quote:Op maandag 1 september 2008 16:22 schreef princemm het volgende:
dat is zo maar ik heb het gevoel dat de prijzen weleens kunnen zakken hier en over de valk smijten wil ik niet want zoveel is het niet en het heeft me aardig wat moeite gekost
Laat onze grote vriend vastgoedzeepbel dat niet lezen.quote:Op maandag 1 september 2008 16:20 schreef katerwater het volgende:
Kan je het niet investeren in vastgoed hier?
Dat sowieso.quote:Als je voorlopig niet weet wat je met al dat geld gaat doen, lijkt het me niet verstandig het blind uit te geven.
quote:Op maandag 1 september 2008 16:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zuivere coke importeren uit Colombia ofzo incl. steekpenningen. En winst maken..
quote:
quote:hallo ik heb de afgelopen jaren wat geluk gehad met oosteuropees vastgoed dat heb ik nu allemaal te koop aangeboden en als het goed is leverd dat zon 150k op nu werk ik parttime en kan ik goed rondkomen ik woon in een goedkope huurflat van 320 euro per maand waar ik niet weg wil dus huis kopen is niet echt optie ik heb een nieuwe fiat panda en niet echt behoefte aan groter ik heb wel besloten dat ik een scooter erbij will.
hebben jullie leuke ideeen wat ik met de rest kan doen weggeven is ook geen optie dus kom maar op met de leuke ideeen.
quote:Op maandag 1 september 2008 16:23 schreef princemm het volgende:
zoiets heb ik in een ver verleden geprobeerd en toen ben ik genaaid cq beroofd dus ik wil het normaal houden.
[..]
quote:Op maandag 1 september 2008 16:27 schreef Leandra het volgende:
Onroerend goed in de VS kopen, daar ligt de markt al op z'n kont.
quote:Op maandag 1 september 2008 16:29 schreef princemm het volgende:
hoer kost 50 euro kan ik van mn parttime salaris betalen en ben er vroeger wel eens geweest en voelde me altijd beetje bekocht cq genaaid
quote:
quote:
oke.. duidelijkquote:Op maandag 1 september 2008 16:35 schreef princemm het volgende:
mijn nl is inderdaad wat gezwakt maar komt ik praat op mn werk alleen engels en prive meestal pools vandaar en ik type erg snel
DAN KAN JE NOG WEL EEN . EEN , EN EEN HOOFDLETTER GEBRUIKEN. ALS JE Z OOP JE WERK TYPT SNAP IK NIET HOE JE NOG EEN BAAN HEBT...quote:Op maandag 1 september 2008 16:35 schreef princemm het volgende:
mijn nl is inderdaad wat gezwakt maar komt ik praat op mn werk alleen engels en prive meestal pools vandaar en ik type erg snel
Als je wat langzamer typt, misschien komt het dan nog een beetje realistisch over.quote:Op maandag 1 september 2008 16:35 schreef princemm het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je moet wel erg veel geluk hebben gehad met je vastgoed, want verstand van ondernemen heb je niet. Iedere slimme ondernemer kan van geld nog meer geld maken.
ik had het over een elite hoer ofwel een ontzettend lekker classy wijf. En dan geen wannabe maar een die minimaal 5000,- vraagt en daarvoor alleen aan zichzelf zit of zoquote:Op maandag 1 september 2008 16:29 schreef princemm het volgende:
hoer kost 50 euro kan ik van mn parttime salaris betalen en ben er vroeger wel eens geweest en voelde me altijd beetje bekocht cq genaaid en ik heb een vriendin. en weggeven doe ik ook niet als ik het vroeger minder had kreeg ik ook niet echt hulf familie daar gelaten dus geen optie deposit is ook niet echt optie dan had ik het gewoon beter niet te koop aangeboden en verhuurd.
quote:Op maandag 1 september 2008 16:36 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
DAN KAN JE NOG WEL EEN . EEN , EN EEN HOOFDLETTER GEBRUIKEN. ALS JE Z OOP JE WERK TYPT SNAP IK NIET HOE JE NOG EEN BAAN HEBT...
Ik praat ook de hele dag praktisch alleen maar Engels maar daarom probeer ik nog wel in begrijpelijk en vautloos Nederlands iets op te schrijven! Of ben je er zo een die na twee weken vakantie in Amerika terugkomt en Nederlnds met een accent spreekt? Doe eens normaal joh, en verlochen je moerstaal niet!quote:Op maandag 1 september 2008 16:35 schreef princemm het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 16:40 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ik had het over een elite hoer ofwel een ontzettend lekker classy wijf. En dan geen wannabe maar een die minimaal 5000,- vraagt en daarvoor alleen aan zichzelf zit of zo
quote:Op maandag 1 september 2008 16:40 schreef titanio het volgende:
[..]
Ik praat ook de hele dag praktisch alleen maar Engels maar daarom probeer ik nog wel in begrijpelijk en vautloos Nederlands iets op te schrijven! Of ben je er zo een die na twee weken vakantie in Amerika terugkomt en Nederlnds met een accent spreekt? Doe eens normaal joh, en verlochen je moerstaal niet!
quote:Op maandag 1 september 2008 16:40 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ik had het over een elite hoer ofwel een ontzettend lekker classy wijf. En dan geen wannabe maar een die minimaal 5000,- vraagt en daarvoor alleen aan zichzelf zit of zo
quote:Op maandag 1 september 2008 16:40 schreef Feitosa het volgende:
Een hersentransplantatie lijkt me wel iets voor je ,aangezien je te dom bent om te verzinnen wat je met het geld moet doen.
Komop, wat een lulkoek, vragen wat je met 150K moet doen. Sorry maar dan ben je echt een bosmongool.
vráág het dan ook niet...quote:Op maandag 1 september 2008 16:41 schreef princemm het volgende:
ik heb niet zo hard gewerkt om het aan een hoer te geven.
[..]
quote:Op maandag 1 september 2008 16:40 schreef Edwinuss het volgende:
geef mij het geld dan als je het toch niet mist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |