Dat bedoel ik.quote:Op maandag 1 september 2008 11:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Heel ergWij betalen hetzelfde voor een fiat panda.... (zo wat)...
Idd.quote:
1 op 8 zal die doen ong denk ik.quote:
Idd, wat een lelijk hokquote:Op maandag 1 september 2008 11:40 schreef Erasmo het volgende:
Het is wachten tot StefanP straks wakker word![]()
Trouwens, zo'n auto wil je toch niet?
[ afbeelding ]
Owh....quote:
Jewel.quote:Op maandag 1 september 2008 11:40 schreef Erasmo het volgende:
Trouwens, zo'n auto wil je toch niet?
[ afbeelding ]
Wanneer vertrek je?quote:Op maandag 1 september 2008 11:38 schreef Devlinsect het volgende:
Ook met spijkerbroeken als Levi's, iPods / iPhones. Allemaal goedkoper in USA.
En hier worden we genaaid met de dure troep
Whehe das geen auto maar een vrachtwagen als je het mij vraagt.quote:Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef Impala-neuker het volgende:
Dit is ook zo'n penisverlengende royal sadness bolide![]()
[ afbeelding ]
Leuke bak inderdaad. Maar we worden hier genaaid waar we bij staan. 1 op 8 valt nog wel mee, mijn scheur ijzer doet 1 op 10, en die is niet eens snel of zwaarquote:Op maandag 1 september 2008 11:37 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
[..]
Idd.
[..]
1 op 8 zal die doen ong denk ik.
Bron??quote:Op maandag 1 september 2008 11:51 schreef RemcoDelft het volgende:
En dan verdienen we hier ook minder... !
En vroeg ik het aan jou? Nee dus.quote:Op maandag 1 september 2008 11:50 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Whehe das geen auto maar een vrachtwagen als je het mij vraagt.
Vette bak.quote:Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef Impala-neuker het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft wel wat eigenlijkquote:Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef Impala-neuker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef Impala-neuker het volgende:
[ afbeelding ]
importere dan!quote:Op maandag 1 september 2008 11:32 schreef McKillem het volgende:
http://www.justsilveradoc(...)alldetails=293987426
Deze bak koop je hier echt niet voor 7000 euro. Helemaal niet met maar 71573 op de teller.
Klacht: Hoe hard we hier genaaid worden bij het aanschaffen van een auto.
Dan word je alsnog genaait met allerlei importheffingen waar nog nooit iemand van gehoord heeft.quote:
Wat betreft pickups geniet dodge toch echt mijn voorkeur met zijn RAM.quote:Op maandag 1 september 2008 12:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Ford pick ups zijn wel mooier (vooral die F650 van hierboven)
Ja.quote:Op maandag 1 september 2008 12:02 schreef Nastyman het volgende:
Die auto is wel ultimate redneck fashion
Dat is dan ongeveer 20.500 euro. Daar heb je hier nog niet eens een nieuwe Golf voor, ja eentje die alleen maar rijdt, maar verder geen opties oid.quote:Op maandag 1 september 2008 12:16 schreef McKillem het volgende:
2008 Ford Mustang GT. $30,000.
Fonkelnieuw.
Het gaat me niet zozeer om het feit dat zo'n ding alsnog duur is bij het gebruik, het gaat me meer om het zwaar achterlijke contrast in aanschaf prijs.quote:Op maandag 1 september 2008 12:22 schreef BobbyB het volgende:
Vergeet niet dat zo'n bak je in Nederland niet alleen een godsvermogen kost aan aanschaf, maar ook aan wegenbelasting en brandstof.
Als je een Amerikaan verteld wat je in Nederland betaald voor het kopen en rijden van een auto lachen ze je vierkant uit of denken ze dat je een grapje maakt.
Zelfs al had je wel alle opties, en die mustang niet.quote:Op maandag 1 september 2008 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is dan ongeveer 20.500 euro. Daar heb je hier nog niet eens een nieuwe Golf voor, ja eentje die alleen maar rijdt, maar verder geen opties oid.
No shit Sherlockquote:Op maandag 1 september 2008 12:28 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zelfs al had je wel alle opties, en die mustang niet.
Golf of Mustang. Ik wist het wel.![]()
ik vind het een leuk boodschappen wagentjequote:Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef Impala-neuker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2008 12:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
Schilt
BOERUH...BOERUH...!!!quote:Op maandag 1 september 2008 12:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
Schilt zo'n 1/4 van de totaal prijs.
Daarom maakte ik die vergelijking ookquote:Op maandag 1 september 2008 12:28 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zelfs al had je wel alle opties, en die mustang niet.
Golf of Mustang. Ik wist het wel.![]()
Hier in NL is zo'n pickup inderdaad erg overkill, tenminste voor woon/werk verkeer. Als je boer oid bent, kan ik me er nog wel iets bij voorstellen. Er is gewoon geen ruimte voor zulke bakken in ons land. Success met parkeren in Amsterdam met zo'n ding.quote:Op maandag 1 september 2008 12:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zelfs bij de oosterburen heb je al een volledig uitgeruste (Duitse) bak waar je hier net een kale met de lichtste motor kunt halen. Schilt zo'n 1/4 van de totaal prijs. Maarja de vraag is of je het nodig hebt, persoonlijk vind ik die bakken in de VS flink overdreven.
En dan heb je dus de compleet volgehangen premium versie.quote:Op maandag 1 september 2008 12:16 schreef McKillem het volgende:
2008 Ford Mustang GT. $30,000.
Fonkelnieuw.
Wat ik zo snel kon vinden:quote:Op maandag 1 september 2008 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Hier kost een Hummer H3 20.000 euro. In Nederland is dat ruim 4 keer zo veel gok ik?
Nouja wat is overkill.quote:Op maandag 1 september 2008 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier in NL is zo'n pickup inderdaad erg overkill, tenminste voor woon/werk verkeer. Als je boer oid bent, kan ik me er nog wel iets bij voorstellen. Er is gewoon geen ruimte voor zulke bakken in ons land. Success met parkeren in Amsterdam met zo'n ding.
Zo ongeveer.quote:Op maandag 1 september 2008 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Hier kost een Hummer H3 20.000 euro. In Nederland is dat ruim 4 keer zo veel gok ik?
quote:Op maandag 1 september 2008 13:30 schreef popolon het volgende:
Hey kijk , een echte Amerikaanse sjonnie bak. Vrij duur ook.
Dat is de druppel, ik ga emigreren.quote:Op maandag 1 september 2008 13:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan heb je dus de compleet volgehangen premium versie.
De basiscoupé met een vierliter V6, 210 pk kost nog geen 20.000 dollar! Da's nog geen 14.000 euro. Daar koop je hier een Panda Diesel voor.
http://www.edmunds.com/ford/mustang/2008/index.html
!quote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef popolon het volgende:
Ik sta wel te kijken van bijv een Corolla, die koop je in de VS voor $13.000 nieuw, heb je wel een standaard model maar ok. Ik zie ze op autotrader.nl voor 23.000 tweede hands.
Of je een Corolla wilt is natuurlijk een ander verhaal.
Ik zeg niet dat je zo'n auto niet mooi mag vinden of erin mag rijdenquote:Op maandag 1 september 2008 13:35 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nouja wat is overkill.
Als je gewoon van die auto's houd...
Als je het zo bekijkt is alles groter dan een panda overkill in Nederland. Maar de mens wil ook wel eens wat comfort.
Een 206 kan ik bijvoorbeeld met mijn bijna 2 meter niet echt lekker comfortabel zitten, dus ik kom automatisch al bij een grotere en dus duurdere auto. In Amerika zou dat niet zo probleem vormen.
Laat mij lekker Brabants lullen ja!quote:
In een A4, BMW 3 serie of ford mondeo zit je ook comfortabel die zijn toch 2x zo klein. Comfort heeft echt niet alleen met grote te maken.quote:Op maandag 1 september 2008 13:35 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nouja wat is overkill.
Als je gewoon van die auto's houd...
Als je het zo bekijkt is alles groter dan een panda overkill in Nederland. Maar de mens wil ook wel eens wat comfort.
Een 206 kan ik bijvoorbeeld met mijn bijna 2 meter niet echt lekker comfortabel zitten, dus ik kom automatisch al bij een grotere en dus duurdere auto. In Amerika zou dat niet zo probleem vormen.
[..]
Zo ongeveer.
[..]Dat dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in Amerika?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja
Doe mij Nederland maar
Bovendien vind ik al die dikke Amerikaanse slurpbakken walgelijke dingen, en ik niet alleen, want zelfs in teh US and A dalen de verkopen ervan drastisch
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Een H2 is echter wel een slagje groter dan een H3. Een basis H3 kost in NL 60.000 euro.quote:Op maandag 1 september 2008 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ik zo snel kon vinden:
Hummer H2 6.0 V8 SUV Luxury
Prijs ¤ 89.950,-
Dat is dus een H2
quote:Op maandag 1 september 2008 14:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Welke linkse boomknuffelende huilie begint als eerst over b.v. deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in Amerika?Of de huilies met hun woningen die ineens niks meer waard zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja
Doe mij Nederland maar
Bovendien vind ik al die dikke Amerikaanse slurpbakken walgelijke dingen, en ik niet alleen, want zelfs in teh US and A dalen de verkopen ervan drastisch
(of toch al niet waren, met dat bordkarton)
Of die situatie in New Orleans met Katrina in 2005, dat was lekker geregeld in zo'n ontwikkeld land als VS![]()
_!
Welke linkse boomknuffelende huilie begint als eerst over b.v. deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in Amerika?Ik impliceer absoluut niet dat ik naar Amerika wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja
Doe mij Nederland maar
Maar een autotje importeren....
Het schijnt dat je een auto een jaar in het bezit moet hebben en je hem dan gratis kan importeren.
En der verkoop heeft meer uit te staan met benzinekosten dan wat anders.
Ik vind het mooie auto's.
Idee iig iets onder mijn reet te hebben dat wat weegt i.p.v zo'n best wel sneu Japannertje van 2 bij 1 waar het eerste het beste ongeluk je gelijk je leven kost.
Gaat me trouwens meer om de prijs dan de auto.
[ Bericht 3% gewijzigd door McKillem op 01-09-2008 14:54:15 ]
In een 3 serie pas ik niet in hoor. Niet comfortabel dan.quote:Op maandag 1 september 2008 14:33 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Laat mij lekker Brabants lullen ja!Wel erg sneue typo idd
![]()
[..]
In een A4, BMW 3 serie of ford mondeo zit je ook comfortabel die zijn toch 2x zo klein. Comfort heeft echt niet alleen met grote te maken.
Welke linkse boomknuffelende huilie begint als eerst over b.v. deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in Amerika?Als je hiermee een discussie wil gaan beginnen wat er allemaal slecht is in USA en beter is in NL is dat redelijk kansloos, want daar gaat het topic helemaal niet over. Daarbij zullen er ook wel dingen in USA beter zijn dan NL, 1 ding daarvan is de mentaliteit in het verkeer, met uitzondering van grote steden maar zelfs daar rijden ze netter dan tussen lutjebroek en schubbekutteveen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja
Doe mij Nederland maar
Overigens is de reden dat de verkoop van slurp bakken terug loopt door de hoge benzine prijzen daar.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nog steeds 3 keer zo veelquote:Op maandag 1 september 2008 14:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een H2 is echter wel een slagje groter dan een H3. Een basis H3 kost in NL 60.000 euro.
Daarom benadrukte ik ook dat dit een H2 was.quote:Op maandag 1 september 2008 14:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een H2 is echter wel een slagje groter dan een H3. Een basis H3 kost in NL 60.000 euro.
Maakt niet uit, ook Volkswagen, Mercedes, Volvo en BMW zijn daar stukken goedkoper.quote:Op maandag 1 september 2008 17:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maar de afwerking van Amerikaanse interieurs is dan ook wel belachelijk slecht. De motoren zijn ouderwets (doch betrouwbaar).
Eigenlijk zijn Amerikaanse auto's in de jaren '80 blijven steken qua vernieuwing..
http://images.automotive.(...)Daytona_interior.jpgquote:Op maandag 1 september 2008 17:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maar de afwerking van Amerikaanse interieurs is dan ook wel belachelijk slecht. De motoren zijn ouderwets (doch betrouwbaar).
Eigenlijk zijn Amerikaanse auto's in de jaren '80 blijven steken qua vernieuwing..
Dit dus. Het zou bijna lonen om een 1 jaar oude corvetten zelf op de boot te zetten en op nl kenteken te zetten.quote:Op maandag 1 september 2008 17:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Achja.. Als ik in de USA zou wonen wist ik het wel
http://www.chevrolet.com/corvette/#corvette-z06
$72.125 = ¤49329,75
In NL:
¤ 135.990
Tuurlijk kan je vooral op medisch gebied veel beter in Nederland wonen. Maar dit verschil is gewoon platuit achterlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:06 schreef LENUS het volgende:
Ja het is sad jongens, hard werken voor een 206je terwijl je voor dat geld een prachtige bolide in Amerika kunt kopen. Maar wat anderen al gezegd hebben, onder de streep kun je veel beter in NL wonen. Ik word liever in het ziekenhuis "gratis" geholpen, dan dat ik $100.000 uit mijn eigen zak moet betalen om geopereerd te worden oid.
Dat zal mij wat.quote:Op maandag 1 september 2008 17:31 schreef ColtZ40 het volgende:
En toch is de inkoopprijs van een nieuwe auto ex bpm en ex btw in Nederland lager dan de prijs in de US.
De Nederlandse wegen zouden er sowieso een stuk mooier uit gaan zienquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:13 schreef McKillem het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je vooral op medisch gebied veel beter in Nederland wonen. Maar dit verschil is gewoon platuit achterlijk.
In Amerika heb je alleen een goed leven als je het voor elkaar krijgt verzekerd te worden.
Als je niet verzekerd ben is er maar 1 ongeluk nodig je volledig failliet te maken.
Als je toen je 12 was eens een keer schaamluis hebt gehad dat gepaard ging met een lichte hoofdpijn krijg je geen verzekering meer.
Bla bla.
Dat is me allemaal bekend verder.
Maar toch, die autoprijzen...
Als je dat hier invoert heeft zelfs de laagste tokkie minimaal een mitsubishi eclipse uit 2002.
Ik betaalde 12K voor een 2e hands beetle met 54k op de teller en 5 jaar oud.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:41 schreef LENUS het volgende:
[..]
De Nederlandse wegen zouden er sowieso een stuk mooier uit gaan zien![]()
Om nog maar eens een paar slokken van de gifbeker te nemen:
Een nieuwe Dodge Calliber: $15.545= EUR 10.700
Een nieuwe Dogge Nitro: $21.015= EUR 14.483
Een nieuwe Maza 6:: $21.400=EUR 14.750
Een nieuwe Ford Mustang: $19.995=EUR 13.781
Een nieuwe BMW Z4: $36.000=EUR 24.000
Een nieuwe VW Beetle: $17.475=EUR 12.043
Een nieuwe VW Passat: $23.990=EUR 16.537
Een nieuwe VW Tiguan: $23.200=EUR 15.994
Een nieuwe Mini Cooper: $19.200=EUR 13.236
Vooral opvallend vind ik de Beetle, voor 12K een nieuwe uit de showroom. Ook de Calliber voor slechts 10,7K![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Het percentage van het BNP dat in de VS wordt besteed aan gezondheidszorg is niet zo gek veel hoger dan hier in Nederland. En gezien de enorme stijging van de laatste jaren, gaan wij er over een paar jaar zelfs overheen...quote:Op maandag 1 september 2008 11:57 schreef Erasmo het volgende:
Ja maar ondertussen mag je wel zelf alle ziekenhuiskosten betalen als je hem in de kreukels rijdtEn is je verzekering daarna een keer of 8 zo duur
Ja dat komt omdat een groot gedeelte onverzekerd rondloopt in de States.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het percentage van het BNP dat in de VS wordt besteed aan gezondheidszorg is niet zo gek veel hoger dan hier in Nederland. En gezien de enorme stijging van de laatste jaren, gaan wij er over een paar jaar zelfs overheen...
In Nederland zitten ze ook op meer dan een half miljoen onverzekerden.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:17 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat een groot gedeelte onverzekerd rondloopt in de States.
Een half miljoen onverzekerden (wat ik aan de hoge kant geschat vind, maar goed) is ongeveer 3% van Nederland. Tegen 46 miljoen onverzekerden in Amerika, wat ongeveer 16% is. Daarnaast zijn de premies voor degene die wel verzekerd zijn vele malen hoger. Een all-in pakket kost in NYC: $900 per maand. In Nederland heb je voor 150-200 euro per maand een uitgebreid pakket.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef popolon het volgende:
[..]
In Nederland zitten ze ook op meer dan een half miljoen onverzekerden.
Tja, welk gedeelte of welke staat kun je wel met Nederland vergelijken. NYC is natuurlijk geen Nederland, maar het geeft wel aan in welke orde van grote we moeten denken. Misschien kun je aangeven wat jij per maand aan premie af moet dragen? Ervan uitgaande dat je verzekerd rondlooptquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:48 schreef popolon het volgende:
Jawel, maar het stijgt hard de laatste jaren.
En die pakketten in NYC tjaaaaa, niet te vergelijken natuurlijk. Rare vergelijking: NYC v. Nederland.
Die is gewoon TOFquote:Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef Impala-neuker het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergist je... In Nederland wordt grofweg 250-300 euro per inwoner (incl. babies, kinderen en bejaarden) per maand (!!) uitgegeven aan gezondheidszorg. Een groot deel wordt niet vanuit het basispakket betaald maar uit andere potjes. De werkelijke kosten zijn dus aanzienlijk hoger!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:35 schreef LENUS het volgende:
[..]
Een half miljoen onverzekerden (wat ik aan de hoge kant geschat vind, maar goed) is ongeveer 3% van Nederland. Tegen 46 miljoen onverzekerden in Amerika, wat ongeveer 16% is. Daarnaast zijn de premies voor degene die wel verzekerd zijn vele malen hoger. Een all-in pakket kost in NYC: $900 per maand. In Nederland heb je voor 150-200 euro per maand een uitgebreid pakket.
Mijn favo blijf toch echt de 69 Charger van Dodge.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:02 schreef popolon het volgende:
Iets meer dan $100 voor een volledig familiepakket. Maar goed, het verschil is dat 't niet verplicht is.
Maar goed, we dwalen wat af natuurlijk.Dit soort bakken zijn geweldig:
[ afbeelding ]
Welke linkse boomknuffelende huilie begint als eerst over b.v. deJe verzekert je hier zeker zo goed als in Nederland en dat kost echt geen 1500$ per maand. Die standaardbagger die iedereen in NL door z'n strot geduwd krijgt kan niet tippen aan de gemiddelde verzekering hier, die vaak maatwerk is. Mijn verzekering is zoveel beter dan m'n oude one-size-fits-all bagger die ik in NL opgedrongen kreeg dat het gewoon lachwekkend wordt. Zullen we het ook even over de gezondheidszorg hebben? Hoelang moet je in NL op een wachtlijst staan voor een gemiddelde, simpele ingreep? Een half jaar? Een jaar? Of net als in het socialistische Canada twee jaar, en als je pech hebt nog langer wanneer het jaarlijks quota aan operatie X al bereikt is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in Amerika?Verzekeren, daar kies je zelf voor. Dat mensen dat niet doen, is hun eigen keuze.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja
Doe mij Nederland maar
Je weet dat je hier tot je 17e gratis naar school kunt? Als ouder betaal je geen cent, zelfs voor high school niet? Hoeveel kost het in Nederland? En een studie aan Harvard kost veel ja, maar weet je ook wat een studie aan een gemiddelde college kost? Rond de 4000 per jaar. En aan een topuniversiteit zoals A&M hier? 7,844$ per jaar. Wat kost het in Nederland? 5090 euro? Bovendien kun je als talentvolle student in de VS van tig beurzen gebruik maken.
Enneh, je weet wat je hier met een beetje studie verdient? Het dubbele van in NL. Weet je hoeveel lager de belasting is? Meer dan de helft. Hoe snel denk je dat je die paar duizend euro verschil aan collegegeld terug hebt verdient? Nou?En? Is jouw smaak relevant? Heel veel Europese auto's kun je hier ook gewoon kopen hoor, maar dan wel voor de helft van de prijs. Een nieuwe Corvette kost bijvoorbeeld 46000$. Surf ik even naar corvette.nl dan staat daar een consumentenprijs van 99.990,- euro... dat is drie keer zoveel!quote:Bovendien vind ik al die dikke Amerikaanse slurpbakken walgelijke dingen, en ik niet alleen, want zelfs in teh US and A dalen de verkopen ervan drastisch
[ Bericht 0% gewijzigd door StefanP op 03-09-2008 02:31:24 ]"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
Tuurlijk is dat relevant om erbij te halen. Je kunt wel voor een auto 3 kwartjes betalen, maar als je links- of rechtsom alsnog een vermogen moet betalen via andere belastingen/verzekeringen, dan schiet het onderaan de streep niks op natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2008 07:25 schreef Convergence het volgende:
Replies die de Nederlandse prijzen goed gaan praten met allemaal mis-informatie
Als je gestudeerd hebt ben je in de US altijd beter af qua financiën dan in NL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |