Cor Sleutel.quote:Op maandag 1 september 2008 08:22 schreef cheqy het volgende:
per ongeluk as van mijn sigaret af in mijn overheerlijke dampende kop koffie ipv in de asbak.
Gadverdamme.
Hielp niet. Ik mis een een kies rechtsboven.quote:Op maandag 1 september 2008 08:27 schreef Knekwurst het volgende:
Gewoon opdrinken maar dan met je tanden dicht. Zo filteren je tanden de koffie en blijft de as aan je tanden kleven.
quote:Op maandag 1 september 2008 08:28 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hielp niet. Ik mis een een kies rechtsboven.
sorry maar ik kan niet het helpen....dit is echt te grappig ...quote:Op maandag 1 september 2008 08:27 schreef Knekwurst het volgende:
Gewoon opdrinken maar dan met je tanden dicht. Zo filteren je tanden de koffie en blijft de as aan je tanden kleven.
Nogal logisch, ik heb geen keukentafel.quote:Op maandag 1 september 2008 08:35 schreef zkr623 het volgende:
[..]
sorry maar ik kan niet het helpen....dit is echt te grappig ...![]()
![]()
![]()
![]()
en TS volgende keer doe maar ding op een keer...
je gaat ook niet piesen als je aan de keukentafel zit.... of wel...
Mijn lijf is al anderhalf uur wakker maar mijn geest spartelt nog een beetje tegen.quote:
Koffiefilterzakjes? Iemand van mijn stand drinkt alleen Nespresso.quote:Op maandag 1 september 2008 08:39 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
heb je geen koffiefilter liggen? hou je die ervoor
quote:Op maandag 1 september 2008 08:40 schreef zkr623 het volgende:
ja ik ken het gevoel joh
en nu moet je zeker nieuwe kop gaan halen...
is vrij vervelend...
heb zelf erger gedaan...
zoals een hele pot kokende pasta op de vloer gemorst...
net gekookt, toen ik veel honger had, en dus totaal opnieuw
moest maken...
Dan kun je het alsnog doenquote:Op maandag 1 september 2008 08:43 schreef cheqy het volgende:
[..]
Koffiefilterzakjes? Iemand van mijn stand drinkt alleen Nespresso.
Met Nespresso heb je geen zakjes nodig en aangezien het niet mijn gewoonte is om as in mijn koffie af te tikken heb ik ze niet in huis.quote:
Van de vloer eten ...quote:Op maandag 1 september 2008 08:40 schreef zkr623 het volgende:
zoals een hele pot kokende pasta op de vloer gemorst...
net gekookt, toen ik veel honger had, en dus totaal opnieuw
moest maken...
Alsof ik mijn sigaretten altijd opvreet.quote:Op maandag 1 september 2008 09:11 schreef jslavenburg het volgende:
Je bent vies van de resten van een sigaret, terwijl die zooi ook in je lichaam komt
Wat een paupert ben je dan
Dat is zuur, maar nog lang niet zo erg als een tafel waarop meerdere bierflesjes staan (liefst 5 of 6) die je zelf hebt opgedronken en omdat je te lui bent om naar de askbak te leunen heb je een priveasbak. Das een fles met een bodempje erin.quote:Op maandag 1 september 2008 08:22 schreef cheqy het volgende:
per ongeluk as van mijn sigaret af in mijn overheerlijke dampende kop koffie ipv in de asbak.
Gadverdamme.
Klinkt ook bekend, maar als je dronken bent maak je je er gelukkig niet zo druk om.quote:Op maandag 1 september 2008 09:58 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dat is zuur, maar nog lang niet zo erg als een tafel waarop meerdere bierflesjes staan (liefst 5 of 6) die je zelf hebt opgedronken en omdat je te lui bent om naar de askbak te leunen heb je een priveasbak. Das een fles met een bodempje erin.
Je neemt een hijs van je sigaret en pakt je biertje, met in je achterhoofd het koele bier wat je keel inglijdt. Na de slok kom je erachter de je het verkeerde flesje hebt gepakt en zit je bek voel met bier en as![]()
![]()
Natuurlijk is het as wat er inzit van ongeveer 5 peuken, lekker assig![]()
![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 10:07 schreef cheqy het volgende:
[..]
Klinkt ook bekend, maar als je dronken bent maak je je er gelukkig niet zo druk om.
Tfoe, vieze mietje.quote:Op maandag 1 september 2008 09:11 schreef jslavenburg het volgende:
Je bent vies van de resten van een sigaret, terwijl die zooi ook in je lichaam komt
Wat een paupert ben je dan
Dat zeg ik niet, meneertje verkapt-kijk-mij-ik-rook-ik-ben-dus-coolquote:Op maandag 1 september 2008 10:35 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Tfoe, vieze mietje.
En ook alle rokers zijn kettingrokers en hebben kanker.
Ik denk dat jij zwaar autistisch bent. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 1 september 2008 08:54 schreef zkr623 het volgende:
[..]
nee ik mis ook een rechtere kies...![]()
wat denk jij...
ik moet autistisch zijn doordat ik een beetje pasta heb laten vallen?quote:Op maandag 1 september 2008 12:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik denk dat jij zwaar autistisch bent. Wat denk je zelf?
Mensen die anderen te pas en te onpas autist noemenquote:Op maandag 1 september 2008 12:36 schreef zkr623 het volgende:
[..]
ik moet autistisch zijn doordat ik een beetje pasta heb laten vallen?![]()
wat voor fouten maak jij wel niet??
Ik mikte eigenlijk op je taalgebruik.quote:Op maandag 1 september 2008 12:36 schreef zkr623 het volgende:
[..]
ik moet autistisch zijn doordat ik een beetje pasta heb laten vallen?![]()
wat voor fouten maak jij wel niet??
vrij herkenbaar met blikjes bierquote:Op maandag 1 september 2008 14:47 schreef Hagelkaas het volgende:Herkenbaar. Ik heb altijd de gewoonte om, als ik mijn bekertje leeg heb, te assen in het bekertje. En soms is het bekertje dan dus nog vol
Sterk neigend naar een labiele geest ja.quote:Op maandag 1 september 2008 14:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind vooral user zkr erg sterk in dit topic.
als je een probleem hebt ermee, opzouten of ga naar een andere site...quote:Op maandag 1 september 2008 12:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik mikte eigenlijk op je taalgebruik.
Bedankt voor het bevestigen van mijn stelling. Carry on.quote:Op maandag 1 september 2008 20:33 schreef zkr623 het volgende:
[..]
als je een probleem hebt ermee, opzouten of ga naar een andere site...
jij hebt blijkbaar een les in goed lezen nodig,
en ga ik ook niet wegens jou mij aanpassen...
ik zou graag hier een paar tekentjes willen plaatsen die helaas niet zijn aangebodenquote:Op maandag 1 september 2008 23:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn stelling. Carry on.
Doe maar niet inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2008 23:58 schreef zkr623 het volgende:
[..]
ik zou graag hier een paar tekentjes willen plaatsen die helaas niet zijn aangeboden
Hit me where it hurtsquote:Op maandag 1 september 2008 23:58 schreef zkr623 het volgende:
[..]
ik zou graag hier een paar tekentjes willen plaatsen die helaas niet zijn aangeboden
HAHAHA kamperquote:Op maandag 1 september 2008 08:28 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hielp niet. Ik mis een een kies rechtsboven.
Te arm voor een stift en al helemaal voor een goude tand wat je altijd al wilde samen met je woonwagen boys en dus maar met een pauper gat in je smoel loopt? lees m'n quote eerst voordat je af gaat vragen waarom ik je een kamper noemquote:
Ik ga een stift aanschaffen voor een kies wat achter aanzat en je dus nooit zag, laat staan een gouden kies, lelijkeklapjosti.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:30 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Te arm voor een stift en al helemaal voor een goude tand wat je altijd al wilde samen met je woonwagen boys en dus maar met een pauper gat in je smoel loopt? lees m'n quote eerst voordat je af gaat vragen waarom ik je een kamper noem
typisch kamper gedragquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:40 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik ga een stift aanschaffen voor een kies wat achter aanzat en je dus nooit zag, laat staan een gouden kies, lelijkeklapjosti.
En ipv in een woonwagen ben ik eigenaar van een huis waar jij alleen nog maar van kan dromen, en nu opzouten uit mijn topic labiel stuk vreten.
Je hebt gelijk ukkie, opzouten nu.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:48 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
typisch kamper gedrageen woonwagen is geen huis btw
doe nou niet zo kamperigquote:
kampervriendje van em?quote:
Edit:laat maarquote:
Dat is gevaarlijk want er kan nog bier in het blikje zitten en dan steek je het aanquote:Op maandag 1 september 2008 14:52 schreef makkie88 het volgende:
[..]
vrij herkenbaar met blikjes bier
Ja nou.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:35 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Dat is gevaarlijk want er kan nog bier in het blikje zitten en dan steek je het aanDan ontploft het blikje
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |