Idd. Zelfs Amanda lijkt niveau te hebben naast deze vrouwen.quote:Op maandag 1 september 2008 19:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zelfs Rico heeft teveel klasse voor dit programma.
Zie je wel, het blijft een manipulerend kutwijf.quote:
Neuhquote:Op maandag 1 september 2008 20:03 schreef Suikeroom het volgende:
was bij DGK ook zo vaak ondertiteling?
Van mij ook, dat hebben we nog niet gezien he?quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Het kan/mag van mij uit.
Tot morgen allemaal.
Wrs is dit de reden.quote:Op maandag 1 september 2008 20:03 schreef Suikeroom het volgende:
was bij DGK ook zo vaak ondertiteling?
quote:Cant buy me love heeft de nodige nawerkingen en slijtage van de opnames tijdens Gouden Kooi periode.
De meningen zijn nogal verdeelt over het programma, de een vindt het leuk, de ander irriteert zich er aan.
Al met al is het wederom een veel besproken programma en we hebben nu nog maar alleen de kick-off gezien.
Wat wij van BRONmagazine wel weten is dat de villa of liever gezegd de regie en techniek, nogal kampt met problemen.
Al het apparatuur is zo intensief gebruikt dat er hier en daar wel eens wat kapot gaat, maar van de week hebben ze noodhulp moeten inroepen omdat de geluidstafel stuk was.
Gelukkig konden de mensen van het geluid, snel over pluggen en heeft het oponthoud ongeveer 2 uur geduurd voor alles weer van geluid voorzien was.
Het is zo als irri reclame, je onthoudt het en bijna iedereen kent het!quote:Op maandag 1 september 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs is dit de reden.
[..]
De bron is net zo bagger als het programma.
Overduidelijk toch, de boel valt van ellende uit elkaar.quote:Op maandag 1 september 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs is dit de reden.
[..]
De bron is net zo bagger als het programma.
de eenduidige conclusie is dat niemand snápt wat er gebeurd is.quote:Op maandag 1 september 2008 20:55 schreef Ziet het volgende:
ik wil nog steeds streams...
op deze manier is het niet te volgen.
(wat ook wel blijkt, want niemand hier heeft ook maar iets gezegd over wat er gebeurd is in de uitzending)
Maar in de faq staat dat we COU's zouden invoeren.quote:Op maandag 1 september 2008 20:29 schreef Gert het volgende:
Hoi, door de verschillende naamgevingen die gehanteeerd zijn, zijn er nu twéé uitzendtopics.
In deze is veel meer gepost, dus laten we voor vandaag deze maar aanhouden:
Vanaf morgen graag weer {CBL] De uitzending van <insert dag + datum>
Eén uitzendtopic per dag, met een duidelijke naamgeving.
Tenminste, als er morgen nog iemand kijkt.
(ik vond het na de reclame zowaar leuk worden! )
Gert heeft gesproken, zie ook onze posts in de FB. In de faq staat iets anders, maar dit programma vraagt geen leuke COSsen met uitgebreide OP's en screenshots... zal er ook echt niet van gaan komen denk ik. En dan kun je wel toe met een 'uitzending van' topic.quote:Op maandag 1 september 2008 21:39 schreef avonne het volgende:
Titel maakt niet zoveel uit, als er maar één topic is
(al vond ik het wel geinig dat verschillende personen in beide topics posten: dan gebeurt er nog eens wat)
tuurlijk ben je niet te oud, kom op zegquote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef Zana het volgende:
ik versta gewoon nog niet eens wat ze zeggen, snap het programma niet, het idee erachter niet...ik vraag mij af wat dat met real life te maken heeft
![]()
of John de Mol zijn eigen kinderen aan dit programma mee zou laten doen?
het is zo rommelig en goedkoop, haast niet te volgen, nu ja, of het ligt aan mij, misschien ben ik gewoon al te oud voor zoiets
Goeie samenvatting Desii, thanks!quote:Op maandag 1 september 2008 23:38 schreef Desii het volgende:
ik heb de uitzending bekeken en snap het allemaal best.... de jongens willen dat de meiden achter hun aankomen en de meiden houden de boot wat af
Liza wil Marco (de blonde) proberen af te pikken van Kimberly, wat haar waarschijnlijk wel gaat lukken
Joost wil nu al Yasmin voor vast aan zich binden, maar zij vindt hem veels te snel gaan. Zij vindt dat het vanzelf moet gaan (er moet een klik zijn) en zij voelt dat (nog) niet.
Wel een beetje dom van der, want hij geeft haar de mogelijkheid om lang te blijven... alhoewel ze nu wel aan het vissen was bij Ribas (creepy figuur, mijn mening)
Die Ribas zit iedereen op te jutten door te zeggen dat de sterke vrouwen eruit moeten (nu weer Fiona en Yasmin)
Kimberly ligt niet zo heel lekker in de groep, Kelly (1lady) laat haar de meeste taken uitvoeren in de huishouding, omdat zij vindt dat ze veels te weinig doet.
Wel mis ik streams!!! Maar vooruit, tis niet anders
Chelsea gaat morgen een lesje girlpower geven .... ik ben weer van de partij![]()
De deelnemers nemen het allemaal zo serieusquote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef Zana het volgende:
snap het programma niet, het idee erachter niet...ik vraag mij af wat dat met real life te maken heeft
![]()
en geen van de meiden ziet wat in hem.quote:Op maandag 1 september 2008 23:51 schreef avonne het volgende:
Hoezo zit blonde Marco zich druk te maken over dat Kimberly die armband wou teruggeven?
So what? De twee vrijgezelle meiden staan er naast om haar plaats in te nemen.
Is het zo'n watje, die Marco, dat ie al verschiet bij een onverwachte situatie?
Yasmin is wel okequote:Op maandag 1 september 2008 23:52 schreef Marieke_B het volgende:
@ Desii,
Mooie samenvatting. Volgens mij wil die Beyoncé/Yasmin helemaal niks met die Joost. Ze voelt niks voor 'm. Pleit op zich wel voor haar, ze is te eerlijk om het spel te spelen schat ik zo in.
Lisa lijkt me nogal wanhopig (triest, dus)quote:Op maandag 1 september 2008 23:54 schreef Desii het volgende:
[..]
Yasmin is wel oke
Lisa is een megabitch, maar wel goed voor tv
Weet ik ga een nw topic hierover aanmaken.. cool
Amanda 2 has been found?quote:Op maandag 1 september 2008 23:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Lisa lijkt me nogal wanhopig (triest, dus)
Kelly, dat vind ik een![]()
(<= moet ik eigenlijk niet zeggen, zeker, want dat moet ze blijven van de redactie)
Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:13 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, ik vind het net Selene, Trut / Zeikwijf / Betwetert voor de prijs van één
Selene was een stuk knapperquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Zelfs het uiterlijk klopt wel een beetje, dezelfde ontevreden blik en arrogantie.....![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |