Behalve als jij het bent, dan gaat ie door naar nummero 4.quote:Op maandag 1 september 2008 14:41 schreef gers het volgende:
de nummers 1 tot en met 3 krijgen toch sowieso een prijs ?
Als je het doet, doe het dan wel goed!quote:
Ik denk dat ik het daar wel mee eens kan zijn!quote:Op maandag 1 september 2008 14:41 schreef gers het volgende:
de nummers 1 tot en met 3 krijgen toch sowieso een prijs ?
Daar betaal je voor, dat ze het beter kunnen maken.quote:Op maandag 1 september 2008 14:44 schreef PP. het volgende:
Betalen voor een traag-schijt-forum zonder fatsoenlijke search..
Wat ik niet snap is waarom er niet gewoon voor een software pakket is gekozen (zoals vBulletin of IPB) prima pakketten en hebben een goede search functie en ook daar valt nog genoeg op te developen.quote:Op maandag 1 september 2008 14:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar betaal je voor, dat ze het beter kunnen maken.
Jij toch wel, maaikuul? Kan me nog wel wat mooie 'picca's' van je heugen...quote:Op maandag 1 september 2008 15:11 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf hebje aan zo'n abbo
Alsof iemand 2000 foto's van zichzelf heeft
"En hier is mijn hondje keessie.. Kijk dan hoe lieffffffffffquote:Op maandag 1 september 2008 15:11 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf hebje aan zo'n abbo
Alsof iemand 2000 foto's van zichzelf heeft
als je alle photoshops meetelt heeft ie z'n fobo zo vol ja.quote:Op maandag 1 september 2008 15:14 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Jij toch wel, maaikuul? Kan me nog wel wat mooie 'picca's' van je heugen...
Maar ja, bij dat soort pakketten is de performance bij databases zoals deze bij FOK! behoorlijk laag (niet dat het met dit pakket snel isquote:Op maandag 1 september 2008 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is waarom er niet gewoon voor een software pakket is gekozen (zoals vBulletin of IPB) prima pakketten en hebben een goede search functie en ook daar valt nog genoeg op te developen.
Nee, FOK! is over het algemeen zo lekker snel wou je zeggen.quote:Op maandag 1 september 2008 15:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ja, bij dat soort pakketten is de performance bij databases zoals deze bij FOK! behoorlijk laag.
En daarbij, bij vBulletin weten hackers precies de ingangen, dat is hier toch net wat anders.quote:Op maandag 1 september 2008 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, FOK! is over het algemeen zo lekker snel wou je zeggen.Ken toch aardig wat communities die op IPB of vBulletin draaien zonder al te veel performance verlieds. vBulletin is wel wat trager naarmate het aantal posts en users toeneemt.
vBulletin was maar een voorbeeld, er zullen vast wel meerdere kant en klare pakketten zijn. "Nieuwe" functionaliteit die al lang in andere pakketten zit maar waar het hier geroepen word en pas na 3 jaar eens klaar is.quote:Op maandag 1 september 2008 15:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En daarbij, bij vBulletin weten hackers precies de ingangen, dat is hier toch net wat anders.
Maar het was inderdaad wel slim geweest om alles in een kant en klaar pakket te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |