Wtf Moonah! Dat zoek ik niet achter jou, jij ... euh.. nou ja.. 'jij'!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:49 schreef Moonah het volgende:
Heb ik hem (die Deen van BE) nog net op tijd gezien!
Maar over die jonge mennekes, ik heb een paar jaar terug een stagiair gehad, jammie! 20 jaar.
We hadden echt een superleuk contact. Hij masseerde af en toe mijn schouders, soms kreeg ik een klap op mijn kont.
En na school hadden we allerlei leuke gesprekken, oa over zijn geflirt met een bardame terwijl hij eenvriendinnetje had. Dan vroeg hij mij om advies.
Het was allemaal net op het randje, maar superspannend voor allebei.
Die vond het ook wel spannend?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:58 schreef Moonah het volgende:
Heb ik zo'n braaf imago?![]()
![]()
En weet je, J wist er gewoon vanaf he?!
Neuhquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:58 schreef Moonah het volgende:
Heb ik zo'n braaf imago?![]()
![]()
En weet je, J wist er gewoon vanaf he?!
Gheghe Co...Maneki, lees dit nu pas!quote:
quote:
Ik heb ook een geweldige spijkerbroek gescoord bij de H&M! Voor 19,90!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Werksores... ik voel me gezegend dat ik dat (nog) niet heb.
knuffels voor de mensen die er wel last van hebben
Vandaag heb ik even heel bevredigend gewinkeld. Ik moest spijkerbroeken hebben en dan ben ik soms nog best wel eens kieskeurig... en vandaag ook nog eens ongesteld
Ik loop die winkel in, zeg wat ik zoek en hij pakt meteen twee perfecte broeken, die heerlijk zitten, er goed en mooi uitzien en eentje nog van Only ook. (mijn favo kledingmerk) Helemaal blij dat de flairbroeken weer terugkomen in de mode. Want ik vond dat slimfit en taps toe lopende gedoe maar niks. Zeker niet met die brede heupen van mij!
Kortom: joepie
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:49 schreef Moonah het volgende:
Heb ik hem (die Deen van BE) nog net op tijd gezien!
Maar over die jonge mennekes, ik heb een paar jaar terug een stagiair gehad, jammie! 20 jaar.
We hadden echt een superleuk contact. Hij masseerde af en toe mijn schouders, soms kreeg ik een klap op mijn kont.
En na school hadden we allerlei leuke gesprekken, oa over zijn geflirt met een bardame terwijl hij eenvriendinnetje had. Dan vroeg hij mij om advies.
Het was allemaal net op het randje, maar superspannend voor allebei.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Gheghe Co...Maneki, lees dit nu pas!![]()
Wheheheh!quote:Op woensdag 3 september 2008 09:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
mensen kunnen veranderen denk ik dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |