Daarvoor hoef je niet naar avi-fauna. Dat is mij gewoon in de weide overkomen, met mijn opa. Arme man voelde zich helemaal schuldig omdat hij zei dat ik hem wel mocht aaien. Maargoed, dat ter zijde...quote:Op woensdag 3 september 2008 10:16 schreef Ticootje het volgende:
Avifauna is kut, ik ben daar als 5 jarig meisje gebeten door een rotpony. Sindsdien ben ik nooit meer naar avifauna geweest.
Het Shieet is erg goed vol te houden, terwijl ik echt NIKS volhoudt, normaal gesproken. Misschien ook omdat het gewoon niet aanvoelt als een dieet, en ik voel me ook meteen slecht als ik me er niet meer aan "houd"..en verder mag je gewoon heel veel, en lekker etenquote:Op woensdag 3 september 2008 10:39 schreef Reinhilde het volgende:
Lekker de buurvrouw![]()
Ik ga misschien ook wel SHE-en over een half jaartje ofzo. Maar het lukt mij nooit om iets langer dan 4/5 weken vol te houden
Ik ben gezegend met een goede bouw idd, mijn verhoudingen zijn gewoon mooi en supervrouwelijkquote:Op woensdag 3 september 2008 10:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet naar avi-fauna. Dat is mij gewoon in de weide overkomen, met mijn opa. Arme man voelde zich helemaal schuldig omdat hij zei dat ik hem wel mocht aaien. Maargoed, dat ter zijde...
Vivi mt. 31!En nog richting de 28 ook.... Nja, je zal wel hetzelfde figuur hebben als een nichtje van me.
Ik heb gewoon een ander figuur. Maar toch... maten verschillen soms echt per merk of winkel. Zo heb ik in de kast broeken liggen die variëren van mt. 32/34 tot 34/36. Of ben ik een muts en scheelt dat maar heel weinig?
Ik sportte tot 2 weken gelden 3 keer per week maar toen begon dat ^%&&(*( bekken weer op te spelen, nu ff niet dusquote:Op woensdag 3 september 2008 10:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, voor mij is dat net zo. Het voelt niet als "volhouden". En ik voel me nu zoveel beter dat ik er niet over peins iets met suiker in mijn giegel te steken.
Nou het gedeelte sport nog.
Maar als je slecht zegt bedoel je ook echt fysiek slecht toch? Niet als in 'stout, ik had geen chocola moeten eten' toch?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het Shieet is erg goed vol te houden, terwijl ik echt NIKS volhoudt, normaal gesproken. Misschien ook omdat het gewoon niet aanvoelt als een dieet, en ik voel me ook meteen slecht als ik me er niet meer aan "houd"..en verder mag je gewoon heel veel, en lekker eten.
Dat dusquote:Op woensdag 3 september 2008 10:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het Shieet is erg goed vol te houden, terwijl ik echt NIKS volhoudt, normaal gesproken. Misschien ook omdat het gewoon niet aanvoelt als een dieet, en ik voel me ook meteen slecht als ik me er niet meer aan "houd"..en verder mag je gewoon heel veel, en lekker eten.
Klopt, ik heb sowieso altijd veel last van buikpijn gehad en vermoeidheid, en dat is nu, over het algemeen, weg, ik denk dat ik toch een bepaalde intolerantie heb t.o.v. bepaalde voedingsmiddelen.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar als je slecht zegt bedoel je ook echt fysiek slecht toch? Niet als in 'stout, ik had geen chocola moeten eten' toch?
Dan lijkt het me ook veel beter vol te houden.
dan heb je mn flubberbuik en straiereet nog niet gezienquote:Op woensdag 3 september 2008 11:01 schreef Vivi het volgende:
Met maat 29 lijkt lijnen me ook redelijk overbodig...
Nee hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 11:01 schreef Vivi het volgende:
Met maat 29 lijkt lijnen me ook redelijk overbodig...
Ik mocht geen olijven van SHEquote:Op woensdag 3 september 2008 11:07 schreef Syrena het volgende:
Ik het het SHE-eet net geprint, ik ga het proberen als de wederhelft in Frankrijk zit. Dan ben ik vast kei opgeknapt als hij terugkomten kan ie fijn mee gaan doen.
Dan heb ik nu nog twee weken om 2.5 kilo aardappels weg te werken *burps* de chips en de koekjes, dat gaat wel vanzelf.
Olijven zijn ook groente he?(die gaat ie namelijk voor me mee terug nemen, zooooo lekker die olijven daar van de markt)
Oh, ik ben gek op eitjes! Dat scheelt. En dit is niet echt een dieet he....je krijgt alles binnen wat je binnen moet krijgen om gezond en fit te zijn. Je schrapt alleen overbodige toevoegingen zoals (toegevoegde) suikers en andere shit. Webkim doet het ook, en geeft ook BVquote:Op woensdag 3 september 2008 11:08 schreef Reinhilde het volgende:
Het klinkt wel heel goed, de ervaringen! Als ik eenmaal op dieet ga, als het knopje om is, dan trek ik het vaak te ver door, en dan na een week of 5 MOET ik gewoon weer dingen eten die ik niet 'mag'. En dan is het hek van de dam... Ik heb SHE ook al ge-pmt hoor, vorige week denk ik? Ik ga namelijk letterlijk over mn nek als ik puur ei eet. 1 a 2 x per jaar een gebakken eitje, de helft, is voor mij het maximum. Heel gek, want eieren verwerkt ergens in gaat prima. Maar goed, dat 2 eieren bij het ontbijt mag dus ook anders.![]()
Maar dieet en borstvoeding, is zeker geen goed idee?
Dieet en lijnen is geen goed idee, maar het SHE-dieet is eigenlijk bijna geen lijnen te noemen. Da's gewoon gezond eten en als je dat doet naast de BV en je zorgt dat je geregeld eet én je houdt in de gaten dat je meer energie verbruikt dan dat je voor de BV deed dan kan je het gerust combineren.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:08 schreef Reinhilde het volgende:
Daar gaat mn excuus....quote:Op woensdag 3 september 2008 11:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, ik ben gek op eitjes! Dat scheelt. En dit is niet echt een dieet he....je krijgt alles binnen wat je binnen moet krijgen om gezond en fit te zijn. Je schrapt alleen overbodige toevoegingen zoals (toegevoegde) suikers en andere shit. Webkim doet het ook, en geeft ook BV.
Nee. Maar goed, volgens mij kan SHE je ook wel aan tips helpen zodat je wel al op kan gaan letten op wat je eet zonder dat je echt 'gevaarlijke' dingen doet ivm de bv.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:08 schreef Reinhilde het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |