Ik ben 1,95m en een beetje breed in de schouders, maar niet om de middel. Qua breedte zit L me als gegoten, maar de shirts moeten niet veel korter zijn (zijn natuurlijk al wel iets gekrompen bij het wassen). XL is in de lengte dan wel weer beter, maar zit me om de middel wat te ruim. Denk dus eigenlijk dat ze wel normaal uitvallen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vallen de shirts groot of klein uit. Heb twee leuke gezien.
Wil ik gaan bestellen
Inderdaad...quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
wie oh wie weet toevallig waar t liedje van is van de nieuwe Ford Mondeo reclame? Dan zie je zo n oto aan balonnetjes voorbijzweven
ik weet dat t van Donnie Darko-liedje is
quote:In de reclame voor de Ford Mondeo wordt het nummer "The Artifact & Living" van Michael Andrews en Gary Jules gebruikt. Het nummer is verder bekend uit de film "donnie darko" waar ook de hit van Gary Jules bekend van is.
quote:Op maandag 1 september 2008 20:33 schreef Sersjee het volgende:
The Artifact and living by Michael Andrews
quote:Op maandag 1 september 2008 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
wie oh wie weet toevallig waar t liedje van is van de nieuwe Ford Mondeo reclame? Dan zie je zo n oto aan balonnetjes voorbijzweven
ik weet dat t van Donnie Darko-liedje is
Errug mooi...quote:Op maandag 1 september 2008 20:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Die?
En dat is niet Donny Darko.
Dat is Delibe - Lakme (Flower Duet)
mijn dwarsdoorzieloperamuziek
Hey on_air. Programma van 3voor12 gelezen?quote:Op maandag 1 september 2008 20:38 schreef on_air het volgende:
Oh. Er is nog een versie.
Gary Jules (y).
De nieuwsbrieven? Nog niet. Heb ze wel.quote:Op maandag 1 september 2008 20:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey on_air. Programma van 3voor12 gelezen?
[3FM #703] Want dit is nummer 703, nog 4 weken tot EW 100!
quote:Op maandag 1 september 2008 20:38 schreef on_air het volgende:
Oh. Er is nog een versie.
Gary Jules (y).
quote:Op maandag 1 september 2008 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wow die vrouw ken wel gillen zeg![]()
trouwens op de Tros Radar over die stomme tieten-sms-reclame's en astro-tv met echt schokkende ECHTwaar gebeurde dingenBELACHELIJK
Op de 3voor12-site kan ik nooit wat vinden, maar Kevin was zo vriendelijk om wat inside-info te geven.quote:Op maandag 1 september 2008 20:43 schreef on_air het volgende:
[..]
De nieuwsbrieven? Nog niet. Heb ze wel.
Ben erg druks met van alles. Moet nog even bijspijkeren voor donderdag.
quote:Op maandag 1 september 2008 20:14 schreef Sersjee het volgende:
Die SingleStrijd hè... Stem in vredesnaam op DanLeSac vs Scroobius Pip! Da's nl. tof en die plaat van haar van MacDonald gaan we sowieso wel vaak genoeg te horen krijgen...
euh...quote:Op maandag 1 september 2008 20:52 schreef Sersjee het volgende:
Wat liet Rick nou op de webcam zien? Het was ff te donker om goed te kunnen zien...
't zag er uit als een DVD hoesje. Maar waarvan, geen idee.quote:Op maandag 1 september 2008 20:52 schreef Sersjee het volgende:
Wat liet Rick nou op de webcam zien? Het was ff te donker om goed te kunnen zien...
De dampende DVD van Dennis van Dijkhuizen... Zoveel nachten, ohne dich, without you...quote:Op maandag 1 september 2008 20:52 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 20:55 schreef Broekie het volgende:
Zei Michiel nou Lekker Vrolijk of Lekker Vrouwelijk?
Volgens mij 'lekker vrouwelijk'.quote:Op maandag 1 september 2008 20:55 schreef Broekie het volgende:
Zei Michiel nou Lekker Vrolijk of Lekker Vrouwelijk?
Ik ga zometeen pas uit mn dak wanneer Killers komtquote:Op maandag 1 september 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
*rustig*
Tja. Ik ga over het algemeen voor iets wat je niet of veel te weinig hoort. Maar ja, dan krijg je Maricha aan de telefoon en die begint dan te klagen da'k teveel goede platen aanvraag en er daardoor geregeld doorheen kom. Dus nu durf ik eigenlijk niet zo goed meer.quote:Op maandag 1 september 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
Waarom vraag je in vredesnaam een plaat aan die al maanden lang dag in en dag uit op de radio is te horen?! Dat zal ik echt nooit begrijpen. Sorry..
Nee.quote:Op maandag 1 september 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
mooie plaat
klinkt raar hoor, maar is dit een cover?
Ik heb zojuist een nieuwe photoshop poster A1 opdracht binnen gekregen. Dus moet aan de slag.quote:Op maandag 1 september 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
*rustig*
Nou dat is volgens mij best een mooi compliment! ben persoonlijk ook meer voorstander van platen die je niet al te vaak hoort. Dat houdt het toch leuk.quote:Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Sersjee het volgende:
Tja. Ik ga over het algemeen voor iets wat je niet of veel te weinig hoort. Maar ja, dan krijg je Maricha aan de telefoon en die begint dan te klagen da'k teveel goede platen aanvraag en er daardoor geregeld doorheen kom. Dus nu durf ik eigenlijk niet zo goed meer.
hej wat leuk voor jequote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is weer terug.
Ik mag er wel iets gaan doen, we krijgen een opleiding tot technicus, zodat we uiteindelijk programma's de lucht in kunnen beuken.
Leuk!
Yup, komt oorspronkelijk uit 2004/5.quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zei Michien nu net dat t liedje opnieuw is uitgebracht?
Echt wel! Je krijgt echt heel veel vrijheid om te doen wat je wilt, eigenlijk meer vrijheid dan verplichtingenquote:
Tofquote:Op maandag 1 september 2008 21:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Echt wel! Je krijgt echt heel veel vrijheid om te doen wat je wilt, eigenlijk meer vrijheid dan verplichtingen.
Ik heb er zin in!
Ik heb de komende maanden hetzelfde probleem, want in ieder geval de komende weken zit ik bijna dagelijks van 10 tot 17 in een ruimte te luisteren en vreemde, creatieve dingen te doen (doe de komende maanden een minor ICT & Media).quote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef Feivel1 het volgende:
School dwingt mij voldoende rust te nemen, waaronder de nachtrust.
Dat betekend dat ik nu afsluit, wat kleine frikadelletjes achterover sla, en vervolgens mij nest op zoek om nog ff TV te kijken.
En dan slapen.
Tot morgenavond.
* Broekie klikt op "Lid worden".quote:
* Broekie klikt ook daar op Lid worden.quote:Op maandag 1 september 2008 21:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
http://gerardmoetblijven.hyves.nl/
'k wil anders wel op axci.nl een petitie starten en een domein als "3uurarbeidsvitaminen.nl" daarheen laten verwijzen?quote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom gaan zulke dingen nou altijd via Hyves
Voor mij hoeft het niet, helpt toch niet johquote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k wil anders wel op axci.nl een petitie starten en een domein als "3uurarbeidsvitaminen.nl" daarheen laten verwijzen?
Doewiequote:
Genoeg mensen om te verzamelen hèquote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom gaan zulke dingen nou altijd via Hyves
quote:Op maandag 1 september 2008 22:09 schreef Sersjee het volgende:
Wat een debiele stelling weer...
O ja, ik was wat anders aan het doen.
Topquote:Op maandag 1 september 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
*gaat alvast nieuw topic bakken mensen*
En, hoe goed zijn jouw bak-kunsten?quote:Op maandag 1 september 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
*gaat alvast nieuw topic bakken mensen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |