Zegt de opperklager van FOK!quote:Op maandag 1 september 2008 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Optie 3 :mensen die niets beters te doen hebben in hun leven en maar klaagtopics openen om het openen...
Inderdaad, de schijnheiligeid op zijn bestquote:Op maandag 1 september 2008 10:07 schreef tonks het volgende:
Mensen die betalen om fok te steunen en dat dan 20 keer laten weten in het topic
" IK doe het voor fok hoor!!1 "
Mja, waarom anders? Voor die kutopties hoef je het niet te doen want het heeft echt totaal geen toegevoegde waarde. Ze zouden beter een banner kunnen vervangen met een oproep om een vrijwillige bijdrage te doen, want ik kan me niet voorstellen dat er iemand uit de crew ook maar serieus denkt dat ze iets extra's bieden met die abonnementenquote:Op maandag 1 september 2008 10:07 schreef tonks het volgende:
Mensen die betalen om fok te steunen en dat dan 20 keer laten weten in het topic
" IK doe het voor fok hoor!!1 "
Hoe zit het het dan met die notes ?quote:Op maandag 1 september 2008 10:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee dan 4.50 (administratiekosten !11) om je notes in te zien. En elke keer bij nieuwe notes weer opnieuw moeten betalen
Niet, het is voor mods onder elkaar om notes te maken als je bijvoorbeeld post in PUB als je 40+ bent of als je in OUD post als je dat nog niet bent. Dat soort onzin staat er in, absoluut niet de moeite waard om het na te lezen dus en al helemaal niet tegen betaling...quote:Op maandag 1 september 2008 10:19 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Hoe zit het het dan met die notes ?Ik blijk er 5 te hebben maar heb er nog nooit iets van gemerkt ofzo.
Hoe lees je normaal een note dan ?
Balen zeg, als zo'n tag inmiddels een statussymbool is dan zit zo'n gratis 'oranjefan' tag er zeker ook niet meer inquote:Op maandag 1 september 2008 10:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik doe het voor het tagje, de banners/ads uitschakelen is mooi meegenomen
statussymbool mijn reet, ik mis mijn [moderator] tag nu pasquote:Op maandag 1 september 2008 10:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Balen zeg, als zo'n tag inmiddels een statussymbool is dan zit zo'n gratis 'oranjefan' tag er zeker ook niet meer in
De Davidster van FOK!quote:Op maandag 1 september 2008 10:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Thnx voor de uitleg !quote:Op maandag 1 september 2008 10:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
Niet, het is voor mods onder elkaar om notes te maken als je bijvoorbeeld post in PUB als je 40+ bent of als je in OUD post als je dat nog niet bent. Dat soort onzin staat er in, absoluut niet de moeite waard om het na te lezen dus en al helemaal niet tegen betaling...
Ik vind jou een ontzettende likker.quote:Op maandag 1 september 2008 10:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Die man leeft nu al van FOK!, denk je echt dat hij al dat geld nodig heeft om FOK! te verbeteren?quote:Op maandag 1 september 2008 10:34 schreef G.Fawkes het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Ik heb die 24 euro overgemaakt zodat Fok! beter wordt. Als blijkt dat Danny er een hummer van gaat kopen zal ik niet aarzelen die eens lekker onder handen te nemen
Ze hebben alles al geprobeerd om het te verbeteren en het is nog steeds kutquote:Op maandag 1 september 2008 10:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die man leeft nu al van FOK!, denk je echt dat hij al dat geld nodig heeft om FOK! te verbeteren?
quote:Op maandag 1 september 2008 10:34 schreef G.Fawkes het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Ik heb die 24 euro overgemaakt zodat Fok! beter wordt. Als blijkt dat Danny er een hummer van gaat kopen zal ik niet aarzelen die eens lekker onder handen te nemen
En ondanks dat blijf je het toch gebruiken en toch zeiken. Echt een Nederlanderquote:Op maandag 1 september 2008 10:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ze hebben alles al geprobeerd om het te verbeteren en het is nog steeds kut
Welke upgrades? De search doet het sinds 2002 nog steeds niet en zo zijn er nog tal van mankementen. Er wordt helemaal niks geupgrade, enkel de bankrekening van Danny, pisvlek.quote:Op maandag 1 september 2008 10:52 schreef stbabylon het volgende:
Wij betalen voor de upgrades voor ons allemaal. Je zou wel wat dankbaarder mogen zijn! Ondankbare hond!
Je zit in de crew mongoolquote:Op maandag 1 september 2008 10:52 schreef stbabylon het volgende:
Wij betalen voor de upgrades voor ons allemaal. Je zou wel wat dankbaarder mogen zijn! Ondankbare hond!
Enige reden dat de crew tag er nog staat is omdat SF hem nog niet heeft weg gehaaldquote:Op maandag 1 september 2008 10:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Je zit in de crew mongoolje betaald nu iemand om voor hem te werken
!
Yeah right...quote:Op maandag 1 september 2008 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige reden dat de crew tag er nog staat is omdat SF hem nog niet heeft weg gehaald
En dan nog. Ik betaal niet om te werken. Ik betaal om Fok! te steunen.
quote:Op maandag 1 september 2008 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige reden dat de crew tag er nog staat is omdat SF hem nog niet heeft weg gehaald
En dan nog. Ik betaal niet om te werken. Ik betaal om Fok! te steunen.
en de meer waarde van het tagje is?quote:Op maandag 1 september 2008 10:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat je internet piemel er langer van wordt.quote:Op maandag 1 september 2008 11:07 schreef wise het volgende:
[..]
en de meer waarde van het tagje is?
ik let daar niet eens op
quote:Ik geef niet aan 'goede doelen'.
Ik maak, nu incl. Fok!, per maand ¤34 aan goede doelen over. Ja, daar voel ik me beter door. En ik schaam me er ook niet voor (die ¤30 wordt verdeeld onder Greenpeace, Amnesty en het Aids Fonds).quote:. Jij roept zeker ook graag gedaan tegen kanker patientjes op straat omdat je 2 euro in een collecte bus hebt gedaan.
hoi verzuurde ex-modquote:Op maandag 1 september 2008 11:05 schreef tonks het volgende:
[..]. Jij roept zeker ook graag gedaan tegen kanker patientjes op straat omdat je 2 euro in een collecte bus hebt gedaan. Als je echt zo'n goed mens was had je al lang 5 euro overgemaakt, maar nee hoor nu kunnen mensen zien dat je betaald hebt en iedereen wilt opeens betalen voor een beter fok
Kijk, jij begrijpt het!quote:Op maandag 1 september 2008 11:07 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat je internet piemel er langer van wordt.
eens. ik ga ook geen abonnement nemen, maar wie dat wel doet moet dat lekker zelf weten. Danny heeft al genoeg aan me verdiend omdat ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen met m'n notes.quote:Op maandag 1 september 2008 11:29 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik zie mezelf niet snel een abbonement nemen, maar ik snap niet goed waarom er zo op mensen die het wel doen zo gebashed moet worden eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |