quote:Op maandag 1 september 2008 16:22 schreef princemm het volgende:
dat is zo maar ik heb het gevoel dat de prijzen weleens kunnen zakken hier en over de valk smijten wil ik niet want zoveel is het niet en het heeft me aardig wat moeite gekost
Laat onze grote vriend vastgoedzeepbel dat niet lezen.quote:Op maandag 1 september 2008 16:20 schreef katerwater het volgende:
Kan je het niet investeren in vastgoed hier?
Dat sowieso.quote:Als je voorlopig niet weet wat je met al dat geld gaat doen, lijkt het me niet verstandig het blind uit te geven.
quote:Op maandag 1 september 2008 16:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zuivere coke importeren uit Colombia ofzo incl. steekpenningen. En winst maken..
quote:
quote:hallo ik heb de afgelopen jaren wat geluk gehad met oosteuropees vastgoed dat heb ik nu allemaal te koop aangeboden en als het goed is leverd dat zon 150k op nu werk ik parttime en kan ik goed rondkomen ik woon in een goedkope huurflat van 320 euro per maand waar ik niet weg wil dus huis kopen is niet echt optie ik heb een nieuwe fiat panda en niet echt behoefte aan groter ik heb wel besloten dat ik een scooter erbij will.
hebben jullie leuke ideeen wat ik met de rest kan doen weggeven is ook geen optie dus kom maar op met de leuke ideeen.
quote:Op maandag 1 september 2008 16:23 schreef princemm het volgende:
zoiets heb ik in een ver verleden geprobeerd en toen ben ik genaaid cq beroofd dus ik wil het normaal houden.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |