Maken beide wel een stabiele indruk, maar hij vind haar niet leuk, denk ik.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:15 schreef Marieke_B het volgende:
Barco en Fiona
Die zijn wel aan elkaar gewaagd denk ik..
zeker.. de naam Zeurlene omschreef der perfectquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Om te zien misschien maar die was ook ontevreden en arrogant toch?
Gaat er iemand knallen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:22 schreef avonne het volgende:
"ik sweer het je... ik sweer het je... ik sweer het je ... ik sweer het je"
Ja, zeker weten. 100%
Uiterlijk wel, en dat wist ze helaas donders best....quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:23 schreef Desii het volgende:
[..]
zeker.. de naam Zeurlene omschreef der perfect
Maar ik vond haar wel een mooi meisje
Die Ribas vind ik echt verschrikkelijk. Ik ben bang dat we die nog 13 weken moeten verdragen....quote:
Tsja die sukkel heeft natuurlijk in de gaten dat zijn 'een vrouw moet haar plaats weten' niet gaat werken en begint nu al te piepen over 'zij is gevaarlijke' en 'de sterken' moeten weg.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Maken beide wel een stabiele indruk, maar hij vind haar niet leuk, denk ik.
Die Ribas is gewoon debiel, zeg, wat een bange kikker, zeg. Dennis all over. RUUD, DIE TEIL IS ECHT NODIG !
Joost en Barko lijken me wel slim
Idd, in dat geval, Ribas is cwl, een beetje rustig, komt niet veel uit, is saai....quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Die Ribas vind ik echt verschrikkelijk. Ik ben bang dat we die nog 13 weken moeten verdragen....
...roger...roger....quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, in dat geval, Ribas is cwl, een beetje rustig, komt niet veel uit, is saai....![]()
[paramodus]*Ze lezen mee.[/paramodus]
Ik denk dat het nu wel een goed moment is dat één van de dames onthult dat ze NK kickboxen is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tsja die sukkel heeft natuurlijk in de gaten dat zijn 'een vrouw moet haar plaats weten' niet gaat werken en begint nu al te piepen over 'zij is gevaarlijke' en 'de sterken' moeten weg.
Sweretje kan er ook niets aan doen, hij kan er niet mee omgaan....quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:46 schreef avonne het volgende:
[..]
...roger...roger....
Die KutFlens heeft gewoon de pik op Ribas. Zó zielig![]()
ik noem hem vanaf nu wel Sweretje
kijk nog eens? als 't goed is, staatie er nuquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:56 schreef Desii het volgende:
[..]
eerste hulp nodig![]()
ik zie alleen een rood kruisje
die youtube link vond ik goed verstaanbaar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:28 schreef Suikeroom het volgende:
kan Juf Judith ze geen spraakles komen geven? IK VERSTA ER GEEN ZAK VAN!!!!!!
Dit kwam ná de reklame, Ribas probleem met Fionaquote:Op dinsdag 2 september 2008 03:02 schreef Morwen het volgende:
Dus wat ik zo begrijp werd het na de reclame wèl interessant. Fuck weer 3 minuten toptv gemist
Hi, moet het nog ff uitvogelen hierquote:Op dinsdag 2 september 2008 03:50 schreef Morwen het volgende:
Thanx, prospera, had je elders al gelezen
Ja, elke dag een versequote:Op dinsdag 2 september 2008 06:43 schreef Lobasca het volgende:
Is dit de COS? Ik snap er geen hol meer van.
Dit is volgens mij elke dag een nieuwe uitzending van de dag.quote:Op dinsdag 2 september 2008 06:43 schreef Lobasca het volgende:
Is dit de COS? Ik snap er geen hol meer van.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dit is volgens mij elke dag een nieuwe uitzending van de dag.
Er is een uitzending; er wordt op gereageerd en de volgende dag
heb je weer een nieuwe uitzending.
Ben met je eens dat ik ook een COS mis, die gewoon doorgaat, zonder de uitzendingen.
Maar we hebben geen streams.
Wel ff wennen wat je waar zet.
Zoals Snetje zegt:
[ afbeelding ]
Ik mis het ook. Maar ook al had Gert de faq niet gelezen, ik geef hem wel gelijk in de keuze voor 'de uitzending van', want we zouden COU's toch nooit vol krijgen tenzij met offtopic geklets.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dit is volgens mij elke dag een nieuwe uitzending van de dag.
Er is een uitzending; er wordt op gereageerd en de volgende dag
heb je weer een nieuwe uitzending.
Ben met je eens dat ik ook een COS mis, die gewoon doorgaat, zonder de uitzendingen.
Maar we hebben geen streams.
Wel ff wennen wat je waar zet.
Wie is zij ook alweer?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:32 schreef Marrije het volgende:
Ik zit net de aflevering van gisteren te kijken.
Whehe, het was een grap van Kimberly, nou, pay back dan maar.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Laten we hopen dat er gauw weer iets komt, liefst DGK2, waarin we onze OP's en screencaps kwijt kunnen
Ze staan op de site onder GEMIST:quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:59 schreef Kentoet het volgende:
Kan ik de aflevering van gisteren ergens terugkijken? Linkje iemand?
Oké danquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze staan op de site onder GEMIST:
http://www.rtl.nl/reality/cantbuymelove/home/
Chelsea is cool ... ben blij dat ze van leer trekt tegen Joost met dat belachelijke gedoe in die rode badjassenquote:
Is dat na de reclame gebeurd? Ik had toen geen zin meer om te kijkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Chelsea is cool ... ben blij dat ze van leer trekt tegen Joost met dat belachelijke gedoe in die rode badjassen niemendalletjes
Dat zeg ik, ze verpest het weerquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Chelsea is cool ... ben blij dat ze van leer trekt tegen Joost met dat belachelijke gedoe in die rode badjassen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |