quote:Op maandag 1 september 2008 23:07 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Vergeet je niet de Guzman te vermelden?
van Bronckhorstquote:Noem jij naast Makaay en de Cler eens een van die spelers die het echt WAARMAKEN op dit moment??
We werden 6de en wonnen de beker (en ga niet zeuren dat het een troostprijs is, in Engeland ben je de man als je de beker wint) Win je de laatste wedstrijd tegen Willem II gewoon worden we zelfs 3de.quote:Al die routine en ervaren spelers en aan het einde van het liedje worden we weer gewoon 7e ofzo?
van Persie had ruzie met de trainer en wilde zelf wegquote:Ekramy was ooit ook een talent , net als v Persie waar Feyenoord ook halsoverkop vanaf moest.....
Lazovic had Kuijt en Kalou voor zich, die spelen nu bij Liverpool en Chelseaquote:Lazovic te licht voor Feyenoord , bij PSV gewoon in de basis........?
Sterker nog, hij is naar Celtic. Daar hebben we 6 ton voor gevangen vanwege doorverkoop rechten.quote:Ken je Loovens nog, staat in de belangstelling van diverse premier-league clubs........
Als je op 3 punten na 3de wordt met minder tegengoals dan Ajax (de nr 2) kan ik dat geen wanprestatie noemen.quote:Waar je aan voorbij gaat is dat al die zogenaamde "ervaring " bakken geld kost en wekelijks een wanprestatie van jewelste neerzetten!
Een elftal waar we op papier mee kunnen wat een gelul zeg, kan mij dat schelen wat voor "namen"er staan.
Arnautovic wilde komen, de club en speler waren er al uit alleen de voorzitter van twente gooide last minute nog roet in het eten. Emnes gaat voor het grote geld in Engeland.quote:Zelfs jonge spelers als Eemnes en Arnautovic kiezen niet meer voor Feyenoord!
Dit is toekomst kijken, dat moeten we maar afwachten.quote:Nee het echte probleem zit hem in het feit dat Feyenoord niet met talenten om kan gaan.
De Guzman grootste talent van Feyenoord zal eerdaags ook wel voor een schijntje naar een Fullham of Besiktas vertrekken om vervolgens voor tientallen miljoenen 2 jaar later naar een Europese topclub te vertrekken![]()
Lee was een goede voetballer. Had alleen heimwee. Domme zet om hem te halen omdat hij in Spanje hetzelfde probleem had. Maar daar staan 10 positieve transfers tegenover.quote:Dat het financieel allemaal niet zo simpel ligt en waar dit het gevolg van is interesseert me minder , maar als je al weinig te besteden hebt geeft je centjes dan uit aan echt goede spelers en geen types als Landzaad , Hofland en Lee
Bij gebrek aan beter, ja.quote:Op maandag 1 september 2008 23:00 schreef Superfast het volgende:
[..]
Spelers waar we het écht in zien zitten LMAO
Noem jij naast Makaay en de Cler eens een van die spelers die het echt WAARMAKEN op dit moment??
Al die routine en ervaren spelers en aan het einde van het liedje worden we weer gewoon 7e ofzo?
Ekramy was ooit ook een talent , net als v Persie waar Feyenoord ook halsoverkop vanaf moest.....
Lazovic te licht voor Feyenoord , bij PSV gewoon in de basis........?
Hij heeft net een nieuwe club, dus dat lijkt me niet aan de orde.quote:Ken je Loovens nog, staat in de belangstelling van diverse premier-league clubs........
Beide spelers wilden wel degelijk naar Feyenoord, maar de clubs kwamen er niet uit in de onderhandeling.quote:Waar je aan voorbij gaat is dat al die zogenaamde "ervaring " bakken geld kost en wekelijks een wanprestatie van jewelste neerzetten!
Zelfs jonge spelers als Eemnes en Arnautovic kiezen niet meer voor Feyenoord!
Het is niet te hopen. Maar ik heb geen glazen bol, jij wel?quote:Nee het echte probleem zit hem in het feit dat Feyenoord niet met talenten om kan gaan.
Landzaat en Hofland zijn voor weinig geld gehaald en zijn wel degelijk een versterking.quote:Dat het financieel allemaal niet zo simpel ligt en waar dit het gevolg van is interesseert me minder , maar als je al weinig te besteden hebt geeft je centjes dan uit aan echt goede spelers en geen types als Landzaad , Hofland en Lee
Ik zet het jaartal er zelfs bij. Ten eerste kom jij met dat 2 jaar oude verhaal op de proppen en ten 2de zijn er sinds die tijd nog meer schulden afgelost en nog meer spelers weggedaan. De financiële situatie is er dus alleen maar op vooruit gegaan.quote:Op maandag 1 september 2008 23:03 schreef Superfast het volgende:
[..]
Gast dat stuk wat ik had gepost was uit 2006 , dat is volgens mijn berekeningen toch 2 jaar geleden![]()
Maja rekenen is niet je sterkste punt zo te zien , je komt zeker uit Rotterdam?
quote:Op maandag 1 september 2008 22:29 schreef TC03 het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die vindt dat je onzin uitkraamt.quote:
Tuurlijk is van den Herik belangrijk geweest maar je ken toch niet ontkennen dat het de laatste jaren slecht ging onder zijn beleid. Als dan ook nog dat nieuws van die 12% uitlekt dan is er gewoon geen houden meer aan. Het is jammer dat hij dat zelf niet heeft ingezien of dat zijn ego te groot was waardoor hij op deze manier vertrokken is.quote:Op maandag 1 september 2008 23:11 schreef Superfast het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens hij had de eindverantwoording en teveel vertrouwen gegeven aan bovengenoemden waardoor Feyenoord financieel in zwaar weer is gekomen , echter ben ik wel van mening dat hij ook superveel goede beslissingen heeft genomen voor Feyenoord .
Een keer Feyenoord van een naderend faillisement gered en een keer ze bijna failliet gemaakt terecht dat die daarop afgerekend werd maar er zitten ook 15 jaren tussen waarin die een hoop voor Feyenoord betekend heeft dus compleet afzeiken en met de dood bedreigen gaat m.i.z. te ver
Ik ga nog niet eens beginnen met aan hem uit te leggen waarom de talent pool geen leningsysteem is, want als hij dat nu nog niet snapt, dan snapt hij het nooit.quote:Op maandag 1 september 2008 23:20 schreef Juk het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die vindt dat je onzin uitkraamt.
Je onderbouwing is net zo sterk beargumenteerd als het wanbeleid op transfergebied bij Feyenoordquote:Op maandag 1 september 2008 23:20 schreef Juk het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die vindt dat je onzin uitkraamt.
Het is geen lening maar een investering, wat nou als de investeerders tussentijd hun "aandeel"verkopen?quote:Op maandag 1 september 2008 23:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ga nog niet eens beginnen met aan hem uit te leggen waarom de talent pool geen leningsysteem is, want als hij dat nu nog niet snapt, dan snapt hij het nooit.
Je kijkt echt te veel naar die Derksten, hoe weet je nou dat elke speler het zelfde trainingsschema heb? Er zal heus wel verschil in zitten hoor...quote:Op maandag 1 september 2008 23:35 schreef Superfast het volgende:
[..]
Je onderbouwing is net zo sterk beargumenteerd als het wanbeleid op transfergebied bij Feyenoord![]()
Straks worden we weer 7e en dan heeft PB het allemaal weer gedaan en zijn we weer een (teleurstellend) seizoen verder.
Ik zou je gelijk moeten geven als het Feyenoord sportief voor de wind ging maar dat is dus niet zo.
Als jij in Hofland een sterke verdediger ziet vind ik dat prima maar dan moet je mij niet betichten van het typen van onzin.
Landzaad met zijn salaris een "speler voor de breedte" ?![]()
Verbeek die met zijn obsessieve fitness mentaliteit niet kan begrijpen dat een speler van 34 een ander trainingsschema nodig heeft dan een van 20?
Loovens nu bij Celtic , v Persie bij Arsenal , Lazovic bij de lampies slagen daar wel dus constateren dat Feyenoord niet goed met zijn talenten omgaat is niet zozeer een mening als wel een constatering van een feit ongeacht welke drogredenen hier volgens jou aan vooraf zijn gegaan.
Nee hoor droom jij maar lekker verder , aan het einde van komend seizoen zullen we wel zien wie in deze discussie het bij het rechte eind heeft.
Ja, wat dan? Dan gaan de eventuele opbrengsten naar degene die het aandeel koopt. Feyenoord heeft het geld al gehad en heeft geen verplichting om iets terug te betalen.quote:Op maandag 1 september 2008 23:38 schreef Superfast het volgende:
[..]
Het is geen lening maar een investering, wat nou als de investeerders tussentijd hun "aandeel"verkopen?
Er is een aandeel van de transferrechten verkocht. Geen transfer = geen opbrengsten voor de investeerders. Feyenoord hoeft niets 'terug' te betalen, want er is geen geld geleend. Er zijn alleen transferrechten verkocht.quote:Jij denkt dat er wat mensen met een rood/wit hart geld in de club storten zonder daar ooit iets van terug te willen zien.
Als dit het geval was was het een gift en geen investering.
Hoe kom je erbij dat hij het niet begrijpt... Kijk naar Sibon, die zit nu in de nadagen van zijn carriere en speelt uitstekend.quote:Op maandag 1 september 2008 23:35 schreef Superfast het volgende:
Verbeek die met zijn obsessieve fitness mentaliteit niet kan begrijpen dat een speler van 34 een ander trainingsschema nodig heeft dan een van 20?
Je hebt het hier over dingen die jaren geleden speelden. Wat voor nut het heeft om het daar nu nog over te hebben? Ik zie het niet...quote:Loovens nu bij Celtic , v Persie bij Arsenal , Lazovic bij de lampies slagen daar wel dus constateren dat Feyenoord niet goed met zijn talenten omgaat is niet zozeer een mening als wel een constatering van een feit ongeacht welke drogredenen hier volgens jou aan vooraf zijn gegaan
Het probleem is dus dat je transferrechten niet kunt verkopen maar dat gedeelte snap jij nog steeds niet hé?quote:Op maandag 1 september 2008 23:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, wat dan? Dan gaan de eventuele opbrengsten naar degene die het aandeel koopt. Feyenoord heeft het geld al gehad en heeft geen verplichting om iets terug te betalen.
[..]
Er is een aandeel van de transferrechten verkocht. Geen transfer = geen opbrengsten voor de investeerders. Feyenoord hoeft niets 'terug' te betalen, want er is geen geld geleend. Er zijn alleen transferrechten verkocht.
Lazovic heeft het overal waargemaakt d.w.z. doelpunten gemaakt BEHALVE bij Feyenoord.quote:Op maandag 1 september 2008 23:41 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Je kijkt echt te veel naar die Derksten, hoe weet je nou dat elke speler het zelfde trainingsschema heb? Er zal heus wel verschil in zitten hoor...
En Lazovic had eerst Vitesse als tussenstap nodig en had de pech 2 goede spitsen voor zich te hebben bij Feyenoord...
Oh, dus bij PSV is hij onvervangbaar, vaste waarde?quote:Op maandag 1 september 2008 23:51 schreef Superfast het volgende:
[..]
Lazovic heeft het overal waargemaakt d.w.z. doelpunten gemaakt BEHALVE bij Feyenoord.
Omdat de geschiedenis zich herhaald maar jij denkt dat je het begrepen hebt terwijl je diep in je rood-witte hart wel weet dat we op deze manier en met dit transferbeleid de laatste strohalm om opnieuw bij de top aan te haken door de vingers laten glippen...........daarom dusquote:Op maandag 1 september 2008 23:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt het hier over dingen die jaren geleden speelden. Wat voor nut het heeft om het daar nu nog over te hebben? Ik zie het niet...
Bij Leverkusen heb die het ook waargemaakt?quote:Op maandag 1 september 2008 23:51 schreef Superfast het volgende:
[..]
Lazovic heeft het overal waargemaakt d.w.z. doelpunten gemaakt BEHALVE bij Feyenoord.
Iedere debiel zag toch aankomen dat Kuyt en Kaloe (en zeker een van beiden) zou vertrekken naar een topclub?(Er was al volop interesse toen Lazovic nog gewoon bij Feyenoord zat)
Waarom zijn er dan met name bij de oude spelers zoveel blessures als ze aangepast trainen?
Makaay op de OS is bekend maar de rest?
Iemand had het net over Milan , daar spelen of speelden tich dertigers die zelden tot nooit geblesseerd waren terwijl ze toch wekelijks in de basis speelden
Hij is gewoon basisspeler , of heb jij het over een andere Lazovic?quote:Op maandag 1 september 2008 23:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Oh, dus bij PSV is hij onvervangbaar, vaste waarde?
Dacht het effe niet.
Ja. Wat veel.quote:Op maandag 1 september 2008 23:58 schreef Superfast het volgende:
[..]
Hij is gewoon basisspeler , of heb jij het over een andere Lazovic?
Onvervangbaar is geen enkele speler , statistieken laten zien dat je wederom uit je nek aan het lullen bent.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Danko_Lazovi%C4%87
31 wedstrijden 11 goals bij PSV verleden jaar
Ja waar is de rest?quote:Op maandag 1 september 2008 23:57 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Bij Leverkusen heb die het ook waargemaakt?![]()
Dat valt ook wel mee met die dertigers, Tomasson liep een blesseure op in een interland, Makaay op de OS en voor de rest?
Wow, wat een superspits!quote:Op maandag 1 september 2008 23:58 schreef Superfast het volgende:
31 wedstrijden 11 goals
Toch een stuk meer als Molsquote:
Hofland is 29 dus is alleen Lucius de andere dertiger.quote:
seizoen club wedstrijden doelpuntenquote:Op maandag 1 september 2008 23:51 schreef Superfast het volgende:
[..]
Bij Feyenoord heeft hij niet willen wachten op het vertrek van K2, hij wilde zelf weg (en begrijpelijk als je amper speelt).quote:Iedere debiel zag toch aankomen dat Kuyt en Kaloe (en zeker een van beiden) zou vertrekken naar een topclub?(Er was al volop interesse toen Lazovic nog gewoon bij Feyenoord zat)
Noem ze is dan?quote:Waarom zijn er dan met name bij de oude spelers zoveel blessures als ze aangepast trainen?
Zie hierboven.quote:Makaay op de OS is bekend maar de rest?
Iemand had het net over Milan , daar spelen of speelden tich dertigers die zelden tot nooit geblesseerd waren terwijl ze toch wekelijks in de basis speelden
De bron daarvan zagt me niets, en daarnaast, is het al vaker het geval geweest dat een deel van de transferrechten (een minderheidsdeel, en daar gaat het hier over), niet bij de club ligt waar de speler onder contract staat. Zie ook het geld wat Feyenoord kreeg voor de transfer van Evander Sno, en het geld wat Ajax kreeg voor de transfer van Van der Vaart.quote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Superfast het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat je transferrechten niet kunt verkopen maar dat gedeelte snap jij nog steeds niet hé?
Ik heb weer een linkje voor je.
Ben benieuwd of je het nu weer kunt gebruiken om dingen uit hun context te trekken of dat je een keer met een inhoudelijke reactie gaat komen.
http://www.volkskrant.nl/(...)emt_risico_met_fonds
En dan met name dit stukje:![]()
De transferrechten van een speler zijn niet overdraagbaar, ook niet aan een fonds.’
Alleen probeer dat die jongen is wijs te maken, opzeker dat hij niet gaat verlengenquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hoe nu verder met de Guzman?Zijn contract loopt nog tot 2010?Dan moet hij verlengen want veel geld krijg je niet meer voor 'm.Ik vind ook dat hij nog niet klaar is voor een stapje hoger.
Ik heb je andere link elke keer gequote en niks uit zijn context getrokken. Jij deed het later af als zijnde een oud stuk uit 2006. Link het dan niet...quote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Superfast het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat je transferrechten niet kunt verkopen maar dat gedeelte snap jij nog steeds niet hé?
Ik heb weer een linkje voor je.
Ben benieuwd of je het nu weer kunt gebruiken om dingen uit hun context te trekken of dat je een keer met een inhoudelijke reactie gaat komen.
http://www.volkskrant.nl/(...)emt_risico_met_fonds
En dan met name dit stukje:![]()
De transferrechten van een speler zijn niet overdraagbaar, ook niet aan een fonds.’
MIsschien kan hij met een goede eerste seizoenshelft in de winterstop verkassen? Anders zouden ze eens zeer goed met hem moeten onderhandelen want anders maken ze hun eerste grote fout, die ze zelf grotendeels tegen hadden kunnen houden.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:07 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Alleen probeer dat die jongen is wijs te maken, opzeker dat hij niet gaat verlengen
Jouw ongelijk zie ik straks in april/mei wel weer bevestigd worden.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:12 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik heb je andere link elke keer gequote en niks uit zijn context getrokken. Jij deed het later af als zijnde een oud stuk uit 2006. Link het dan niet...
Als ik je zometeen met de feiten uit dit stuk om de oren sla, wat ga je dan zeggen? "Het is een stukje uit de volkskrant en die neem je toch niet serieus" ?
Man schei toch uit. Je graaft jezelf steeds dieper in. Je spreekt jezelf continu tegen. Hoe kunnen wij je nou serieus blijven nemen?
In december is er ook nog een transfer periodequote:Op dinsdag 2 september 2008 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus hier moeten jullie het mee doen.
Ik verwacht toch weer dat het een lastig verhaal wordt voor Feyenoord dit seizoen.
om degradatie te voorkomen? jazekerquote:Op dinsdag 2 september 2008 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus hier moeten jullie het mee doen.
Ik verwacht toch weer dat het een lastig verhaal wordt voor Feyenoord dit seizoen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:36 schreef gitaarsnaar het volgende:
http://www.frfc1908.nl/index.php
bejaardenpoule
quote:Feyenoord start 'bejaardenpoule'
Feyenoord heeft bij monde van Chris Woerts een nieuw plan gelanceerd om geld binnen te halen, wat vervolgens over de balk gesmeten kan worden.In deze zogeheten ‘Bejaardenpoule’ kunnen investeerders hun geld investeren in spelers die geen cent meer op zullen brengen. De investeerders zullen een deel van de AOW van de spelers in deze ‘bejaardenpoule’ opstrijken. Het aantrekken van Rob van Dijk, die de pensioensgerechtige leeftijd bijna heeft bereikt, is een goed voorbeeld van de ingeslagen weg.
Woerts: “Met dit plan doen we iets wat nog geen enkele club eerder heeft gedaan. We gaan verder op de ingeslagen weg om onze supporters een poot uit te draaien en ze er niks voor terug te geven. We spelen vooral in op het gevoel van de Feyenoordsupporters. We laten ze grof geld betalen voor shirtjes, aandelen kopen en hun zuurverdiende geld besteden aan prullaria met een Feyenoordlogo erop.
Het idee dat kapitaal op het veld moet staan is al lang achterhaald in onze ogen. Feyenoord besteed het geld liever aan een nieuwe kleedkamer, spandoeken aan het stadion en andere zaken waar we zeker van zijn dat ze niet bij zullen dragen aan het winnen van prijzen.”
Woerts vertelde tevens genoten te hebben van de aanhoudende hoop bij supporters op nieuwe aankopen. “Die mensen kunnen zich beter druk gaan maken over het afsluiten van een nieuw te lanceren Feyenoordmagazine. Zonder een abonnement op dit blad ben je namelijk geen echte Feyenoorder. Welke supporter heeft er nu geen ¤79.95 per jaar voor over om te lezen over het vernieuwde menu in het sponsorhome, de nieuwe auto van Onno Jacobs en de vakantie op de Malediven van Peter Bosz? Overigens krijgen supporters met de speciale jubileumkaart dit magazine voor slechts ¤95,95 dat is een nadeel van maar liefst 20 Euro, BESTEL NU!
redelijk elftal jah maar over 2 jaar zijn makaay tomasson landzaat en gio weg en is er geen geld om deze spelers te vervangen. Ik snap er nog steeds niets van wat feyenoord nou wil over 2 jaar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:37 schreef Grulez het volgende:
Op Timmer, Hofland en de RB na een heel aardig elftal, maar ook dan niet buitengewoon.
------------------Timmer
Lucius-----Vlaar----Hofland---De Cler
Landzaat------El Ahmadi-----------Gio
----------------De Guzman
---------Tomasson-----Makaay
Wijnaldum, Erasmus, Bruins en Fer
Mark my words Feyenoord gaat het niet redden tegen Kalmar FF .quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:14 schreef Fetai het volgende:
Met Feyenoord komt het altijd goed. Doe eens positief![]()
Ik kijk uit naar de UEFA cup wedstrijden, die competitie zal PSV toch wel weer winnen
Doe niet zo zielig. Niet iedereen in de Kuip heeft dezelfde mening over bepaalde zaken omtrent de handel en wandel van de club. En had je het nieuws een beetje in de gaten gehouden, dan had je zelf kunnen weten hoe Feijenoord er nu financieel voorstaat.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:11 schreef Superfast het volgende:
Ik begin me serieus af te vragen of je weleens in de Kuip geweest bent om zo te horen wat er onder de echte supporters speelt. Vanuit je luie stoel beetje teletekst-supporter uithangen en dan je oordeel vormen is verdomd makkelijk maar als je geen kennis van zaken hebt moet je gewoon beter niet op een forum de internet-held gaan uithangen.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:39 schreef Keltie het volgende:
Kreeg ik toch zomaar een PM van jorienvdherik, gisteren om 15.14...
Dacht dat die gup gebanned was?
quote:verdedig bosz lekker joh
het gaat niks worden met feyenoord, zal nooit wat worden ook.
alles van bosz goedpraten wat een lacher
quote:
quote:wat nou gelijk ?
Mon 1 September 2008 15:14u door jorienvdherik
wat nou danny buijs heeft gelijk
hoop dat buijs zijn poten breekt
quote:Re: wat nou gelijk ?
Verzonden: 2 September 2008 07u37 Aan: jorienvdherik
Ik hoop dat jij je nek breekt.
Jankende pleurisdebiel.
Bron: Algemeen Dagbladquote:De "nieuwe" Kuip
WK voetbal of de Olympische Spelen in Rotterdam of niet: die nieuwe Kuip moet er komen op Rotterdam- zuid.Voor het stadion van Feyenoord heeft de gemeente Rotterdam nog drie plaatsen in beeld, waarbij de optie van het ‘Maasstadion’ een opvallende is.
Behalve sportcomplex Varkenoord, op steenworp afstand van de huidige Kuip, wordt nu ook de Nieuwe Maas als mogelijke plek genoemd. De basis van het immense bouwwerk moet daar komen te rusten op de zuidelijke rivieroever en de westelijke ‘kop’ van het Eiland van Brienenoord, dat hierdoor een flink stuk kleiner wordt.
De nieuwe Kuip maakt deel uit van de plannen voor de herinrichting van een flink stuk van Rotterdam-zuid, grofweg van de Van Brienenoordbrug tot de spoorlijn Rotterdam-Dordrecht. De gemeente Rotterdam presenteert vanmiddag drie varianten, waarbij het toekomstige stadion telkens een andere plek heeft. De andere plaatsen zijn op het land, tegenover de huidige Kuip op Varkenoord.
Ook alle andere onderdelen van dit omvangrijke project - kosten enkele miljarden euro’s - zijn nog variabel. Zo zijn er verschillende plekken voor de kunstijsbaan van vierhonderd meter, die ook in dit gebied moet komen. Verder wordt de Topsporthal naast de Kuip uitgebreid en liggen er ‘claims’ van amateurvoetbalclubs, honk- en softbal.
Feyenoord liet eerder al weten meer ruimte te willen rond de nieuwe Kuip. Daarbij denkt de voetbalclub aan trainingsvelden en commerciële zaken zoals een winkelcentrum, restaurants, een bioscoop en zelfs een casino. In het Feyenoord Jubileumboek werd al een optie getoond van een trainingscomplex met maar liefst veertien velden en een hal.
Behalve het Feyenoord-bolwerk moet de nieuwe Kuip het finalestadion worden in 2018, mits Nederland en België het WK voetbal binnenhalen. Tien jaar later, als wordt gemikt op de Olympische Spelen, kan het wederom dienst doen als nationale sportarena. Uniek is dat voor deze evenementen een ‘extra’ ring op het complex kan worden gezet, zodat het kan groeien van bijvoorbeeld 80.000 naar 100.000 toeschouwers.
Het oude Clara-ziekenhuis krijgt een tweede leven: hier kan een onderwijsinstelling haar intrek nemen. Groen en amateurvoetbalvelden krijgen eveneens een plekje. Wél zal het aantal clubs in dit gebied afnemen én wordt overgeschakeld van natuur- op kunstgras.
Voor de bouw van de nieuwe Kuip zal ook een flinke ingreep voor het (openbaar) vervoer nodig zijn. Er moet een nieuw intercity-station van de NS komen. Verder wordt gedacht aan doortrekken van de metrolijn vanaf station Zuidplein naar de nieuwe Kuip, waarna de verbinding onder de Nieuwe Maas in een tunnel zal doorlopen naar halte Kralingse Zoom.
Voor de duizenden auto’s zijn (ondergrondse) parkeergarages nodig. Ook is de mogelijkheid van de bouw van een stadsbrug tussen Feijenoord en Kralingen weer naar voren geschoven. De drie varianten die de Rotterdamse wethouder Lucas Bolsius van onder meer sport en projectleider Jan Geuskens vanmiddag presenteren, worden de komende maanden voorgelegd aan de betrokken partijen. In december wordt de knoop doorgehakt over de definitieve plek van de nieuwe Kuip.
ja jezus Roda vloog er in 2002 ook uit tegen Italianen. Wij wonnen van Italianen. Oftewel een ruk vergelijking.quote:Op dinsdag 2 september 2008 05:18 schreef Superfast het volgende:
[..]
Mark my words Feyenoord gaat het niet redden tegen Kalmar FF .
Kwa naam en faam stelt dat Kalmar natuurlijk niets voor maar in de Zweedse competitie staan ze er keurig voor.
Vorig jaar Heerenveen gezien ? Die vlogen er ook gewoon uit tegen een Zweedse tegenstander.
Wat knullig weerquote:'Feyenoord weigerde miljoenenbod op De Guzman'
Volgens De Telegraaf heeft Feyenoord vorige week geweigerd een bod van tien miljoen euro van Manchester City op Jonathan De Guzman te accepteren.
De Rotterdammers zouden erop hebben gerekend dat 'The Citizens' in het resterende deel van de transferperiode nog met een hoger bod zouden komen. Dat hogere bod bleef echter uit, waardoor De Guzman gewoon bij Feyenoord blijft.
Voorlopig zal de Stadionclub het echter zonder De Guzman, wiens contract medio 2010 afloopt, moeten doen. De jeugdinternational is door de tuchtcommissie van de KNVB voor vier duels geschorst naar aanleiding van het uitdelen van een elleboogstoot aan Kwame Quansah (Heracles Almelo).
Ik gaf ook een reactie van soortgelijk kaliber.quote:
Moeeeeeehquote:Op dinsdag 2 september 2008 07:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tyfus beleid. Bosz heeft een hoop uit te leggen
ik niet.quote:
ik was al tevreden geweest met 5miljoen, dat is tenslotte al 1 mln meer dan van persie. pure winstquote:
Nee, zal wel weer niet neequote:Op dinsdag 2 september 2008 08:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik gaf ook een reactie van soortgelijk kaliber.
[..]
Moeeeeeeh![]()
[..]
ik niet.
Helden dat we zijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik gaf ook een reactie van soortgelijk kaliber.
Want?quote:[..]
Moeeeeeeh![]()
[..]
ik niet.
quote:Verbouwing Feyenoord gaat 2e fase in
Nadat de kleedkamer verbouwd is, er een groot krachthonk is gebouwd en enkele andere faciliteiten drastisch zijn veranderd start Feyenoord nu een nieuwe fase van de verbouwing.
Het betreft een verbouwing die optioneel was en na de transferperiode geiniteerd kon worden, door falende transfers is Feyenoord nu genoodzaakt deze verbouwing in gang te zetten.
De 2e fase van de verbouwing houdt in dat alle trappen in de Kuip voorzien worden van het volgende apparaat:
In de wandelgangen gaat het gerucht dat deze extra voorziening momenteel alleen gebruikt zal gaan worden door de heer van Dijk, maar dat in de toekomst ook Timmer, Landzaat, Makaay, van Bronckhorst Hofland, Tomasson en De Cler ook veelvuldig gebruik willen gaan maken van de zogenaamde 'stairlift'.
Neuh, ik denk niet dat 10 miljoen het max zou zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Want?
Puur met het oog op het aflopende contract denk ik dat dit de max is?
Want? Contract aflopen -> Minder waarde of zie ik dat vekeerd?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, ik denk niet dat 10 miljoen het max zou zijn.
Bij een topclub zou ik denken dat ze min of meer zeker wisten dat De Guzman bij zou gaan tekenen, bij Feyenoord verwacht ik dat ie dat niet doet en over een jaartje voor 4 miljoen de deur uitloopt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Want? Contract aflopen -> Minder waarde of zie ik dat vekeerd?
Ieder contract een eenzijdige optie voor 3/4 jaar erin, dan voorkom je dit gezeik?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:07 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Bij een topclub zou ik denken dat ze min of meer zeker wisten dat De Guzman bij zou gaan tekenen, bij Feyenoord verwacht ik dat ie dat niet doet en over een jaartje voor 4 miljoen de deur uitloopt.
Je maakt jezelf gewoon ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:13 schreef Happel het volgende:
Ik laat me weer gaan...ga wel werken en hier niet meer posten vandaag. Niet goed voor mijn gezondheid.
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je maakt jezelf gewoon ongeloofwaardig.
Dat ligt er natuurlijk aan...quote:
quote:Lucius en Slory doen wedstrijdritme op
De blessureboeg van Feyenoord stroomt langzaam een beetje leeg. Theo Lucius en Andwele Slory zijn inmiddels weer fit en deden maandag mee in de competitiewedstrijd van Jong Feyenoord tegen het beloftenelftal van AZ (3-1).
Beide spelers begonnen in de basis en werden, volgens afspraak, na 45 minuten naar de kant gehaald. Ook aanwinst Kermit Erasmus deed wat wedstrijdritme op. De aanvaller kwam na de rust in het veld voor Slory. Als de drie spelers geen terugslag krijgen, kunnen ze over anderhalve week mogelijk weer tot de selectie van Feyenoord behoren voor de competitiewedstrijd tegen promovendus FC Volendam.
Als hij nog een contract voor een jaar af 3 had ja.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:49 schreef RedGuy het volgende:
En dat De Guzman niet verkocht is voor 10 miljoen vind ik ook klasse, die jongen is, mits in vorm en niet zoals zondag, veel meer waard. Ik heb er vertrouwen in dat de technische staf het weer voor elkaar krijgt in het hoofd van De Guzman.
Nou, De Guzman is niet onmisbaar met spelers als Bruins en Wijnalbum, die ook op zijn positie kunnen spelen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:54 schreef pfaf het volgende:
En dan ben je De Guzman kwijt en 10 miljoen rijker. En dan... ? Een vergelijkbare speler zal toch niet komen.
Zo loopt Ajax ook al 4 jaar lang de titel mis.
wou zeggen. Met die 7,5 die overblijft (2,5 naar die talentpool) kan je achterin van alles dichtbouwen en voorin 1 mannetje met lengte erbij halenquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou, De Guzman is niet onmisbaar met spelers als Bruins en Wijnalbum, die ook op zijn positie kunnen spelen.
Nee, je kunt niets meer halen, het is 1 september.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wou zeggen. Met die 7,5 die overblijft (2,5 naar die talentpool) kan je achterin van alles dichtbouwen en voorin 1 mannetje met lengte erbij halen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
Denk niet dat Feyenoord er nog bovenop komt. Veel dertigers met een hoog salaris. En ja die kan je moeilijk verkopen. Daarnaast is er geen geld voor jonge spelers, en worden alleen oude rotten aangetrokken.
Over 5 jaar: Feyenoord-> Jupiler league? (in stadion voor 100.000 mensen)
Transfervrije spelers nog.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, je kunt niets meer halen, het is 1 september.
Goede argumenten!quote:
Waarom zou je onzin met argumenten onder tafel willen vegen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Goede argumenten!![]()
Denk gewoon niet dat de gemeente Rotterdam zo gek is als Arnhem. Steeds maar weer met geld over de brug komen
Duh. Heb het erover als ze die Armzwaaier uit Canada vorige week verkocht hadden toen City kwam!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, je kunt niets meer halen, het is 1 september.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:20 schreef RedGuy het volgende:
10 miljoen is niet cashen voor het grootste, al een jaar of 2 stilstaande in zijn ontwikkeling, talent in Nederland! [ afbeelding ].
Volgens mij heeft Feyenoord geen enkele euro schuld bij de gemeente.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Goede argumenten!![]()
Denk gewoon niet dat de gemeente Rotterdam zo gek is als Arnhem. Steeds maar weer met geld over de brug komen
Jij kan blijkbaar niet eens argumenten bedenkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom zou je onzin met argumenten onder tafel willen vegen?
Tijd om maar eens richting een ander topic te hoppen, nietwaar?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jij kan blijkbaar niet eens argumenten bedenken![]()
Maargoed. Als ik Feyenoord supporter zou zijn zou ik absoluut niet tevreden zijn.
En als fan van het Nederlandse voetbal ben ik ook niet tevreden, aangezien dit niet goed is voor de internationale status van onze ('top'-)clubteams
Dat niet, maar als Feyenoord niet aan geld komt of moeilijker, zullen ze toch echt meer uit de eigen jeugd moeten halen, en wat minder van Bronckhorst's, Makaay's etc die een godsvermogen aan salaris kosten. En dan hopen dat je met talentvolle spelers weer omhoog kunt kijken met je uitgaven. Zoals Groningen en Heerenveen doen bv.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Feyenoord geen enkele euro schuld bij de gemeente.
Joh, je hele post klopt van geen kant.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jij kan blijkbaar niet eens argumenten bedenken![]()
Voetballend is de selectie wel in balans, maar financieel gezien totaal niet. 8 dertigers met dure contracten zonder enige vorm van restwaarde, en dan daarachter komen Greene, Buijs en Hofland - waarvan je Buijs sowieso niet meer verkoopt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Joh, je hele post klopt van geen kant.
Veel dertigers? Valt mee, selectie is, vrjiwel, in balans.
Jonge spelers? Geld genoeg voor jonge spelers, echter niet voor jonge spelers die direct een versterking zijn. Daar heeft geen 1 Nederlandse club geld voor. Het bedrag wat ajax voor Sulejmani heeft neergelegd is te absurd voor woorden, maar past wel bij ajax. Scouten op jeugdtournooien heeft geen zin voor NL Clubs aangezien die al te duur en te bekend zijn.
Feijenoord moet lekker gaan opleiden, dat proces duurt even maar er komt een leuke lichting aan. Verder moet Nederland het toch hebben van gasten die door buitenlandse clubs "afgeschreven" zijn. Dat is bij ajax, Feijenoord, psv, az en noem maar op zo.
quote:Reactie in enkel Hofland
ROTTERDAM - De beoogde rentree van Kevin Hofland bij Jong Feyenoord is uitgesteld vanwege een reactie in zijn enkel. De verdediger zou gisteravond zijn vorm peilen in de wedstrijd tegen Jong AZ, maar verscheen niet op het veld.
Hofland speelde vorige week wel een helft met het beloftenelftal van de Rotterdamse club tegen Jong Ajax. De verdediger hoopt nu volgende week zijn rentree te maken tegen Jong Volendam.
telegraaf
Bij Feyenoord zeker. PSV hmm weet zo niet wie. En Ajax, Gabri, Oleguer.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Joh, je hele post klopt van geen kant.
Veel dertigers? Valt mee, selectie is, vrjiwel, in balans.
Jonge spelers? Geld genoeg voor jonge spelers, echter niet voor jonge spelers die direct een versterking zijn. Daar heeft geen 1 Nederlandse club geld voor. Het bedrag wat ajax voor Sulejmani heeft neergelegd is te absurd voor woorden, maar past wel bij ajax. Scouten op jeugdtournooien heeft geen zin voor NL Clubs aangezien die al te duur en te bekend zijn.
Feijenoord moet lekker gaan opleiden, dat proces duurt even maar er komt een leuke lichting aan. Verder moet Nederland het toch hebben van gasten die door buitenlandse clubs "afgeschreven" zijn. Dat is bij ajax, Feijenoord, psv, az en noem maar op zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |