Wakker gebeldquote:Op maandag 1 september 2008 16:16 schreef jna het volgende:
Word ik net gewoon (wakker) gebeld () door INholland dat ik een roosterwijziging heb voor morgen. Dat is me nog nooit overkomen in die 3 jaar
Na 2 maanden uitslapen hakt zo'n eerste keer opstaan om 7 uur er flink in jaquote:Op maandag 1 september 2008 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Wakker gebeld![]()
Gebeld worden voor een roosterwijziging
niks! vond het wel goede binnenkomerquote:Op maandag 1 september 2008 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
wat is er nu weer met vrouwn mash?
quote:Op maandag 1 september 2008 16:20 schreef jna het volgende:
Na 2 maanden uitslapen hakt zo'n eerste keer opstaan om 7 uur er flink in ja
Wil ie vast niet zeggenquote:Op maandag 1 september 2008 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
wat is er nu weer met vrouwn mash?
Rustig maarquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 16:23 schreef jslavenburg het volgende:
Ik kom binnenkort hier ook weer vaakIk moet weer stagelopen
Dat is mij ook een keer gebeurdquote:Op maandag 1 september 2008 16:16 schreef jna het volgende:
Word ik net gewoon (wakker) gebeld () door INholland dat ik een roosterwijziging heb voor morgen. Dat is me nog nooit overkomen in die 3 jaar
Ik krijg altijd smsjes van schoolquote:Op maandag 1 september 2008 17:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is mij ook een keer gebeurdToen schrok ik... dat school zelfs mijn 06-nummer had..
Dat doen ze dan nog net niet...quote:Op maandag 1 september 2008 17:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik krijg altijd smsjes van school
Met cijfers
quote:Op maandag 1 september 2008 18:32 schreef mash_ het volgende:
piles! waarom is me ava nog niet veranderd
Het script werd niet uitgevoerd blijkbaarquote:Op maandag 1 september 2008 18:32 schreef mash_ het volgende:
piles! waarom is me ava nog niet veranderd
Blijkbaarquote:Op maandag 1 september 2008 18:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Heeft ie jet weer eens niet goed gedaam!
oh ja welquote:Op maandag 1 september 2008 18:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Heeft ie jet weer eens niet goed gedaam!
Handmatig jaquote:Op maandag 1 september 2008 18:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh ja welhij is nu net veranderd zie ik
Jij ook alquote:Op maandag 1 september 2008 18:36 schreef jna het volgende:
4,50 betaald voor m'n notes![]()
Damn you nieuwsgierigheid
en dan er geen hebbenquote:
quote:
Denk je dat er niks mis met die 1st generation iPod Shuffle mis kan gaan....quote:Op maandag 1 september 2008 18:51 schreef jna het volgende:
[..]
Zoals bij iedereen![]()
Wat is er mee aan de hand?
dan wordt het toch snel... de 36 minste favoriete nummers..quote:Op maandag 1 september 2008 19:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga maar eens al m'n muziek op m'n ipod zetten, hoef ik morgen niet naar m'n favo 36 e luisteren 8 uu rlang
whaha okquote:Op maandag 1 september 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Weer handmatig![]()
Maar nu zou het goed moeten gaan, was iets vergeten
nee hoor, ze blijven favoriet!quote:Op maandag 1 september 2008 19:06 schreef PieterBas het volgende:
dan wordt het toch snel... de 36 minste favoriete nummers..
Ik heb een playlist... fout
Met onder andere muzikale hoogstandjes als...
Ik heb een toet toet toeter op mijn waterscooter
Günther - Teeny weeny string bikini (hoewel die ook in de map Zweden staat)
Hij laadt niet meer op, hij zegt dat hij oplaadt, maar dat doet hij niet, want als ik de stekker er uit haal valt hij uit en doet ie niks...quote:Op maandag 1 september 2008 18:51 schreef jna het volgende:
[..]
Zoals bij iedereen![]()
Wat is er mee aan de hand?
Ik herkende het ergens van, maar nu weet ik waarvanquote:Op maandag 1 september 2008 19:20 schreef PieterBas het volgende:
Ooooooh... You touch my tralalalalala
Moet toch vaker de playlist Fout opstarten![]()
De motherfucking Kaakquote:Op maandag 1 september 2008 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik herkende het ergens van, maar nu weet ik waarvan
Dick Treesie en Oh wat een feest![]()
Oftewel... die wil jouw profiel graag zienquote:Op maandag 1 september 2008 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Nieuwe op msn: heb je hyve
ik: uh ja, maar doe er niks mee..
stilte..
nieuwe: weinig of doe je er helemaal niks mee
ik: erg weinig
neiuwe: ja anders kon je me toevoegen en zie je direct mijn profiel![]()
op mijnes staat niksquote:Op maandag 1 september 2008 19:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oftewel... die wil jouw profiel graag zien
Geef ze eens ongelijkquote:Op maandag 1 september 2008 19:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oftewel... die wil jouw profiel graag zien
De motherfucking heldquote:
'tis goed met jequote:
quote:Op maandag 1 september 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom je tenminste weer eens hier langs
[..]
Nope, wel notes bekeken
Nee...quote:
Weekend, dat ken ik nietquote:Op maandag 1 september 2008 19:49 schreef Jipje het volgende:Ja dat wel... Maarja... Het weekend is toch een stuk leuker
![]()
![]()
Wat zit je dan te zeuren johquote:Maar nog 3 dagen en dan heb ik vakantie
Dat kon ik 'vroeger' sowiesoquote:Op maandag 1 september 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Nope, wel notes bekeken
Hoeveel notes heb je gekregen?quote:Op maandag 1 september 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Nope, wel notes bekeken
Jij hebt net vakantie gehadquote:Op maandag 1 september 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Weekend, dat ken ik niet
Zaterdag werken
[..]
Wat zit je dan te zeuren joh
Ohja, zo heet zo'n dingquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 19:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, zo heet zo'n ding
Heb voor het eerst sinds 2 maanden ofzo weer eens zelf gekookt
Alleen maar take out gegeten laatste tijd
jij mag het welquote:
Slecht?quote:Op maandag 1 september 2008 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is wel slecht!! en duur..
quote:Op maandag 1 september 2008 19:55 schreef Jipje het volgende:
Jij hebt net vakantie gehadIk heb gewoon 6 dagen in de week gewerkt, dus als er iemand niet mag zeuren ben jij het
![]()
Ik zeur wanneer ik wilquote:
*begint spontaan iets van Queen te neuriën...quote:Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef eer-ik het volgende:
God, wat heb ik hard gewerkt netboodschappen gedaan voor hele week, gekookt, afgewassen (van 2 weken), stof met zo'n zuigapparaat van de vloer verwijderd...
Ik zweet ervan!
Whehequote:Op maandag 1 september 2008 19:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*begint spontaan iets van Queen te neuriën...
af en toequote:
Je kan hele degelijke schotels bestellen hoorquote:Op maandag 1 september 2008 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
af en toe
tja slecht, weet niet, lijkt me niet echt lekker. Of je moet ook gezonde maaltijden gehaald hebben?
quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kan hele degelijke schotels bestellen hoor
Zitten een paar goeie take out restaurants hier in de buurt
Wel gemiddeld gegeten voor 400 euro per maand
Ik verdien ook wel leukquote:Op maandag 1 september 2008 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
dan mag je wel heel veel geld verdienen!!!
Wowquote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef eer-ik het volgende:
Wel gemiddeld gegeten voor 400 euro per maand
mag ik meegenieten?quote:
Ja, je moet wat hequote:
quote:
Dat is niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
ik zou niet eens weten wat ik elke dag zou moeten bestellen, en waar
Dat ligt nog onder m'n gemiddelde van afgelopen tijdquote:Op maandag 1 september 2008 20:10 schreef Jipje het volgende:
Ik heb gister voor 10 euro gegeten
en voor 7 dollar
Dat is wel het meerendeel wat erop staat ja.quote:Op maandag 1 september 2008 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Toevallig heb ik vandaag op die site gekeken, maar daar staan alle restaurantjes/afhaal dingen op waar ik toch al langs fiets als ik naar huis fiets.
daarbij hou ik al niet van pizza, kebab of iets in die geest, dat helpt denk ik ook al
Dan moet je naar Duitsland gaanquote:Op maandag 1 september 2008 20:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat ligt nog onder m'n gemiddelde van afgelopen tijd
Maar het is niet moeiilijk om voor veel geld te eten, zelfs thuis.
Moeilijker is om goedkoop te eten heb ik gemerkt, best lastig om voor weinig geld veel boodschappen te doen
"Hope joanna, gimme hope Joanna"quote:Op maandag 1 september 2008 20:14 schreef jna het volgende:
Ik kan echt niet stil blijven zitten bij dit nummer:
Echt onvoorstelbaar goedkoop daar. Zeker als je dan ook nog eens belastingvrij in dollars mag kopenquote:Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Komt me bekend voor ja, 100%
[..]
Koningsnummer
quote:Op maandag 1 september 2008 20:31 schreef Jipje het volgende:
[..]
Echt onvoorstelbaar goedkoop daar. Zeker als je dan ook nog eens belastingvrij in dollars mag kopen
En jij woont er nog vlakbijquote:Op maandag 1 september 2008 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga eecht niet naar fucking duitsland om m'n spul te kopen
quote:
Zoals ik eerder al zei.. die 600 meter fietsen vind ik al te verquote:
Dan hoop ik dat je de benzine eruit hebt gehaaldquote:
Absoluut, ik ben voor 50 euro heen en weer geredenquote:Op maandag 1 september 2008 20:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je de benzine eruit hebt gehaald
huh ?quote:Op maandag 1 september 2008 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
op wie ben je verliefd mash? en wat heeft ze gedaan?
Voor 70 euro?quote:
jij met jequote:
quote:
grappig hoor. net of ik er meer heb :Squote:Op maandag 1 september 2008 20:55 schreef Cuegirllie het volgende:
welk vriendinnetje is dat?
die lastige ! maar hebben niks hoorquote:Op maandag 1 september 2008 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik doelde eigenlijk gewoon op, is dat die zo lastig is om te krijgen.. of dat beste vriendinnetje van je.. heel onschuldig
\zij is niet lastig!!! alleen de situatiequote:Op maandag 1 september 2008 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee, daarom is ze ook 'de lastige'
Maar dan is dat tenminste duideiljk
Komt op hetzelfde neerquote:Op maandag 1 september 2008 21:01 schreef mash_ het volgende:
\zij is niet lastig!!! alleen de situatie
resultaat lastige situatie = geen relatiequote:
quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 21:39 schreef Cuegirllie het volgende:
met de dokcteor meekijken.. laborant?
Ik moest meteen hier aan denkenquote:Op maandag 1 september 2008 21:39 schreef Cuegirllie het volgende:
met de dokter meekijken.. laborant?
"Ik kijk even mee"quote:
dat dusquote:
mo!quote:
Ja die is meesterlijk, mijn vriend kruipt nog steeds ineen als ie die zietquote:
Geen weekend meerquote:
Ja, ter promotie van soa-testen is ie niet echt geschikt neequote:Op maandag 1 september 2008 21:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja die is meesterlijk, mijn vriend kruipt nog steeds ineen als ie die ziet![]()
ben weer bezig met m'n stage hequote:Op maandag 1 september 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
De drukte komt weer een beetje terug![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 21:45 schreef Jipje het volgende:
Owja, en sniperen idd in de zin van schieten:
quote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ter promotie van soa-testen is ie niet echt geschikt nee
quote:Op maandag 1 september 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat het meeten maar even zitten dan
Is Schotland mooi?quote:
Wanneer?quote:Op maandag 1 september 2008 21:51 schreef Californium het volgende:
jaaaaaahhhhhhhhhhhKom je langs ?
Ik geloof niet dat dat nog gaat lukkenquote:Op maandag 1 september 2008 21:51 schreef Californium het volgende:
jaaaaaahhhhhhhhhhhKom je langs ?
Veel plezier verderquote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef Californium het volgende:
maare... tijs is omdusse.. tot snel weer!!!!
Eerst Australiequote:Op maandag 1 september 2008 21:54 schreef Californium het volgende:
wanneer Kees?@ jipje: Zeker een keer GB aandoen! maar eerst maar eens beginnen met Australie
Gewoon gaan joh! Ook al ben je dan alleenquote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn mening over meeten (ook in het buitenland) is bekend hier neem ik aan
Dan moet je de andere kant op fietsenquote:Op maandag 1 september 2008 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
waarom zorgt de wind er altijd voor dat je zo traag op de fiets gaat
dat mag nietquote:Op maandag 1 september 2008 22:14 schreef jna het volgende:
[..]
Dan moet je de andere kant op fietsen
Geenquote:Op maandag 1 september 2008 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
resultaat lastige situatie = geen relatie
resultaat lastig meisje = geen relatie
looks the same
quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 20:57 schreef mash_ het volgende:
die lastige ! maar hebben niks hoor
quote:
nog niet = geenquote:Op maandag 1 september 2008 22:20 schreef mash_ het volgende:
ja nog nietwat niet is kan nog komen
maarja genoeg hier over
het is neit anders dan de waarheidquote:
ben je dronkenquote:Op maandag 1 september 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is neit anders dan de waarheid
Crossie is allang geen mod meerquote:Op maandag 1 september 2008 22:23 schreef jslavenburg het volgende:
god ik let even niet op en we zijn 4 pagina's verderDacht dat we verbannen waren door Crossover en dat het een echte SC was?
dat is anders niet de waarheidquote:
Ga ik maar niet op inquote:Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, wat is veel
De ene dag wat meer als de andere dag
bertje visscher? want dan ken ik het nietquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef Milou__ het volgende:
Cue wat ben je toch weer lekker aan het happen
Herman Finkers volgens mijquote:Op maandag 1 september 2008 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
bertje visscher? want dan ken ik het niet
en daarbij is het een te standaard zin om aan iemand te linken
dat zou heel goed kunnenquote:
dat had ik laatst!quote:Op maandag 1 september 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Irritant als je niet weet waar het precies over gaat
idd.quote:
nee hele verhalen zijn te veel letter in 1 postquote:Op maandag 1 september 2008 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd.
volgens mij kan ik hele verhalen hier typen, zonder dat er ook maar iemand op reageert
Maar ben nu echt naar bed
quote:Op maandag 1 september 2008 22:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee hele verhalen zijn te veel letter in 1 post
thnxquote:Slaapse
Ohja fuckquote:Op maandag 1 september 2008 23:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Welke bedoelde je precies?![]()
Maar ga jij je nieuwe nou ook nog instellen
Ah jij hebt die toellie ook van Pilesquote:Op maandag 1 september 2008 23:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar over 50min staat er een anderen
Iets met Apache's RewriteRulesquote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Houniet het volgende:
Piles wat heb je precies veranderd dan?
jaquote:Op maandag 1 september 2008 23:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ah jij hebt die toellie ook van Piles!
Piles is een heldquote:
http://piles.nl/avatar/avatar_mash.gif bestaat niet echt, maar zodra hij opgevraagd wordt stuurt de server je door naar de echte locatie (dus Tinypic oid)quote:Op maandag 1 september 2008 23:15 schreef Houniet het volgende:
En nu in een samenvatting voor een noep in drie zinnen?
Dat opvragen kost toch ook dataverkeerquote:Op maandag 1 september 2008 23:16 schreef Piles het volgende:
[..]
http://piles.nl/avatar/avatar_mash.gif bestaat niet echt, maar zodra hij opgevraagd wordt stuurt de server je door naar de echte locatie (dus Tinypic oid)
]\quote:Op maandag 1 september 2008 23:22 schreef Piles het volgende:
Nog ff afwachten hoe het met dataverkeer gaat lopen, anders zijn ze er zo weer af
Het enige wat je hoeft te doen is je pm lezen, en de url als webicon instellenquote:Op maandag 1 september 2008 23:29 schreef Houniet het volgende:
Ik zal morgen eens kijken Piles, desnoods host ik iets simpels op tinypic.
Ohquote:Op maandag 1 september 2008 23:28 schreef mash_ het volgende:
]\
ik heb 3 eigen server dingendus als je me script geeft enzo host ik zelf wel
ah ok :0 anders heb ik nog 2 host met 30 gieg dataverkeer per maand dat ik niet gebruikquote:Op maandag 1 september 2008 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Het enige wat je hoeft te doen is je pm lezen, en de url als webicon instellen
[..]
Oh
Nou ja, ff kijken hoe het nu gaat
Nou nou, overdrijven is ook een vak hoorquote:
Houniet jaagde er in een paar dagen 8 GB doorheen, dus tjaquote:Op maandag 1 september 2008 23:35 schreef mash_ het volgende:
ah ok :0 anders heb ik nog 2 host met 30 gieg dataverkeer per maand dat ik niet gebruik
Doe nou, ik wil ook weten of het dataverkeer meetelt of nietquote:Op maandag 1 september 2008 23:36 schreef Houniet het volgende:
Ik kan het ook zo laten, het is maar een plaatje jwt.
Wtf man ik las hetquote:Op maandag 1 september 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
Houniet jaagde er in een paar dagen 8 GB doorheen, dus tja![]()
Als het goed is doet je oude url het weerquote:Op maandag 1 september 2008 23:54 schreef Houniet het volgende:
Piles, die avatar had ik wel op bijna alles ingesteld he. Ook in mijn fotoboek en andere forumpjes. Misschien kan je de ip's allemaal zien? Of kan dat niet?
donequote:Op dinsdag 2 september 2008 00:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, naar http://piles.nl/avatars/mash_avatar.gif
slaapsequote:Op dinsdag 2 september 2008 00:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Tof![]()
Kan ik nu met een gerust hart gaan slapen![]()
Aan mijn boot aan het sleutelen een houten 8+, roeienquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat ben je trouwens op die laatse aan het doen?
Ja die eerste twee zijn erg mooi
weet ik ook eens hoe je eruit ziet![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat ben je trouwens op die laatse aan het doen?
Ja die eerste twee zijn erg mooi
weet ik ook eens hoe je eruit ziet![]()
WHAT!?!quote:
aah toch welquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Aan mijn boot aan het sleutelen een houten 8+, roeien
Je doet alsof hij pas net foto's in zn fobo heeftquote:
Nee hoor,quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:16 schreef Bravebart het volgende:
Je doet alsof hij pas net foto's in zn fobo heeft
Thanksquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Heyy BR Welkom!!
Klinkt als een goed begin van je stage.. ach tja, dat soort dingen horen er nu eenmaal bij, gebeurd zo vaak
Maar idd anders gewoon eerder naar huis gaan
Wat doe je eig voor stage?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee hoor,
Voor het eerst dat ik er echt in kijk
die van jouw heb ik gister ook pas voor het eerst echt gezien...
Van die studie heb ijk nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:22 schreef BlackRhino het volgende:
Thanks
Ik volg de opleiding Digitaal Particulier Onderzoeker en volg stage bij een overheidsinstelling.. beetje vertrouwelijk enzo zeg maarGa zo maar weer vragen..
Ik wil gewoon echt iets doen, maar ik kan moeilijk zelf aan iets beginnen. Ten eerste weet ik nog helemaal niet precies wat dit bedrijf doet (erg complex) en ten tweede moet dat natuurlijk in overleg met m'n begeleider, die er niet is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |