Te arm voor een stift en al helemaal voor een goude tand wat je altijd al wilde samen met je woonwagen boys en dus maar met een pauper gat in je smoel loopt? lees m'n quote eerst voordat je af gaat vragen waarom ik je een kamper noemquote:
Ik ga een stift aanschaffen voor een kies wat achter aanzat en je dus nooit zag, laat staan een gouden kies, lelijkeklapjosti.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:30 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Te arm voor een stift en al helemaal voor een goude tand wat je altijd al wilde samen met je woonwagen boys en dus maar met een pauper gat in je smoel loopt? lees m'n quote eerst voordat je af gaat vragen waarom ik je een kamper noem
typisch kamper gedragquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:40 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik ga een stift aanschaffen voor een kies wat achter aanzat en je dus nooit zag, laat staan een gouden kies, lelijkeklapjosti.
En ipv in een woonwagen ben ik eigenaar van een huis waar jij alleen nog maar van kan dromen, en nu opzouten uit mijn topic labiel stuk vreten.
Je hebt gelijk ukkie, opzouten nu.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:48 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
typisch kamper gedrageen woonwagen is geen huis btw
doe nou niet zo kamperigquote:
kampervriendje van em?quote:
Edit:laat maarquote:
Dat is gevaarlijk want er kan nog bier in het blikje zitten en dan steek je het aanquote:Op maandag 1 september 2008 14:52 schreef makkie88 het volgende:
[..]
vrij herkenbaar met blikjes bier
Ja nou.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:35 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Dat is gevaarlijk want er kan nog bier in het blikje zitten en dan steek je het aanDan ontploft het blikje
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |