quote:Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
excuses zijn overal wel te vinden, inderdaad![]()
http://thinkprogress.org/2008/08/31/palin-iraq-is-a-war-for-oil/quote:Palin: Iraq is a war for oil
http://community.adn.com/adn/node/130178quote:McAllister was an Anchorage TV reporter before working for Palin. He said Palin once approached him - before people knew she was pregnant - assuming he'd been hearing rumors.
"She said it's not true about Bristol," McAllister said.
At the time, the rumor would have been that Palin's daughter was pregnant.
Als fan van Colbert neem ik aan dat je de inhoud niet zo serieus neemt?quote:Op maandag 1 september 2008 21:03 schreef Caesu het volgende:
nog zo'n 65 dagen.
benieuwd hoeveel gestoorder deze verkiezingen nog gaan worden.
veel meer inhoudelijk zal het wel niet worden.
Zijn dat Ahnold Republikeinen?quote:Op maandag 1 september 2008 21:55 schreef maartena het volgende:
Oh ik denk dat we nog aardig wat oprakelen over deze dame..... De republikeinen in mijn omgeving (familieleden, collegas) denken er allemaal hetzelfde over, dat het geen goede zet was van McCain om haar te kiezen.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:55 schreef maartena het volgende:
Oh ik denk dat we nog aardig wat oprakelen over deze dame..... De republikeinen in mijn omgeving (familieleden, collegas) denken er allemaal hetzelfde over, dat het geen goede zet was van McCain om haar te kiezen.
Wat is nu precies het probleem?quote:Op maandag 1 september 2008 21:23 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
Samenvattend:Bristol Palin heeft onvoldoende seksuele voorlichting gehad want haar moeder is tegen seksuele voorlichting op scholen (bron) Bristol Palin heeft nooit van haar moeder geleerd dat ze de pil of een condoom moet gebruiken want haar moeder is voor onthouding en tegen voorbehoedsmiddelen (onduidelijk, dat haar kind op haar 17e zwanger wordt zegt eigenlijk wel genoeg) Bristol Palin kon niet voor een abortus kiezen want haar moeder is tegen abortus, zelfs in het geval van verkrachting (bronnen in overvloed) Bristol Palin moet nu op haar 17e trouwen want anders zou de schande te groot zijn voor haar moeder om de verkiezing te kunnen winnen (aanname)
De PUMAs gaan dit geweldig vinden.
En kom alsjeblieft niet met gelul aan dat dit een privé-zaak is. Deze situatie is geworteld in de politieke overtuigingen van de vrouw die misschien over een jaar de machtigste persoon ter wereld zou kunnen zijn.
Nou ja. Een enkel geval zegt natuurlijk niks over een beleid of een bepaalde groep mensen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het blijkt dus dat meisjesscholen niet helpen tegen ongewenste invloeden.
ik zou graag meer inhoud wilen zien.quote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als fan van Colbert neem ik aan dat je de inhoud niet zo serieus neemt?
Dat ze sex heeft voor het huwelijk en dat niet in het plaatje van de gristelijke kiezer past. Niet dat het mij als groot voorstander van sex voor het huwelijk ook maar enigzins boeit trouwens.quote:
Nadenken is prima, maar ze nemen voor je er goed en wel voor kan zorgen lijkt me onverstandig.quote:Het lijkt me een prima zaak dat een zeventien jarige nu al aan kinderen denkt. Achteraf gezien denk ik wel eens dat ik dat voor m'n studie had moeten doen, dan na mijn studie. Nu ben ik een ouwe lul met een overmatig analytisch brein, en over dit soort zaken moet je gewoon niet te veel nadenken. Als Westerse samenleving maken we als het om kinderen gaat verreweg de grootste fout, een fout die generatie's lang voortdendert. Ouders van midden-30... dat is vragen om problemen. Van die ouders die alles met hun koters beredeneren, en zich niet voor kunnen stellen dat die kinderzieltjes te stom zijn om alles te doorgronden.
Het is een beetje het tegenovergestelde van een feminist zijn idd. Maar zo zijn wel heel veel vrouwen hogerop gekomen en is de vrouwenemancipatie breder geworden. op lange termijn niet, maar even klinkt het leuk en vrouwvriendelijk. De vraag is hoe de mensen in de VS kijken naar zo iets. In nederland zouden veel vrouwen het juist een klap in het gezicht vinden, denk ik. Daar misschien minder, al lijken me juist die vrouwen die hij met haar wil trekken vrouwen die het als een klap in het gezicht zien.quote:Op maandag 1 september 2008 20:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daarom is de keuze voor Palin een ontzettende belediging voor vrouwen. Het zal een geweldig persoon kunnen zijn, hoewel haar politieke standpunten en handelingen tamelijk abject lijken, maar laten we ons niet voor gek houden: de primaire reden dat ze is gekozen is omdat ze een vrouw is. En kennelijk denken de Republikeinen dat vrouwen op een vagina stemmen, ondanks dat het een vrouw is die tegen vrije keuze voor vrouwen is, Clinton een jankerd vindt en moet lachen om "bitch".
Hillary Clinton was een persoon die ondanks haar vrouw-zijn president kon (kan?) worden, Sarah Palin is gekozen als vice-president dankzij haar vrouw-zijn. Het is zo verschillend, zo transparant, zo bizar, zo'n klap in het gezicht, lijkt mij, van vrouwen die vinden dat je beloond moet worden om je daden, ondanks je sekse. Bizar.
links was n de VS toch anders dan hier?quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef JohnDope het volgende:
Het is wel duidelijk dat links een schandaal probeert te creëren. Dat gaat alleen niet lukken.
Voorlichting geven wil niet zeggen dat je kinderen maar adviseerd rond te neuken. Ik snap niet dat de republikeinen niet zien dat je en kan adviseren en informeren over de gevaren van aids en adviseren over geen seks voor het huwelijk. het moet zo zwart wit en gespannen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Het getuigd niet van hypocrisie, wel geeft het een duidelijk voorbeeld dat een van de Republikeinse standpunten, in dit geval dat seksuele voorlichting beperkt MOET blijven tot het aanleren van geheelonthouding van sex voor het huwelijk, geen effect heeft.
Ik ben veel meer voorstander van het Democratische standpunt in deze: Fatsoenlijke seksuele voorlichting, inclusief goed onderwijs in de gevaren van ziekten als AIDS etc, wat momenteel ook veelal niet goed gebeurd.
Obama heeft vandaag gezegd dat Bristol Palin off limits is. Dus ik moet maar over haar ophouden. Ik wil niet als één of andere harteloze bullebak overkomen. Laat ik het er maar bij houden dat het "abstinence only" (dus geen voorlichting en geen voorbehoedsmiddelen) standpunt van Sarah Palin juist zorgt voor ongewenste zwangerschappen. Ook als je vind dat zwangerschappen op jongere leeftijd gezond zijn kan ik mij moeilijk voorstellen dat je een voorstander van ongewenste zwangerschappen bent.quote:
Nee, laat dat inderdaad maar aan de bloedhonden van de neocons van FOX over. Die zijn daar veel beter in.quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef JohnDope het volgende:
Het is wel duidelijk dat links een schandaal probeert te creëren. Dat gaat alleen niet lukken.
Je denkt toch zeker niet dat de aanvallen op de zwangere dochter van de tegenstander komen van Obama en Biden. Of ook maar iemand in een straal van 100 kilometer bij hun vandaan? Die aanvallen komen uit de hoek van move-on.org en andere wazige, maar verdomd goed gefinancierde groeperingen die absoluut niets met welke kandidaat dan ook te maken hebben.quote:Op maandag 1 september 2008 22:47 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
Obama heeft vandaag gezegd dat Bristol Palin off limits is
'Fair and Balanced'quote:Op maandag 1 september 2008 22:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, laat dat inderdaad maar aan de bloedhonden van de neocons van FOX over. Die zijn daar veel beter in.
quote:Sarah Palin: Alaska First! Auteur: Laurens · E-Mail tijd 17:14. Running mate Sarah Palin zou lid zijn geweest van de afscheidingspartij
http://www.dailykos.com/story/2008/9/1/4231/18477/878/581881
Dat slaat helemaal nergens op. McCain promoot toch geen change? Waarom zou hij dan mogen bogen op een 'verfrissende' keus?quote:Op maandag 1 september 2008 18:03 schreef Lyrebird het volgende:
Een belangrijk feit dat hier niet wordt erkend is dat Obama, iemand die "CHANGE" verpersoonlijkt, Biden als running mate heeft gekozen. Biden zit al 36 jaar in de senaat. Palin is een verfrissende keuze. Met haar erbij geef ik McCain weer een kans.
quote:
Als Bidden zn hand niet omdraait om Giuliani af te breken om zn ongeschiktheid voor het ambt, than he is going to have a field day with this one. Ik zeg: go for the kill. Gewoon afmaken en direct afserveren.quote:Op maandag 1 september 2008 22:18 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik zou graag meer inhoud wilen zien.
ik kijk uit naar debatten. ook debat biden-palin.
als Obama wint worden McCain/Palin president/vice-president van Alaska.quote:
Bush was ook niet echt gezellig tegen McCain in de primaries van 2004.quote:Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef One_of_the_few het volgende:
triester waren de acties tijdens McCain tegen Bush om de nominatie
Niet dus want vergelijk de entree van John Biden eens met de entree van Sara Palin.quote:Op maandag 1 september 2008 22:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, laat dat inderdaad maar aan de bloedhonden van de neocons van FOX over. Die zijn daar veel beter in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |