Tfoe, vieze mietje.quote:Op maandag 1 september 2008 09:11 schreef jslavenburg het volgende:
Je bent vies van de resten van een sigaret, terwijl die zooi ook in je lichaam komt
Wat een paupert ben je dan
Dat zeg ik niet, meneertje verkapt-kijk-mij-ik-rook-ik-ben-dus-coolquote:Op maandag 1 september 2008 10:35 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Tfoe, vieze mietje.
En ook alle rokers zijn kettingrokers en hebben kanker.
Ik denk dat jij zwaar autistisch bent. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 1 september 2008 08:54 schreef zkr623 het volgende:
[..]
nee ik mis ook een rechtere kies...![]()
wat denk jij...
ik moet autistisch zijn doordat ik een beetje pasta heb laten vallen?quote:Op maandag 1 september 2008 12:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik denk dat jij zwaar autistisch bent. Wat denk je zelf?
Mensen die anderen te pas en te onpas autist noemenquote:Op maandag 1 september 2008 12:36 schreef zkr623 het volgende:
[..]
ik moet autistisch zijn doordat ik een beetje pasta heb laten vallen?![]()
wat voor fouten maak jij wel niet??
Ik mikte eigenlijk op je taalgebruik.quote:Op maandag 1 september 2008 12:36 schreef zkr623 het volgende:
[..]
ik moet autistisch zijn doordat ik een beetje pasta heb laten vallen?![]()
wat voor fouten maak jij wel niet??
vrij herkenbaar met blikjes bierquote:Op maandag 1 september 2008 14:47 schreef Hagelkaas het volgende:Herkenbaar. Ik heb altijd de gewoonte om, als ik mijn bekertje leeg heb, te assen in het bekertje. En soms is het bekertje dan dus nog vol
Sterk neigend naar een labiele geest ja.quote:Op maandag 1 september 2008 14:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind vooral user zkr erg sterk in dit topic.
als je een probleem hebt ermee, opzouten of ga naar een andere site...quote:Op maandag 1 september 2008 12:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik mikte eigenlijk op je taalgebruik.
Bedankt voor het bevestigen van mijn stelling. Carry on.quote:Op maandag 1 september 2008 20:33 schreef zkr623 het volgende:
[..]
als je een probleem hebt ermee, opzouten of ga naar een andere site...
jij hebt blijkbaar een les in goed lezen nodig,
en ga ik ook niet wegens jou mij aanpassen...
ik zou graag hier een paar tekentjes willen plaatsen die helaas niet zijn aangebodenquote:Op maandag 1 september 2008 23:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn stelling. Carry on.
Doe maar niet inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2008 23:58 schreef zkr623 het volgende:
[..]
ik zou graag hier een paar tekentjes willen plaatsen die helaas niet zijn aangeboden
Hit me where it hurtsquote:Op maandag 1 september 2008 23:58 schreef zkr623 het volgende:
[..]
ik zou graag hier een paar tekentjes willen plaatsen die helaas niet zijn aangeboden
HAHAHA kamperquote:Op maandag 1 september 2008 08:28 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hielp niet. Ik mis een een kies rechtsboven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |