Wie leest er nou voorwaarden doorquote:Op maandag 1 september 2008 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Misschien verstandig om de algemene voorwaarden van een bedrijf door te lezen voor je er lid van wordt:
Oja, en dan achteraf mekkeren bij Kassa dat het bedrijf je heeft opgelicht, terwijl het in de voorwaarden stondquote:Op maandag 1 september 2008 16:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wie leest er nou voorwaarden door
http://www.johnandjohn.nl/sellingstuff.phpquote:Op maandag 1 september 2008 15:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hij heeft laatst zelfs nog een triootje gehad!
hijzelf en twee zakdoeken
Op het werk kun je toch een andere template erin zetten of werkt dat niet met custom banners?quote:Op maandag 1 september 2008 17:18 schreef stbabylon het volgende:
Nu is Fok! nog mooier, ik had nog ergens een heerlijke cumshot liggen, dat is nu mijn header
(wel even oppassen op het werk bedenk ik me nu...)
Jawel, maar dat moet ik dus niet vergetenquote:Op maandag 1 september 2008 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op het werk kun je toch een andere template erin zetten of werkt dat niet met custom banners?
quote:Op maandag 1 september 2008 10:15 schreef Pakspul het volgende:
4,50 om je notes te zien, interesseert mij dat nou wat stel puistige nerds over mij schrijven.
Dat is toch al 300% winst in jouw geval.quote:Op maandag 1 september 2008 17:02 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn piemel is zojuist 3 centimeter gegroeid na het afsluiten van mijn PIMP abo.
Verklap dat nou nietquote:Op maandag 1 september 2008 17:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat is toch al 300% winst in jouw geval.
Laatstequote:Op maandag 1 september 2008 10:02 schreef Chriz2k het volgende:
Optie 1: Mensen die betalen voor opties die eigenlijk helemaal niet boeiend zijn.
Optie 2: Mensen die betalen om FOK! te steunen. (lees: om de Hummer van Danny te financiëren.)
Tof is dat.quote:Op maandag 1 september 2008 10:32 schreef Rosbief het volgende:
Gelukkig krijgen alle abo-houders een tag zodat we ze keihard uit kunnen lachen.![]()
En ik heb slechts 4 notes, het geld om ze te bekijken (quote:Op maandag 1 september 2008 11:32 schreef BroesWillems het volgende:
Dit topic was ook absoluut niet voorspelbaar....
Jezelf welquote:Op maandag 1 september 2008 18:49 schreef wolferl het volgende:
Kan je ook MODS uitschakelen met een abo?
Dus eigenljik loont het om op fok een klootzak te zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 18:43 schreef Gitanki het volgende:
En ik heb slechts 4 notes, het geld om ze te bekijken () totaal niet waard, ik ben te lief...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |