banmeld topic natuurlijkquote:
dat weet ik niet, daarom ging er F5enquote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Staat acinonyx ofzo er al dan
Ja, daarom vraag ik het ookquote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat weet ik niet, daarom ging er F5en
blijkbaar word de SC niet in de gaten gehouden of zoquote:Op maandag 1 september 2008 21:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik het ook
quote:Op maandag 1 september 2008 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hilary Duffy
Nee, mods zijn rond deze tijd vaak niet echt actief in KLB, dus hopelijk voor jou missen ze het hele gesprekquote:Op maandag 1 september 2008 21:55 schreef Acinonyx het volgende:
hmmmm ik heb mezelf gered met een spoiler
kut daar gaan mn Notes, maar geef toe het was toch een goeie goatsequote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, mods zijn rond deze tijd vaak niet echt actief in KLB, dus hopelijk voor jou missen ze het hele gesprek
Ja, maar je neemt wel veel risicoquote:Op maandag 1 september 2008 21:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
kut daar gaan mn Notes, maar geef toe het was toch een goeie goatse
ik ben er tochquote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef Het_hupt het volgende:
Ik mis een aantal vaste baggeraars hier
jah das waar, deze was beetje riskantquote:Op maandag 1 september 2008 22:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar je neemt wel veel risico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]En photoshop je yvonne likkend eronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
NO WAYquote:
Hey Dirkh,quote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NO WAYWTF happened
Ik weet nog goed dat ie mod werd in KLB en dat de meeste een hekel aan hem hadden.
Goed ideequote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En photoshop je yvonne likkend eronder?
quote:
dr gaan nog meer modjes sneuvelenquote:
WAAAAAAAAAAAAT? Nee, dat is niet tof.quote:
Ik denk dat Jordeeeh een kans verdient, en AFCAJos is ook een goede naar mijn mening, uiteraard kan Reetveter 's nachts een goede taak als mod vervullenquote:Op maandag 1 september 2008 22:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jonge .. ze zoeken vervaning .. maar niemand wil klb modden .. ik denk dat ik het maar moet doen ..
Maar hoezo hij danquote:Op maandag 1 september 2008 22:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dr gaan nog meer modjes sneuvelen
Ohjee. Dat gaat wat worden!quote:
Het is een hijquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Acinonyx het volgende:
agossie, kunnen we Bio plagen zonder dat hij (zij ?) serieus terug kan plagen, hij (zij ? het ?) heeft immers geen power meer
hijquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Acinonyx het volgende:
agossie, kunnen we Bio plagen zonder dat hij (zij ?) serieus terug kan plagen, hij (zij ? het ?) heeft immers geen power meer
Nee, je moet een kut user zijn om cool te zijn. Weg jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Laten we een Bio rouw topic houden!quote:Op maandag 1 september 2008 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
Hmmzz, jammer dat Bio op zwart gaat.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, je moet een kut user zijn om cool te zijn. Weg jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BT WIL JE IETS LIEFS VOOR ME DOEN ?quote:
Awwwquote:
de KLB SC gaat dr aanquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil KLB gerust modden![]()
[..]
Ohjee. Dat gaat wat worden!
Mooie gitaar.quote:Op maandag 1 september 2008 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahaha. Ja, dan ben je eindelijk echt die moderatorquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil KLB gerust modden![]()
[..]
Ohjee. Dat gaat wat worden!
quote:
wil je me een plezier doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
De meeste vrouwen houden er niet van nee, nog nooit meegemaakt?
Ik heb er zelf niet zoveel problemen mee, als je iemand er een plezier mee doetals ik geil genoeg ben vind ik het toch wel prima haha
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |