Nu gaat mijn kat doodquote:Op maandag 1 september 2008 15:24 schreef behangplakker het volgende:
En nu?
Nee, ik gaaf liever 4 euro per maand uit aan een kat dan aan een Fok! pimp aboquote:Op maandag 1 september 2008 15:25 schreef Skaai het volgende:
Dacht ik bijna dat je ging zeiken omdat je 11 cent te veel vind voor een kat per dag!
En sterf als je dat wel vind!
quote:Op maandag 1 september 2008 15:27 schreef leolinedance het volgende:
Nee, ik gaaf liever 4 euro per maand uit aan een kat dan aan een Fok! pimp abo
En dan heb jij het over spelfoutenquote:Op maandag 1 september 2008 15:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, ik gaaf liever 4 euro per maand uit aan een kat dan aan een Fok! pimp abo
Gaaf tochquote:Op maandag 1 september 2008 15:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dan heb jij het over spelfouten
lief tochquote:Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef pimbah het volgende:
[..]
McKillem heeft ook betaald voor Fok! he![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef Homdeck het volgende:
misschien bedoelen ze wel gewoon 0,11 cent
Het is 11 cent of 0,11 euro. 0,11 cent is fout, dat is 11 tiende centquote:Op maandag 1 september 2008 16:04 schreef Kaneel het volgende:
Het IS gewoon 0,11 cent. Ga lekker terug naar groep 7, TS.
Ja, het is ook 1/9e cent.quote:Op maandag 1 september 2008 17:49 schreef Zenon het volgende:
[..]
Het is 11 cent of 0,11 euro. 0,11 cent is fout, dat is 11 tiende cent
.... Ben je nou echt zo dom?quote:Op maandag 1 september 2008 17:49 schreef Zenon het volgende:
[..]
Ik maak een spelfout. De schrijver van dit stuk niet.quote:Op maandag 1 september 2008 15:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dan heb jij het over spelfouten
Uhh nee?quote:
Pabo zeker?quote:Op maandag 1 september 2008 17:49 schreef Zenon het volgende:
[..]
* Pinball heeft 2 halve flashbacks.quote:Op maandag 1 september 200817:49 schreef Zenon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2008 19:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
* Pinball heeft 2 halve flashbacks.
duurt een pabo cursus opleiding 3 jaar?quote:Op maandag 1 september 2008 18:50 schreef PP. het volgende:
Ow tof, weer zo'n rekentopic voor en door derdejaars pabo'ers.
quote:Op maandag 1 september 2008 20:18 schreef ouderejongere het volgende:
Mijn poes is het laatste waar ik op ga bezuinigen. Ik zou eerder nog zélf op water en brood gaan leven, internet de deur uit doen, mijn auto verkopen, maar mijn poes krijgt dure Whiskas en Gourmet.
Wat reclame al niet doet met oudere jongeren...quote:Op maandag 1 september 2008 20:18 schreef ouderejongere het volgende:
Mijn poes is het laatste waar ik op ga bezuinigen. Ik zou eerder nog zélf op water en brood gaan leven, internet de deur uit doen, mijn auto verkopen, maar mijn poes krijgt dure Whiskas en Gourmet.
Ja, want Whiskas en Gourmet zijn echt wel het beste van het beste voor je katquote:Op maandag 1 september 2008 20:18 schreef ouderejongere het volgende:
Misschien wel 'voor'..in elk geval niet 'door'.quote:Op maandag 1 september 2008 18:50 schreef PP. het volgende:
Ow tof, weer zo'n rekentopic voor en door derdejaars pabo'ers.
Daar gaat heel het topic niet over, jankbalquote:Op maandag 1 september 2008 20:18 schreef ouderejongere het volgende:
ik denk dat het 0,0011 Euro kost, mag dat?quote:Op maandag 1 september 2008 15:22 schreef leolinedance het volgende:
Zie dit nieuwsbericht op www.nu.nl
http://www.nu.nl/news/172(...)et_duur_te_zijn.html
Het is 11 cent of 0,11 euro! Niet 0,11 cent
Katten horen zelfvoorzienend te zijn hè?quote:Op maandag 1 september 2008 20:18 schreef ouderejongere het volgende:
Koop dan Orijen, sukkel.quote:Op maandag 1 september 2008 20:18 schreef ouderejongere het volgende:
En wat als je dat nu met elkaar vermenig.....quote:Op maandag 1 september 2008 19:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
* Pinball heeft 2 halve flashbacks.
En dit natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Katten horen zelfvoorzienend te zijn hè?
Alleen is dit niet wat de schrijver van het artikel bedoelt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:28 schreef Sjibble het volgende:
Dus?
0,1 cent ,als in een tiende van 1 cent
je zou geld toe moeten krijgen met die luie irritante vreetmachines.quote:Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef Homdeck het volgende:
misschien bedoelen ze wel gewoon 0,11 cent
quote:Op maandag 1 september 2008 20:18 schreef ouderejongere het volgende:
eeuhhh heb je ooit zelf een kat gehad? katten eten bijna niks ...quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:10 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je zou geld toe moeten krijgen met die luie irritante vreetmachines.
Katten kunnen behoorlijk eten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 06:23 schreef zkr623 het volgende:
[..]
eeuhhh heb je ooit zelf een kat gehad? katten eten bijna niks ...
Nou..dat kleine beestje van mij eet met gemak 300 a 400 gram weg. Best veel hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 06:23 schreef zkr623 het volgende:
[..]
eeuhhh heb je ooit zelf een kat gehad? katten eten bijna niks ...
Ik snap de link met het topic niet? Begrijp je dit topic eigenlijk wel?quote:Op dinsdag 2 september 2008 06:22 schreef zkr623 het volgende:
vraag me af of TS hondenvoer zal kunnen betalen?
Open er een topic open! Dan beloof ik dat ik erin post, oke?quote:Op dinsdag 2 september 2008 05:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
AHHHHHHHHH......homoos....![]()
wilde ik ff aardig zijn en de test opzoeken, moet ik lid worden van de consumentengraftakkezooi om de test te kunnen zien...
lekker dan, leker aardig naar de consument toe, ff lid worden om een bak met bagger spam te mogen ontvangen, nee dank u...
quote:Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef pimbah het volgende:
[..]
McKillem heeft ook betaald voor Fok! he![]()
Ben jij ff genaaid.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:34 schreef Bellamy het volgende:
Een van mijn katten eet voor ruim 70 euro per maand aan speciale dietvoeding
Als mijn kat het nodig zou hebben en het ook nog lekker vindt heb ik dat er wel voor over, anders laat ik mijn kat inslapen. Het is voor een kat veel erger om niet te kunnen eten dan niet te kunnen zien.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:34 schreef Bellamy het volgende:
Een van mijn katten eet voor ruim 70 euro per maand aan speciale dietvoeding
Geslacht: Manquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:52 schreef Bellamy het volgende:
Ja, maar krijg er ook heel veel voor terug: vieze kattenbak, haarballen, chagrijnige blik en gekreun als je hem opppakt![]()
Maar verder is hij erg lief
Hey hoe bereken je dat?quote:Op maandag 1 september 2008 17:49 schreef Zenon het volgende:
[..]
quote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 1 september 2008 15:25 schreef Skaai het volgende:
Dacht ik bijna dat je ging zeiken omdat je 11 cent te veel vind voor een kat per dag!
En sterf als je dat wel vind!
jij niet in ieder geval aangezien 1/9 = 11/100 (ok....1/9 = 0,1111111111111111111111 maar afronding daargelaten).quote:Op maandag 1 september 2008 18:18 schreef aaipod het volgende:
[..]
Uhh nee?
edit: Nja het is dus gewoon 11/100 cent. Nu weten we in ieder geval welke Fok!ers de Pabo niet aankunnen
Whiskas en Gourmet zijn troep volgestompt met teveel zout en smaakstoffen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:18 schreef ouderejongere het volgende:
royal canin + iams beste kattevoer!quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Whiskas en Gourmet zijn troep volgestompt met teveel zout en smaakstoffen.
Ik geef mijn kat Royal Canin en Carnibest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |