quote:Op maandag 1 september 2008 01:45 schreef NeeEcht het volgende:
Ja
eigenlijk is t gewoon een verkapte mini-comaquote:Op maandag 1 september 2008 01:50 schreef Fascination het volgende:
14 uur achter elkaar slapen, dat vind ik knap
props!
Slaap lekker he!quote:Op maandag 1 september 2008 02:54 schreef SharQueDo het volgende:
Slapen is voor mietjes. Echte mannen blijven wakker.
Je gaat om 3 uur 's middags naar bed? En stapt er 12 uur later weer uit?quote:Op maandag 1 september 2008 03:17 schreef Klautje het volgende:
Ik heb het tegenovergestelde denk ikIk ga elke dag om drie uur naar bed om toch pas twee uur later in slaap te vallen. En dan word ik de volgende ochtend (!) rond 3-4 uur weer wakker.
Tips?
blowen!quote:Op maandag 1 september 2008 03:17 schreef Klautje het volgende:
Ik heb het tegenovergestelde denk ikIk ga elke dag om drie uur naar bed om toch pas twee uur later in slaap te vallen. En dan word ik de volgende ochtend (!) rond 3-4 uur weer wakker.
Tips?
Heb ik ook last van neem gwn een paar red bull...quote:Op maandag 1 september 2008 03:17 schreef Klautje het volgende:
Tips?
quote:
Eerder gaan slapen, rond 10 's avonds. 5 uur op, koeien melken enzoquote:Op maandag 1 september 2008 03:17 schreef Klautje het volgende:
Tips?
Niet dagelijks.quote:
Nou daar kunnen we wat mee, captain obviousquote:
Blijkbaar vinden een hoop mensen dat niet zo obvious.quote:Op maandag 1 september 2008 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou daar kunnen we wat mee, captain obvious
sorry, zal het niet meer doen...quote:Op maandag 1 september 2008 01:41 schreef Dibble het volgende:
Ja ik doe het veel, heel erg veel maar met liefde. Voor de maatschappij! Ik neem alle rust op mij! Maar zelfs dan heb ik nog altijd slaap. 14 uur achterelkaar en dan 3 uur wakker kunnen blijven is gewoon niet meer normaal. Misschien ben ik wel betoverd ofso. knapper kan ik er niet op worden dus god... waarom heeft u mij zulke zware oogkleppen gegeven? Ik kan niet van m'n dagen genieten en lig al te knorren in een hoekje met een sliert wat van m'n kin afdruipt.
Pfeiffer is overschat. Gewoon niet aanstellen, strak schema maken en doorbikkelen.quote:Op maandag 1 september 2008 08:02 schreef stbabylon het volgende:
Klinkt als Feiffer of overwerkt. Beide erg leuk...
Wekker zetten dan?quote:Op maandag 1 september 2008 08:23 schreef Theroin. het volgende:
Herkenbaar.
Om die reden durf ik soms niet eens te slapen. Ik ben er veel en veel te goed in. Slaap ook zo 12-14 uur op een vrije dag. Om vervolgens helemaal doodmoe en chagrijnig wakker te worden
. Want je hele planning valt natuurlijk in het water. Ik ben ook zo'n ander mens als ik half slaap, het is te lekker dus laat ik er dan maar alles voor vallen
.
Op de meeste dagen slaap ik daarom niet tot ongeveer vier uurtjes.
Helpt niet, zelfs als ik 'em aan de andere kant van de kamer zetquote:Op maandag 1 september 2008 08:26 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Wekker zetten dan?
En als je slapen zo lekker vindt dat je er alles voor laat vallen zegt dat best veel over de invulling van je leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |