GMTAquote:Op maandag 1 september 2008 13:57 schreef LastRequest het volgende:
en waarom wacht je niet nog een tijdje?
ga je eerst nog een beetje rellen, dan heb je meer waard voor je geld...
MMMMMMMAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!quote:
ja ik verval weer in mn oude ritmequote:Op maandag 1 september 2008 14:29 schreef LastRequest het volgende:
Ik zat me al af te vragen waarom swarma ineens weer veel postte, maar stage natuurlijk
Gvdquote:Op maandag 1 september 2008 13:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zie het positief: dan heb je alle tijd komend jaarKan je mooi je motor en rijbewijs halen
Je remde dus al ofzo? Misschien dacht ze daarom dat je dr voor liet ofzo?quote:Op maandag 1 september 2008 14:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Gvdkutchinees, ze ziet duidelijk dat ik er aan kom, mijn richting staat aan, eerst lijkt ze te stoppen en dan nog rijd ze door, pleurt em er zo voor, tyfushoer
* gelukkig had ik de situatie al van tevoren ingeschat en hoefde ik alleen nog maar te claxoneren naar dat wijf
mijn dank is grootquote:Op maandag 1 september 2008 14:32 schreef LastRequest het volgende:
Ik verwacht niets anders!
Maar ik heb ook nog een dag of drie weinig te doen dus ik zal je vergezellen met nuttige posts
De illusie dat we dat nog mee mochten maken hebben we al een tijdje geleden laten varen, wees niet bang.quote:Op maandag 1 september 2008 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
maar maak je geen zorgen de kwaliteit word er niet beter op
Ofzo.quote:Op maandag 1 september 2008 14:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je remde dus al ofzo? Misschien dacht ze daarom dat je dr voor liet ofzo?
Ik moest lachenquote:Op maandag 1 september 2008 14:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik denk dat het een combinatie van ervaring en instinct was
Feit is dat ik inmiddels aardig wat kilometers achter de rug heb, zonder schade veroorzaakt door mijquote:
subtiele toevoegingquote:Op maandag 1 september 2008 14:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Feit is dat ik inmiddels aardig wat kilometers achter de rug heb, zonder schade veroorzaakt door mij
ik ookquote:
Dat je überhaupt al TMF kijktquote:Op maandag 1 september 2008 15:11 schreef LastRequest het volgende:
Nick & Simon presenteren even iets op TMF en die kunnen er echt geen bal van.. gewoon echt heel slecht
nee joh donderdag is de rustigste avond van de week en ze hebben genoeg 7 persoons tafelsquote:Op maandag 1 september 2008 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
We hebben uiteindelijk toch binnen gezeten, waaide best hard..
Ow en Swarma, als je op een donderdagavond bij VB wilt eten met ongeveer 7 man ist dan handig om te reserveren?
Ik heb het idee dat swarma aan komende donderdag zat te denkenquote:Op maandag 1 september 2008 16:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
mijn vriendinnetjes en ik volgende week
Optimist!quote:Op maandag 1 september 2008 16:33 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb het idee dat swarma aan komende donderdag zat te denken
Het is de eerstequote:Op maandag 1 september 2008 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dan heb je opeens wel problemen met 't skippen ervan?
ey, dat wilde ik postenquote:Op maandag 1 september 2008 16:56 schreef morgane het volgende:
Inderdaad! Dus we krijgen weer Cali-praktijken?
Ik snap hem niet, iig niet in deze out of the blue contextquote:Op maandag 1 september 2008 16:51 schreef swarmahoer het volgende:
iemand heeft koffie annan gehaalddan ben je echt een sukkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |