Dat is helemaal geen auto mên.quote:Op maandag 1 september 2008 18:20 schreef swarmahoer het volgende:
dit is raad het plaatje, in welke auto is deze foto genomen?
Serieus ik ben niet vies van een beetje mannensap, maar van cumshots ga ik echt over mijn nekquote:Op maandag 1 september 2008 18:19 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
das een echte header
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
wie bedenkt een leuke uitdaging voor de meetquote:Op maandag 1 september 2008 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Serieus ik ben niet vies van een beetje mannensap
Ach, wat daarna gebeurt boeit op zich niet zo want 't is toch klaarquote:Op maandag 1 september 2008 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus ik ben niet vies van een beetje mannensap, maar van cumshots ga ik echt over mijn nek
quote:Op maandag 1 september 2008 18:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
MIKKIE DIE PLAATJESSPOILERSWERKEN NIET IN DE BAGGERLAYOUT VUILE HOER
dat bedoel ik ook echt jammerquote:Op maandag 1 september 2008 18:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
FOKSILVER LAYOUT BEDOEL IK
Ik had inderdaad wel gezegd dat het niet met vrouwen te maken had hè?quote:Op maandag 1 september 2008 18:26 schreef swarmahoer het volgende:
bah mikkie![]()
daarom kan je donderdag dus misschien niet
True. *Kwak*. Slaap.quote:Op maandag 1 september 2008 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, wat daarna gebeurt boeit op zich niet zo want 't is toch klaar.
Nou ik hoef het niet over mijn gezicht te hebbenquote:Op maandag 1 september 2008 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, wat daarna gebeurt boeit op zich niet zo want 't is toch klaar.
Wie soept er een foto van Yashi?quote:Op maandag 1 september 2008 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou dat wordt voortaan een cumshotfipo.
waar wel ?quote:Op maandag 1 september 2008 18:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou ik hoef het niet over mijn gezicht te hebben
Wat ben jij af en toe een preuts zeikwijf zeg!quote:Op maandag 1 september 2008 18:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, dat is toch zonde of nietquote:Op maandag 1 september 2008 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ben jij af en toe een preuts zeikwijf zeg!
Ach, iedereen heeft z'n prijsquote:Op maandag 1 september 2008 18:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah, LR doet 't wel.quote:Op maandag 1 september 2008 18:31 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik weet gewoon niet wat ik moet posten.
quote:Op maandag 1 september 2008 18:31 schreef LastRequest het volgende:
Je bent sprakeloos door deze overweldigende ervaringen?quote:Op maandag 1 september 2008 18:31 schreef LastRequest het volgende:
Je snapt heus wel wat ik daar mee bedoeldequote:Op maandag 1 september 2008 18:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had je beter ingeschat inderdaad.
Eigenlijk valt het kwartje nu pasquote:Op maandag 1 september 2008 18:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik daar mee bedoelde
Oh, whehe, hier ookquote:
Die is bij deze ook geslotenquote:Op maandag 1 september 2008 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
"sorry mams, eerst ff de cumshotdiscussie afsluiten"
Je hebt 'r vanochtend nog gezienquote:Op maandag 1 september 2008 18:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah mams belde om te vragen hoe het ging
Ga je weer de hort op kerel, wat nu weer?quote:
Vannacht prison break seizoen 4quote:Op maandag 1 september 2008 18:37 schreef LastRequest het volgende:
Stelletje internetheroes.
Net 5 vanavond
18:05 - 19:05 Judging Amy
19:05 - 20:00 Grey's anatomy
20:00 - 20:30 Smaken verschillen
20:30 - 21:25 Private Practice
21:25 - 22:25 De co-assistent
22:25 - 23:00 Evelien
Nee, ze was al vroeg weg, maar ze belde toen straks omdat ze iets moest weten.. dus ik vertellen dat ik beetje ziekjes ben.. en toen belde ze net dus hoe het gingquote:Op maandag 1 september 2008 18:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt 'r vanochtend nog gezien
[..]
Ga je weer de hort op kerel, wat nu weer?
Morgenavond dusquote:Op maandag 1 september 2008 18:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vannacht prison break seizoen 4
Two Hour premierequote:Op maandag 1 september 2008 18:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Vannacht prison break seizoen 4
Ga dan gewoon 2x kijkenquote:Op maandag 1 september 2008 18:41 schreef Mikkie het volgende:
Nadeeltje: ik heb aan een vriendin beloofd de komende afleveringen op te sparen zodat we die binnenkort samen konden kijken.Dan heel gezellig, maar nu vrij matig
.
Neh, denk het niet. Dan vind ik het dan niet meer spannend. Films enzo kijk ik ook wel vaker dan eens, maar dan zitten er maanden of jaren tussen. Als er hooguit een paar weken tussen zitten is het minder.quote:
Dat snap ik, maar dat opsparen was een week of drie, vier ofzo. Vrij matig als ik dan dus vier of vijf afleveringen opnieuw zit te kijkenquote:Op maandag 1 september 2008 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik bedoel nu de premiere en volgende week S04E03.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |