abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61287839
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:56 schreef GateWayX het volgende:

[..]

In mijn geval wel ja. En niet boeiend, vaak alleen maar quotes van "scherpe" posts die niet goed begrepen zijn door het plaatselijke blauwe volk. Verder kan je ook niet zien wie de note gemaakt heeft. Zonde van 't geld, die verdomde nieuwsgierigheid ook
Kun je dat niet zien? Mja, opzich wel logisch, anders ga je mods erop aanspreken enzo.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 1 september 2008 @ 12:09:27 #62
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_61288080
Betalen voor lullige functies op een nog lulliger forum, die Danny weet wel hoe je zaken moet doen, gezien het leger kanslozen dat erin trapt.

Banners en ads vind ik rete irritant maar firefox en adblock plus zorgen ervoor dat deze niet te zien zijn
pi_61288181
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:09 schreef Klummie het volgende:
Betalen voor lullige functies op een nog lulliger forum, die Danny weet wel hoe je zaken moet doen, gezien het leger kanslozen dat erin trapt.

Banners en ads vind ik rete irritant maar firefox en adblock plus zorgen ervoor dat deze niet te zien zijn
Je weet dat je dat een ban kan kosten? (of is dat niet meer zo). Overigens, als het zo'n lullig forum is, wat doe jij er dan?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 1 september 2008 @ 12:18:54 #64
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61288358
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:03 schreef BobbyB het volgende:
introducant
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe kom je erop!
  maandag 1 september 2008 @ 12:23:56 #65
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_61288515
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:12 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Je weet dat je dat een ban kan kosten? (of is dat niet meer zo). Overigens, als het zo'n lullig forum is, wat doe jij er dan?
Een ban? Hoezo dat nu weer? Omdat ik die banners tegenhou?

Ach als ik me verveel dan kan ik me hier bet vermaken met hoe serieus sommigen hier posten over van alles en nog wat.
pi_61288569
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik doe het voor het tagje, de banners/ads uitschakelen is mooi meegenomen
adblock pro
pi_61289098
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:23 schreef Klummie het volgende:

[..]

Een ban? Hoezo dat nu weer? Omdat ik die banners tegenhou?

Ach als ik me verveel dan kan ik me hier bet vermaken met hoe serieus sommigen hier posten over van alles en nog wat.
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

adblock pro
Misschien verstandig om de algemene voorwaarden van een bedrijf door te lezen voor je er lid van wordt:
6. Advertenties

a. Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina’s binnen FOK! reclame gemaakt in tekstuele en (audio)visuele vorm. Het weren van deze reclame, geven van uitleg over het weren van deze reclame, aanzetten tot weren van deze reclame of vragen om uitleg over het weren van deze reclame is verboden, tenzij FOK! zelf uitdrukkelijk een manier biedt de reclame-uitingen uit te schakelen. De reclame stelt het voortbestaan van FOK! veilig en overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddelijke uitsluiting van FOK!
  maandag 1 september 2008 @ 13:00:24 #68
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_61289494
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:44 schreef stbabylon het volgende:

[..]

[..]

Misschien verstandig om de algemene voorwaarden van een bedrijf door te lezen voor je er lid van wordt:
6. Advertenties

a. Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina’s binnen FOK! reclame gemaakt in tekstuele en (audio)visuele vorm. Het weren van deze reclame, geven van uitleg over het weren van deze reclame, aanzetten tot weren van deze reclame of vragen om uitleg over het weren van deze reclame is verboden, tenzij FOK! zelf uitdrukkelijk een manier biedt de reclame-uitingen uit te schakelen. De reclame stelt het voortbestaan van FOK! veilig en overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddelijke uitsluiting van FOK!
Boeiend

Ik zeg het toch eerlijk
pi_61289529
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:00 schreef Klummie het volgende:

[..]

Boeiend

Ik zeg het toch eerlijk
Als je dat niet had gedaan, was er ws. niks aan de hand geweest.
  maandag 1 september 2008 @ 13:05:46 #70
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61289613
Rare klacht om dat er eigenlijk niets veranderd is. En er alleen wat extra diensten bijgekomen zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_61290389
quote:

[..]

Boeiend

Ik zeg het toch eerlijk
Jij gaat ook dagelijks naar de politie om te zeggen dat je ergens te hard hebt gereden en daarna breng je een bezoekje aan BREIN om te melden dat je muziek download? Sommige dingen kun je beter voor jezelf houden.

Verder snap ik niet waarom men de banners weg wil hebben. Ik vind ze niet eens irritant. Tenminste, op het forum. Op de FP komen wel eens van die advertenties die je hele scherm gebruiken, maar daar kom ik toch bijna nooit.
pi_61290479
quote:

[..]

Boeiend

Ik zeg het toch eerlijk
En daarom denk je gratie te krijgen?
Nee, jongen, nu hang je
pi_61291479
Tja, het gaat er niet om of je banners blockt, het gaat erom of Danny erachter komt

Ik denk dat de helft van alle fokkers wel banners blockt, of ze nou van fok zijn of niet Niet dat het wat uitmaakt, er is toch geen hond die op die dingen klikt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_61291595
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tja, het gaat er niet om of je banners blockt, het gaat erom of Danny erachter komt
Dat is toch met alles zo wat niet mag?
  maandag 1 september 2008 @ 14:29:28 #75
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_61291773
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:27 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

De Davidster van FOK!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_61293290
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:44 schreef stbabylon het volgende:

[..]

[..]

6. Advertenties

Jij hebt vast geen vrienden, smerige kanker-nsb'er
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
  maandag 1 september 2008 @ 15:25:48 #77
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_61293335
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:27 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

De Davidster van FOK!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_61293865
Ik ben vandaag jarig.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_61294172
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:24 schreef mooiboi89 het volgende:

[..]

*gaaap* ik wijs mensen gewoon even op de algemene voorwaarden, verder niks, ik stuur geen mailtje naar Danny of zo. Ik probeer alleen te helpen op het moment dat mensen de fout in gaan, zodat ze zelf bijv. nog snel hun post kunnen editen of zo.

Stel je niet zo aan, provocateur.
pi_61294199
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:24 schreef mooiboi89 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Hij heeft laatst zelfs nog een triootje gehad!

hijzelf en twee zakdoeken
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')