euh...quote:Op maandag 1 september 2008 20:52 schreef Sersjee het volgende:
Wat liet Rick nou op de webcam zien? Het was ff te donker om goed te kunnen zien...
't zag er uit als een DVD hoesje. Maar waarvan, geen idee.quote:Op maandag 1 september 2008 20:52 schreef Sersjee het volgende:
Wat liet Rick nou op de webcam zien? Het was ff te donker om goed te kunnen zien...
De dampende DVD van Dennis van Dijkhuizen... Zoveel nachten, ohne dich, without you...quote:Op maandag 1 september 2008 20:52 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 20:55 schreef Broekie het volgende:
Zei Michiel nou Lekker Vrolijk of Lekker Vrouwelijk?
Volgens mij 'lekker vrouwelijk'.quote:Op maandag 1 september 2008 20:55 schreef Broekie het volgende:
Zei Michiel nou Lekker Vrolijk of Lekker Vrouwelijk?
Ik ga zometeen pas uit mn dak wanneer Killers komtquote:Op maandag 1 september 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
*rustig*
Tja. Ik ga over het algemeen voor iets wat je niet of veel te weinig hoort. Maar ja, dan krijg je Maricha aan de telefoon en die begint dan te klagen da'k teveel goede platen aanvraag en er daardoor geregeld doorheen kom. Dus nu durf ik eigenlijk niet zo goed meer.quote:Op maandag 1 september 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
Waarom vraag je in vredesnaam een plaat aan die al maanden lang dag in en dag uit op de radio is te horen?! Dat zal ik echt nooit begrijpen. Sorry..
Nee.quote:Op maandag 1 september 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
mooie plaat
klinkt raar hoor, maar is dit een cover?
Ik heb zojuist een nieuwe photoshop poster A1 opdracht binnen gekregen. Dus moet aan de slag.quote:Op maandag 1 september 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
*rustig*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |