abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61668822
Jong NEC gaat ook lekker, El-Kabir schijnt veel indruk te maken de laatste tijd
Brett Holman
pi_61670400
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:16 schreef EKterror het volgende:
Als je voor donderdag nog niet eens 12.000 man naar de Goffert kan krijgen, vraag ik me wel af waar de uitbreiding van het stadion naar 20.000 op is gebaseerd...
Nou, eredivisievoetbal leeft kennelijk meer aan de toeschouwersaantallen te zien. Dus een paar jaar goed blijven presteren en dat stroomt vast wel vol.

Ik wordt trouwens een beetje moe van de praatjes van die Roemenen:
quote:
BOEKAREST - In woord en gebaar lijkt Dinamo Boekarest klaar voor de UEFA Cup confrontatie met NEC.

"We zijn klaar voor het gevecht met NEC, zegt doelman Lobont op de Roemeense televisie. De ex-Ajacied belooft te vechten tot de laatste tel in Nijmegen. Aanvaller Bratu gaat nog een stap verder. "Deze ronde verliezen van NEC zou desastreus zijn. We willen ons kwalificeren voor de groepsfase."

De president van Dinamo doet ook een duit in het zakje. "We hebben op elke positie een betere speler. Dat moet het verschil maken. We willen winnen en geen goal weggeven", aldus Borcea.
Hopelijk kunnen we ze de mond snoeren.
pi_61670596
Ik vraag me ook af waar die arrogantie vandaan komt, vorig jaar werden ze nog door Elfsborg uitgeschakeld in de eerste ronde..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_61681346
Volgens Omroep Gelderland zit Collins John al op de bank donderdag. Schöne is gepasseerd, voor hem speelt nu Saïdi.

Logisch dat Been nu een echte buitenspeler aan de linkerkant opstelt. Maar veel creativiteit bezit je middenveld nu niet (Davids, Radomski, Sibum).
pi_61690448
Saïdi en Bouaouzan tegen verdedigers die nooit tegen buitenspelers spelen, dat kan leuk gaan worden.

Een versterkt middenveld tegen zo'n sterke ploeg lijkt me ook verstandig. Dus ik begrijp de keuzes van Been, ook al ben ik fan van Schöne.
pi_61691635
donderdag middag begint het feest in de molenstraat

helaas moet ik werken
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  woensdag 17 september 2008 @ 13:22:07 #132
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_61700607
Ja ik zit tot 16:45 op school, maar daarna ga ik richting de Molenstraat.
  woensdag 17 september 2008 @ 13:34:07 #133
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_61700898
Heb er zin in. Misschien morgen ook nog ff kijken in de stad maar ben sowieso present in het stadion natuurlijk.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  woensdag 17 september 2008 @ 14:01:29 #134
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61701514
quote:
Been ziet komst Collen wel zitten
Geschreven op woensdag, 17 september om 13:30

Mario Been zou graag de selectie van NEC nog versterken met Pieter Collen. De 28-jarige Belg traint al ruim een week mee in Nijmegen, nadat Sint-Truiden in overleg het doorlopende contract van de verdediger per 1 september liet ontbinden. "Ik heb hem ooit gescout voor Feyenoord", legt de trainer woensdag uit aan Omroep Gelderland. "Pieter is een goede gozer en hij zou een versterking zijn voor ons. Op de rechtsbackpositie hebben we niemand achter Dani." Collen speelde in het verleden twee seizoenen voor NEC en verkaste vervolgens naar Feyenoord.

"Maar financieel is er niet veel mogelijk", weet ook Been. "Het is alleen niet netjes om Pieter lang aan het lijntje te houden." Collen zou graag een contract tekenen in Nijmegen. "Ik voel me hier al weer helemaal thuis. Ik heb hier vroeger ook een mooie tijd gehad." In Rotterdam kwam hij door veel blessureleed nauwelijks aan spelen toe. Na ee verhuurperiode bij NAC Brede keerde hij vorig jaar zomer terug naar België.
pi_61702282
Laat maar tekenen, als dat financieel verantwoord is tenminste..

Kaartverkoopupdate: Nog steeds 700 kaarten beschikbaar..
  woensdag 17 september 2008 @ 15:10:25 #136
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_61703330
Als het niet op TV Gelderland zou worden uitgezonden waren er meer kaarten verkocht denk ik

Maar ik ben er in ieder geval bij
pi_61705625
Op de een of andere manier heb ik een goed gevoel over morgen. Dat is gebaseerd op helemaal niks, maar dat mag de pret niet drukken. Morgenmiddag de stad in, biertje erbij, helemaal goed.

Vrij waardeloos dat het niet is uitverkocht. Vorige week maandag gelijk 's ochtends kaartjes besteld. Tegen Wisla was het wél uitverkocht geloof ik, qua tegenstander nou niet echt veel boeiender dan Dinamo.

Maargoed, morgen leuke uitslag neerzetten zodat de uitwedstrijd ook nog boeiend is. Tenzij ze het hier gelijk helemaal afmaken, maar zó positief ben ik nou ook weer niet.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_61706321
Dat gevoel is gebaseerd op 7 maanden ongeslagen zijn, en dat met imponerend voetbal

Die wedstrijd tegen Wisla was denk ik uitverkocht omdat toen in de uitwedstrijd al een aardig resultaat neer was gezet waardoor de thusiwedstrijd meer ging leven. Al denk ik dat het uiteindelijk morgen ook wel vol zal zitten.
  woensdag 17 september 2008 @ 17:00:55 #139
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_61706384
700 kaarten raken ze denk ik nog wel kwijt, morgen kun je ook nog de hele dag kopen toch?

Aan mij zal het niet liggen, ik heb mijn scc optimaal gebruikt door mijn eigen plaats terug te kopen + 2 kaartjes voor anderen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  woensdag 17 september 2008 @ 20:13:27 #140
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61711500
Zelfs ik ben erbij morgen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61712617
Ik ga er ook heen met een vriend, dure kaarten maar kan zo maar eenmalig zijn dat ik NEC Europees zie spelen. Ik vermoed dat die laatste 700 kaarten ook wel verkocht gaan worden trouwens.
pi_61714445
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:13 schreef DutchGooner het volgende:
Zelfs ik ben erbij morgen.
Ik hoogstwaarschijnlijk ook
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61714562
Verwacht niet dat NEC morgen veel in te brengen heeft tegen Dinamo.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_61714815
Nounou, denk je nou echt dat het krachtsverschil zo groot is?

Ik weet vrij weinig van Dinamo, maar het niveau zal wel te vergelijken zijn met die van de subtop in Nederland. En dan maak je iig in de thuiswedstrijd wel kans.
pi_61715230
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat denk ik inderdaad. NEC is goed en ik hoop ook wel dat ze winnen, verwacht alleen niet dat het ook gebeurd.
quote:
Ik weet vrij weinig van Dinamo, maar het niveau zal wel te vergelijken zijn met die van de subtop in Nederland. En dan maak je iig in de thuiswedstrijd wel kans.
Laten we het hopen...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_61717802
Het is natuurlijk wel zo'n typisch Oost-Europese club, achterover hangen en counteren. Zijn we misschien niet zo gewend. Maar 'niet veel in te brengen' vind ik wat te ver gaan..
Je speelt wel gewoon thuis. Over twee wedstrijden wordt het misschien een lastig verhaal..
pi_61717817
[foutje]
pi_61717911
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

Moet jij niet trainen?
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  donderdag 18 september 2008 @ 08:46:22 #149
218624 Eenjongentjevan1
Wijm houden van Amerika..
pi_61723745
hopelijk winnen jullie, ik duim er een iedergeval voor.
Im known to be a nasty Soccer player..
  donderdag 18 september 2008 @ 08:46:56 #150
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61723756
Succes vanavond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')