Dat topic is echt wel de gekste van fok ooit.quote:Op maandag 1 september 2008 15:33 schreef MaJo het volgende:
Alberto checkt de park is legendarisch! Die ga ik weer eens opzoeken. Welke topics zijn nog meer legendarisch? Kunnen we een lijstje maken
godverdomme bitchquote:Op maandag 1 september 2008 15:49 schreef Natalee_Holloway het volgende:
Did anybody mentioned 'kloon'?
quote:Op maandag 1 september 2008 15:49 schreef Natalee_Holloway het volgende:
Did anybody mentioned 'kloon'?
quote:Op maandag 1 september 2008 15:53 schreef Joran_van_der_Sloot het volgende:
[..]
godverdomme bitch
DIE! DIE! DIE!
Ik zie dat je een jaartje jonger bent dan mij. Neuken?quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 16:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ik zie dat je een jaartje jonger bent dan mij. Neuken?
schat, ik word nog niet nat van je al deed je een stripactquote:Op maandag 1 september 2008 16:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ik zie dat je een jaartje jonger bent dan mij. Neuken?
Jacques! Hoe is het op de redactiequote:Op maandag 1 september 2008 16:05 schreef Jacques_Dancona het volgende:
[..]
Zelfs ik kan daar niet om lachen
Groetjes
Jacques
Kan ik hieruit afleiden dat dat normaal wel het geval is bij een stripact?quote:Op maandag 1 september 2008 16:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
schat, ik word nog niet nat van je al deed je een stripact
Hoi Ri!quote:Op maandag 1 september 2008 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jacques! Hoe is het op de redactie
hangt er vanaf wie het doet hequote:Op maandag 1 september 2008 16:09 schreef Jacques_Dancona het volgende:
[..]
Kan ik hieruit afleiden dat dat normaal wel het geval is bij een stripact?
Groetjes,
Jacques
uitstekendquote:Op maandag 1 september 2008 16:10 schreef Jacques_Dancona het volgende:
[..]
Hoi Ri!
Je weet hoe dat gaat. Zo zit je er iedere dag en zo kom je er nooit
Hoe gaat het met je?
Groetjes,
Jacques
quote:Op maandag 1 september 2008 16:09 schreef Jacques_Dancona het volgende:
[..]
Kan ik hieruit afleiden dat dat normaal wel het geval is bij een stripact?
Groetjes,
Jacques
Je wilt niet weten wat er gebeurd als er een halve liter GHB door je drankje gaat.quote:Op maandag 1 september 2008 16:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2008 16:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik dat nou eens kom doen?quote:Op maandag 1 september 2008 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hangt er vanaf wie het doet he
[..]
Leuke meid was dat. Die heb ik ooit nog op schoot gehad tijdens de opnames van de MPS. Daar werd ík nou nat van!quote:uitstekendzal nog een keer langskomen om te lunchen ofzo
![]()
Oude tijden herleven
quote:Op maandag 1 september 2008 16:12 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er gebeurd als er een halve liter GHB door je drankje gaat.
Nu ga ik heel stoer een rondje motorrijden. xxx
liever niet Jacques, dan heb ik niet zoveel respect meer voor je enzoquote:Op maandag 1 september 2008 16:12 schreef Jacques_Dancona het volgende:
[..]
Als ik dat nou eens kom doen?
[..]
Leuke meid was dat. Die heb ik ooit nog op schoot gehad tijdens de opnames van de MPS. Daar werd ík nou nat van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Vraag dat maar eens aan MaJo...quote:Op maandag 1 september 2008 16:12 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er gebeurd als er een halve liter GHB door je drankje gaat.
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |