De spelregelsquote:***Naam deelnemer.......................
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
quote:Op maandag 1 september 2008 15:32 schreef sasquatsch het volgende:
tvp
Nah, die streak houdt hier opquote:Op donderdag 4 september 2008 23:10 schreef NED het volgende:
Ik doe niet mee aan dit spelletje, maar het valt me op dat een hoop mensen NIET Kimi op P1 voor de zondag hebben staan.
Die gast heeft er de afgelopen 3 jaar gewonnen en lijkt mij de man met verreweg de beste papieren.
Stel hij zou winnen he, dan wint ie 4 jaar op rij een zelfde GP..... volgens mij is dat ook een record wat Schumi niet heeft, of vergis ik me nu heel erg?
Je vergeet dat Senna 5 keer op rij Monaco won (1989 t/m 1993).quote:Op donderdag 4 september 2008 23:10 schreef NED het volgende:
Ik doe niet mee aan dit spelletje, maar het valt me op dat een hoop mensen NIET Kimi op P1 voor de zondag hebben staan.
Die gast heeft er de afgelopen 3 jaar gewonnen en lijkt mij de man met verreweg de beste papieren.
Stel hij zou winnen he, dan wint ie 4 jaar op rij een zelfde GP..... volgens mij is dat ook een record wat Schumi niet heeft, of vergis ik me nu heel erg?
Wat mij betreft wel! Ik doe wel een dansje voor de tv mocht het zo zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:30 schreef Sally het volgende:
-------------------------------------
(Bourdais, telt dat als extra punten?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |