Nou, eredivisievoetbal leeft kennelijk meer aan de toeschouwersaantallen te zien. Dus een paar jaar goed blijven presteren en dat stroomt vast wel vol.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:16 schreef EKterror het volgende:
Als je voor donderdag nog niet eens 12.000 man naar de Goffert kan krijgen, vraag ik me wel af waar de uitbreiding van het stadion naar 20.000 op is gebaseerd...
Hopelijk kunnen we ze de mond snoeren.quote:BOEKAREST - In woord en gebaar lijkt Dinamo Boekarest klaar voor de UEFA Cup confrontatie met NEC.
"We zijn klaar voor het gevecht met NEC, zegt doelman Lobont op de Roemeense televisie. De ex-Ajacied belooft te vechten tot de laatste tel in Nijmegen. Aanvaller Bratu gaat nog een stap verder. "Deze ronde verliezen van NEC zou desastreus zijn. We willen ons kwalificeren voor de groepsfase."
De president van Dinamo doet ook een duit in het zakje. "We hebben op elke positie een betere speler. Dat moet het verschil maken. We willen winnen en geen goal weggeven", aldus Borcea.
quote:Been ziet komst Collen wel zitten
Geschreven op woensdag, 17 september om 13:30
Mario Been zou graag de selectie van NEC nog versterken met Pieter Collen. De 28-jarige Belg traint al ruim een week mee in Nijmegen, nadat Sint-Truiden in overleg het doorlopende contract van de verdediger per 1 september liet ontbinden. "Ik heb hem ooit gescout voor Feyenoord", legt de trainer woensdag uit aan Omroep Gelderland. "Pieter is een goede gozer en hij zou een versterking zijn voor ons. Op de rechtsbackpositie hebben we niemand achter Dani." Collen speelde in het verleden twee seizoenen voor NEC en verkaste vervolgens naar Feyenoord.
"Maar financieel is er niet veel mogelijk", weet ook Been. "Het is alleen niet netjes om Pieter lang aan het lijntje te houden." Collen zou graag een contract tekenen in Nijmegen. "Ik voel me hier al weer helemaal thuis. Ik heb hier vroeger ook een mooie tijd gehad." In Rotterdam kwam hij door veel blessureleed nauwelijks aan spelen toe. Na ee verhuurperiode bij NAC Brede keerde hij vorig jaar zomer terug naar België.
Ik hoogstwaarschijnlijk ookquote:Op woensdag 17 september 2008 20:13 schreef DutchGooner het volgende:
Zelfs ik ben erbij morgen.
Dat denk ik inderdaad. NEC is goed en ik hoop ook wel dat ze winnen, verwacht alleen niet dat het ook gebeurd.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nounou, denk je nou echt dat het krachtsverschil zo groot is?
Laten we het hopen...quote:Ik weet vrij weinig van Dinamo, maar het niveau zal wel te vergelijken zijn met die van de subtop in Nederland. En dan maak je iig in de thuiswedstrijd wel kans.
Moet jij niet trainen?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nounou, denk je nou echt dat het krachtsverschil zo groot is?
Ik weet vrij weinig van Dinamo, maar het niveau zal wel te vergelijken zijn met die van de subtop in Nederland. En dan maak je iig in de thuiswedstrijd wel kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |