1 van de meest trieste reacties ooit.quote:Op maandag 1 september 2008 16:46 schreef princemm het volgende:
Dat had echt gekunt daar ik het niet nodig heb.
Alleen het probleem is ik gooi het liever in het water dan het aan mn medemens te geven in nederland dan beter afrika en dat doe ik ook niet.
[..]
Dat lijkt me simpel genoeg om uit te zoeken, ik kan het ook wel voor je uitzoeken, maar zelfs voor zulke eenvoudige klusjes reken ik nogal een pittig uurtarief.quote:Op maandag 1 september 2008 16:30 schreef princemm het volgende:
die vond ik ook interessant maar kunnen europeanen daar wel kopen en 2e het is ver weg oost europa kon met de auto en ik heb heb slecht gevoel over amerika qua politiek en buitenlands beleid.
[..]
quote:Op maandag 1 september 2008 16:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
1 van de meest trieste reacties ooit.
Lekker schoffelen! Is ook het weer wel goed voorquote:Op maandag 1 september 2008 16:48 schreef princemm het volgende:
Ok ik laat het hierbij alleen negatieve reakties ik moet zo toch werken .
de groeten
Ga maar weer verder met pallets sorteren....quote:Op maandag 1 september 2008 16:48 schreef princemm het volgende:
Ok ik laat het hierbij alleen negatieve reakties ik moet zo toch werken .
de groeten
quote:Op maandag 1 september 2008 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me simpel genoeg om uit te zoeken, ik kan het ook wel voor je uitzoeken, maar zelfs voor zulke eenvoudige klusjes reken ik nogal een pittig uurloon.
Tips vragen is prima, maar het lijkt me niet dat een zelfstandig ondernemer alles kant en klaar op z'n bordje hoeft te krijgen, als iets interessant is dan verdiep je je er even in, je hebt kennelijk internet, weet ook hoe je PC aanmoet, dus zo moeilijk kan het niet zijn. Damn zeg, moet het pand nog voor je uitgezocht worden ook?
FOK! is gebaseerd op tekst, en daar moeten de mensen het mee doen. En als het dan niet te lezen is en het ook nog niet te begrijpen is pakken mensen je zo aan, duidelijk ?quote:Op maandag 1 september 2008 16:49 schreef princemm het volgende:
lees eens wat een replies ik krijg de mensen op fok zijn niet zo vriendelijk
[..]
Jij zou het wel doen, of niet?quote:Op maandag 1 september 2008 16:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
1 van de meest trieste reacties ooit.
quote:Op maandag 1 september 2008 16:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lekker schoffelen! Is ook het weer wel goed voor
quote:Op maandag 1 september 2008 16:48 schreef Scorpie het volgende:
Ga lekker rentenieren man. Misschien heb je nu het geld niet nodig, maar over 20 jaar wel. En dan ben je blij dat je het opgespaard hebt!
Dat is het punt nu nietquote:Op maandag 1 september 2008 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij zou het wel doen, of niet?
Nee, je zei dat het interessant was maar je weet niet of Europeanen daar wel kunnen kopen, vervolgens komen er een paar dingen over "slecht gevoel qua politiek en buitenlandbeleid" die geen hout snijden.quote:Op maandag 1 september 2008 16:50 schreef princemm het volgende:
ohoh wat een vriendelijkheid ik z3ei toch dat amerika geen optie was.
[..]
quote:Op maandag 1 september 2008 16:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ga maar weer verder met pallets sorteren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |